21/09/2015

Nešto drugačija nega usana | Beauty Made Easy & Keims

Na mom blogu se često mogu naći hvalospevi i pokude proizvoda za usne, tačnije proizvoda za negu usana. Kao što sam već objasnila, ima nešto magično u balzamima na šta su moje suve usne navučene. No, nije reč samo o balzamima. Imala sam prilike da isprobam dva (meni) potpuno nova proizvoda - Beauty Made Easy Serum za usne* i Keims balzam (koji to zapravo nije).

Beauty Made Easy serum Keims balsam pudrijera

Beauty Made Easy je brend koji je stekao dosta pažnje svojim loptičastim balzamima, jer su bili prvi među sada već mnogim balzamima na našem tržištu koji su pokušali da kopiraju bili izuzetno inspirisani čuvenim EOS-om. Ponuda BME-a se polako širila, te su ponovo izazvali radoznale poglede sa serumom za negu usana. Moram priznati da je ovo nešto novo za mene. U pljosnatoj plastičnoj i spolja gumificiranoj ,,tubici'' nalazi se tanak sunđerasti aplikator i proizvod krajnje čudne teksture. Serum je pod prstima lepljiv, poput sjaja za usne, ali na usnama gladak poput ulja. Proziran je, miriše na kakao buter i pruža usnama blagi sjaj. U početku mi nije bilo jasno zašto su ga nazvali serumom, jer za mene je serum koncentrat koji ide ispod kreme (u ovom slučaju ispod balzama), ali kako ga drugačije nazvati? Negujući sjaj za usne? Kao neko ko nije ljubitelj te formulacije, takav naziv bi, u mom slučaju, osudio proizvod na propast.
Kada je reč o hidrataciji usana, Beauty Made Easy Lip serum zapravo nije loš. Tokom korišćenja mi se usne nisu isušivale, niti ljuspale, a sam serum je na usnama vrlo udoban. S druge strane, sa sobom nosi neke lošije strane zbog svoje teksture-poput-sjaja, a to je lepljivost - kada pirne vetar, kosa mi je na usnama.
Ako, kao i ja, volite proizvode za negu usana, onda će ovaj serum definitivno biti nešto vredno pažnje, zbog svoje unikatnosti. Ukoliko ste još i ljubitelj sjajeva - BME serum je pun pogodak!
U pakovanju je 6ml proizvoda, a BME serum možete kupiti u DM drogerijama po ceni od  539din. Na kraju teksta možete videti sastav i teksturu.

Beauty Made Easy serum pudrijera

Kao i kod prethodnog slučaja, tekstura je ono što čini ovaj balzam malčice neobičnim. Naime, balzamom samtram proizvod čvrste teksture koja se topi pri ekstremnim temperaturama, ali u normalnim uslovima zadržava svoju črvstinu. Keims balzam za negu usana sa ši buterom i uljem masline je više ulje, nego balzam. Proizvod vrlo tečne i, očekivano, masne teksture nalazi se u plastičnoj tubici sa istim takvim aplikatorom. Miriše na ši buter, prozirno-žućkaste je boje i na usnama ostavlja uljanu završnicu. Takođe, sadrži i SPF 15, što insinuira da je proizvod namenjen za upotrebu on-the-go. Kada vidim koliko je zapravo tečan proizvod, koliko se teško dozira i koliko brzo se sve to razlije - izbacila bih SPF. No, sve te muke su premostive ako balzam vrši svoju primarnu ulogu, a to je da hidrira usne. Keimsov balzam to čini i nisam primetila da mi se usne ljuspaju. No, moja glavna zamerka je činjenica da je proizvod previše tečan, ali nadam se da će se sa zahlađenjem i to promeniti, te da će se proizvod malo zgusnuti. Sviđa mi se što ne sadrži mineralno ulje, kao ni silikone, a balzam je obogaćen vitaminima A, C i E.
U tubici je 10ml proizvoda.

Keims balsam pudrijera
Beauty Made Easy serum Keims balsam pudrijera
Keims balzam za usne (levo) i Beauty Made Easy Serum za usne (desno)
Beauty Made Easy serum Keims balsam pudrijera sastav
Sastav proizvoda (klik na sliku za veći prikaz)

Da li ste probale ove proizvode?
*U saradnji sa DM Srbija.

12 comments:

  1. Meni je BME serum takodje bio dobar. Mnogo me asocira na onaj vazelin u slatnim teglicama kojeg naravno nema kod nas :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam probala vazelincice, pa ne mogu da poredim. :)

      Delete
  2. Dvoumim se da li da uzmem Beauty made easy, istovremeno gledajući ovih 8 labela na stolu :D svaki otvoren, naravno :D
    Sad ozbiljnije malo, ne znam kakav je u poređenju sa Alverde Intensiv Lippenbalsam-om, jer on mi ne odgovara, a zvuče mi nekako slično :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tina, ne treba ti novi balzam. No, s obzirom da imam isto toliko otvorenih balzama razumem da ti treba jos taj jedan. BME je ok, samo ako mozes da se nosis sa tim da ces na usnama imati osecaj da je balzamast, a sve ce se lepiti za njega kao sjaj. :)

      Delete
  3. Čekam da mi stigne Keims balzam da ga isprobam! :)

    ReplyDelete
  4. Keims balzam jos uvek nisam isprobala, iako mi cuci u sobi.. BME mi se ne svidja, super mi je samo pakovanje ali ne volim taj osecaj sjaja na ustima :D

    ReplyDelete
  5. Ne dopada mi se to sto se sve lepi i stekla sam utisak da je kao da imas sjaj na usnama. To mi se bas ne dopada, ali bravo za ulogu koju ispunjava. :)

    ReplyDelete
  6. Nisam probala, serum sigurno i neću, kao ženu kojoj je pola kose uvek preko lica maksimalno me odbijaju lepljivi proizvodi :)

    ReplyDelete
  7. Dakle, taman kad sam pomislila da ne postoji više ništa novo što se može izmisliti za negu usana, čitam ovaj opis BME seruma i šta reći osim: zašto da ne :D. Keims sam koristila ovog leta baš intenzivno (gotovo da sam sigurna da sam ga čak i potrošila). Jeste vrlo tečan, pa ipak mi se sviđa kako hidrira a i kako miriše.

    ReplyDelete
  8. Ambalaža BME seruma deluje zanimljivo, ali mi se nekako ne čini kao nešto što bih nosila u torbi i svakodnevno mazala... I Kemis je malo tečniji za moj ukus, ali ako stvarno dobro hidrira dala bih mu šansu :)

    ReplyDelete
  9. Ovaj Bme bas deluje zanimljivo :) videla sam ga u Dm-u pre nekoliko dana ali nisam htela da rizikujem sa kupovinom jer nisam znala kakav je :)

    ReplyDelete
  10. Ja ih nisam zamijetila kod nas, ali za sada preskačem. Ima ih još dosta na čekanju i u opticaju ;)

    ReplyDelete

Hvala što ste izdvojili vreme i pružili povratnu informaciju. :)


*Komentari sa promo linkovima neće biti objavljeni.