18/09/2015

AVON BIG&FALSE lash mascara + #PrihvatiAvonIzazov nagradna igra

Maskare u boji su pre nekih 5-6 godina bile veliki hit i svi su se šetali sa ljubičastim trepavicama. Taj trend se polako vraća i možemo videti velike, mainstream brendove, kako izbacuju maskare u boji. Najpopularnije linije maskara često se dopunjuju, pa pored ultra crne, možete naći normalnu crnu (ovo nijansiranje crne je priča za drugi dan), ljubačastu, zelenu i, boju predstojeće sezone, bordo.
AVON nas ove sezone zasipa novitetima, pa je i najnovija BIG&FALSE Lash maskara propraćena intrigantnom teget, tj. NAVY nijansom.

AVON BIG&FALSE lash mascara pudrijera

BIG&FALSE Lash maskara za volumen je Avonov odgovor na muke sa stavljanjem veštačkih trepavica. Ova maskara treba da pruži bogat i dramatičan izgled kakav se dobija  sa veštačkim trepavicama, ali bez lepljenja trepavica na trepavice u nadi da će dame jednim treptajem oduvati sve ljubomorne poglede. Koliko je to realno, pokušala sam da otkrijem testiranjem nove maskare.
Prvo što mogu reći jeste da će se pravo plavetnilo pokazati samo na svetlim trepavicama. Moje trepavice nisu crne, ali jesu tamnije, pa na njima nijansa Navy daje više primesu plave, nego što ih stvarno čini plavim. Na direktnom svetlu su, naravno, plavlje, ali pošto za mnom ne trči ekipa za osvetljenje, tek vrhovi trepavica se čine plavima. Svakako daje interesantan utisak, malo mističan - nije crno, ali šta je?

AVON BIG&FALSE lash mascara pudrijera

Velike četkice me malo plaše, a AVON BIG&FALSE Lash maskara ima baš takvu - zastrašujuću! Četkica je skoro veličine mog oka! Sa njom se neću ubosti u oko, ali moj savršeno izblendani look je pod ozbiljnom pretnjom da dobije nekoliko plavičastih mrlja - a mrljice nisu in (neka neko obavesti Kruelu de Vil). No, uz par ,,udahni, izdahni, fokusiraj se'' mantri i strah od goleme četkice nestaje. Pomaže što četkica nije silikonska, jer se sa takvima mnogo lakše ubodem u samo oko.
Pakovanje je identično pakovanju stare BIG&Daring maskare.

AVON BIG&FALSE lash mascara pudrijera

Maskara ima nešto vlažniju formula, koja tradicionalno ima tendenciju da malo slepi trepavice, ali ova se maskara brzo setuje i suši na trepavicama, te je uz nešto brži rad slepljivanje izbegnuto. Samim tim ne otežava trepavice, a ne čini ih ni previše krutim.
Ono što svakako ističe ovu maskaru jeste činjenica da u jednom pruža jako lep volumen! Drugi sloj, naravno, pruža još veći volumen, ali treba raditi brzo.
U sebi sadrži i vlakna (i to njih mnogo), te i produžava trepavice. Zapravo, ova maskara daje privid više trepavica.
Nanosim je cik-cak potezima pri samom korenu, a potom ravno izvlačim četkicu na gore kako bi se vlakna ispravila. Vlakna se takođe lepe i po samoj dužini trepavice, čineći da one izgledaju punije.
Sviđa mi se što se maskara ne razmazuje, iako se malo kruni vremenom.
Cena za 10ml proizvoda u aktuelnom katalogu je 599 dinara.


AVON BIG&FALSE lash mascara pudrijera
Gole trepavice
AVON BIG&FALSE lash mascara pudrijera
Jedan sloj AVON BIG&FALSE lash maskare
Dva sloja AVON BIG&FALSE lash maskare

Ne zaboravite da se pridružite AVON izazovu - namignite (ali stvarno), slikajte se i postavite fotografiju na Facebook ili Instagram i dodajte #PrihvatiAvonIzazov!

Pobednica će biti izvučena 25.09. i dobiti paket AVON proizvoda! |

.
Da li ste probale novu AVON BIG&FALSE Lash maskaru?

*U saradnji sa AVON Srbija. Više o uslovima ovde.

8 comments:

  1. Dopada mi se kako izgleda, cak sta vise lepsi mi je efekat samo sa jednim slojem maskare. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se više sviđa samo jedan sloj, nekako puno volumena, ali n izgleda preterano. :)

      Delete
  2. Boga mi ja jos nisam prevazisla strah od velikih cetkica. :( Trenutno koristim jednu i jedva cekam da je potrosim pa da ponovo kupim neku sa normalnom cetkicom. Skroz mi je interesantna ova navy boja. Bas je u mom fazonu. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boja je super na određenom svetlu, ali uglavno izgleda crno. :) Shvatam strah od ogromnih četkica i ja čekam da se vratim na nešto više petite.

      Delete
  3. Juuu bas se vidi razlika! Moje trepavice su prilicno jadne, a ova maskara mi se cini super, iako radije nesto odem da kupim nego sto porucim, pa cekam, iz Avona :-D !

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je to problem sa AVON-om, što moram da naručujem, a ne mogu samo da odem i kupim, ali za neke proizvode vredi čekati. :)

      Delete
  4. Meni je čak i previše decentno nijansiranje ;)

    ReplyDelete

Hvala što ste izdvojili vreme i pružili povratnu informaciju. :)


*Komentari sa promo linkovima neće biti objavljeni.