24/03/2014

Dahlia | Hydra Perfect Eye Cream

Kao neko ko će uskoro zagaziti u 20-e, bore mi nisu najveći problem i briga. Ali suvoća u predelu oko očiju jeste. Potraga za kremom koja nije anti-age i koja nije nabijena raznim sredstvima koja popunjavaju bore, smanjuju otoke i brišu dokaze o žutilu izvoda iz matične knjige rodjenih, je bila pravi izazov. Ja nisam zainteresovana da stavljam na lice nešto što mi nije potrebno. No, u nekom momentu sam na internetu čitala o Dahlia okoloočnoj kremi koja se davno proizvodila i bila je naveliko hvaljena. Tada Dahlia još nije izbacila novu verziju okoloočne kreme, no ja sam to negde čuvala, ispod nekog tepiha u mozgu.


Dahlia Hydra Perfect krema za predeo oko očiju stigla je na tržište kao deo kolekcije na bazi matičnih ćelija alpske ruže koja hidrira kožu i sprečava gubitak vlažnosti. Kremica takodje sadrži i kofein koji ima funkciju smanjenja tamnih kolutova oko očiju. Za kolutove oko očiju, tamne ili plave, ne mogu da pričam jer me taj problem ne muči. Jedino mi se desi da nakon nekoliko besanih noći imam malo plavetnila u unutrašnjem delu donjeg kapka, ali to samo od sebe nestaje u toku dana.
Moj problem bio je suv predeo ispod oka koji je  u jednom momentu počeo da se ljuspa izmedju malih bora donjeg kapka. Tada sam se uspaničila. Dahlia krema me je nakon par nedelja potpuno rešila tih ljuspica, kao i svih tipova suvoće. Takođe, utiče i na smanjenje jutarnje nadutosti oko očiju, a pomaže i ako držite kremu u frižideru.

Kutija je upakovana u celofan, tj. foliju, tako da ste sigurni da niko pre vas nije dirao sam proizvod.^


Krema je kremasto-vodenaste teksture i izuzetno je razmaziva, tako da je potrebna mala količina. U kožu se upija relativno brzo i ne ostavlja nikakav film. Mala količina potrebna je za oba oka, a ja kremu nanosim blagim utapkavanjem domalim prstom. Pokrivam celu okoloočnu regiju (od linije gornjeg kapka do jagodične kosti), a ono što mi preostane na prstima nanesem ispod obrva.
Dahlia Hydra Perfect krema dolazi u preslatkoj staklenoj teglici i ima ispod poklopca još jedan ,,zatvarač''. Kako teglica nije najhigijenskije pakovanje, ja je pre otvaranja cimnem i onda se krema zalepi za taj unutrašnji čep sa koga ja kasnije uzimam kremu. To me rešava guranja prstiju u teglu. Takodje, krema blago miriše na ruže, ali ništa preagresivno. 
Ovu kremu bih toplo preporučila onima koji žele da hidriraju predeo oko očiju, ali i oni koji traže prevenciju borica. Onima sa već dubljim linijama, ova će krema biti dobra za neku dnevnu varijantu, jer je lagana i upija se brzo, a ne razlaže šminku. Za noć, ipak nešto intenzivnije i bogatije nije na odmet.
Dahlia Hydra Perfect okoloočnu kremu možete kupiti u  svim drogerijama po ceni od oko 700RSD (6), a dobićete standardnu količinu od 15ml.
I, na kraju sastav kreme:


Koju okoloočnu kremu koristite?

kissi&kissi
LeClaire
 

19 comments:

  1. Čini se kao dobra kremica. Ja sam trenutno na Nuxe, još dvije čekaju red za korištenje. Ulaziš tek u 20-e - zavidim. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste dobra, a pogotovo kada se pogleda cena koja je više no pristupačna. :) Nemaš mi na čemu zaviditi. :*

      Delete
  2. Ja je obozavam, najbolja okoloocna koju sam do sad probala. I meni je pomagala sa nadutoscu pa mi je to bio veliki plus. Jako mi je lepo hidrirala kozu, mada moja okoloocna regija nije mnogo zahtevna. Bas super krema :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je definitivno jedna od boljih, ako ne i najbolja. :)

      Delete
  3. dahlia kozmetiku je kod nas baš teško naći tako da već dugo nisam ni koristila ništa njihovo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rečeno mi je da imaju problema sa distributerom. :/ Šteta jer je brend odličan.

      Delete
  4. I ja je voliiim! Ali to vec znas, super su slicice btw :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha da, da, znam. Drago mi je da si uočila moje artistic fotografije. ;)

      Delete
  5. Obožavam Dahlia kozmetiku, i uglavnom njihove proizvode koristim za lice. Ovu kremicu merkam već duže vreme, i kupiću je čim potrošim okoloočnu koju trenutno imam. :) Super recenzija! :)

    ReplyDelete
  6. Prokletstvo žute krštenice :D
    Godina proizvodnje i zub vremena nagrizao moje podočnjake i ozbiljno ugrozio integritet moje očne regije. Kako se kao pravi ratnik borim, za mene je dan bez teške artiljerije nezamisliv. Opojni miris ružine vodice ostavljam bebama - o slatke li mladalačke muke na pragu druge decenije :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapravo treće decenije. ;) Ajde, ajde ne treba ti tako teška artiljerija, ti ženo bez pora. A verovatno i bora. Ali nisam zagledala, jer uvek vršim potragu za porama.

      Delete
    2. Da, da kraju druge ahaha - pragu treće :D
      Slatko si me najsmejala, kao i uvek :*
      Gde su pore? hahaha :D Tu su bore psttt :)

      Delete
  7. Dvadesete gazim, dobro mi je sasvim :p ja koristim balea aqua kremu za područje oko očiju i kul mi je obzirom da nemam nikakvih problema sa tom regijom, ali kad potrošim potražiću ovu. nije red da gomilam i preparativu kad sam već hrčak za lakove :p :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha svi imamo svoje hrčak polje. :) Ti si sve gomilala, fala Bogu pa se svelo na lakove.

      Delete
  8. Već sam čitala pohvale za ovu kremu, ali nisam je još probala, ne stiže se :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, verujem da će doći na red kada se zaželiš nečeg laganog. :)

      Delete
  9. Joj ovo će biti savršeno za leto!

    ReplyDelete
  10. Pet parabena. Sta da se radi, ima ih svugde.

    ReplyDelete

Hvala što ste izdvojili vreme i pružili povratnu informaciju. :)


*Komentari sa promo linkovima neće biti objavljeni.