01/03/2014

Eveline | 8in1 Total Action & S.O.S.

Kada vidim po blogosferi kakve nokte imaju devojke, pogledam u svoje i mislim se zašto mene nije pogodila ta čar lepih noktiju? Moji nokti su oduvek bili tanki, prozračni, listali su se i pucali, a i po pitanju reljefa jednače se sa Alpima - brda i doline.
Pisala sam već o jednom tretmanu koji me je razočarao i onda sam se dala u misiju traganja za magičnim bućkurišom koji će i od mojih noktiju napraviti neki lepši prizor.


Prvo sam probala Eveline '8 u 1' i moram reći da je to najbolja stvarčica ikada! Ako je izlečila moje nokte, izlečiće svačije! Reč je o tretmanu za potpunu regeneraciju i rekonstrukciju noktiju. Ja sam počela sa tankim, flis papir, noktima, koji su bili izuzetno mekani, a nakon ovog tretmana su bili ne samo jači i belji, već je i listanje potpuno eliminisano. Tretman sadrži Strong Nail kompleks koji prodire duboko u strukturu nokta. Nanosi se 4 dana zaredom, potom se skida i tako se završava prva serija tretmana. Ja sam prvi put nanosila u 3 serije, iako sam na kraju druge videla fantastične rezultate.
Bele je boje i srednje gustine, a na noktima izgleda beličasto (ne kao full on kreč) i suši se za manje od 5 minuta.
Ovaj tretman obećava da će rešiti 8 problema noktiju - oštećenost, listanje, slabost, mekoća, krutost, tankoće, gubitak sjaja i neravne površine. Mislim da je to moglo da bude i 5 u 1 jer ima dosta sličnih pojoma, da ne kažem sinonima. No, sve u svemu, jedino što Eveline 8 u 1 tretman nije učinio za moje nokte jeste da im površina bude ravnija i da prirodno imaju sjaj. Ali, to ne zameram previše, jer moji su notki po prvi put zaista korektnog izgleda i ne pucaju kada vetar dune.
Mislim da je, ipak, potrebno imati neki kontinuitet. Ja ovaj tretman nanosim barem jednom mesečno i to samo jednu seriju (4 dana) i nokti mi, za moj pojam, sasvim dobro izgledaju.


Eveline S.O.S. tretman sam nabavila kada sam potrošila 8 u 1, jer ga nije bilo u radnjama. Ovaj proizvod je sličan, ali ne isti, kao prethodni. Pre svega rekla bih da je znatno manje efektivan. Namenjen je krutim i lomljivim noktima . Sadrži vitamine, kalcijum i kolagen koji se stapaju sa noktom i tako ga regenerišu.
Rozikaste je boje, malo je redji i noktima više daje sjaj nego bilo kakvu boju, a takođe je izuzetno brzo suši.
Ovaj tretman nanosi se 3 dana i potom se skida, a onda se može ponovo naneti. Eveline obećava vidljive rezultate u roku od 10 dana tretmana.
Na mene nije ostavio poseban utisak, iako mi je trenutno očvrsnuo nokte, oni su nakon skidanja opet postali mekši. Tako da ovo je brzo rešenje za male probleme, ali ne preporučujem za one koji stvarno imaju problem sa noktima kao što sam ja imala.
Kao i 8u1 ima nešto užu klasičnu četkicu.


Očigledno, favorizujem Eveline 8 u 1 tretman i mislim da je zasluženo tako popular i kada god ima neka akcija, njega nikada nema na policama. Oba tretmana sadrže 12ml i cena im je oko 270RSD (~2,5) i mogu se kupiti u drogerijama.
Napominjem da oba tretmana isušuju zanoktice, te da i sam proizvodjač preporučuje da ih namažete uljem ili masnijom kremom pre nanošenja tretmana. A sada pre i posle...


Na gornjoj fotografiji prikazani su katastrofalni nokti na početku. Zanoktice su suve, nokti iskrzani i može se videti da su prozirni i da se listaju. Na noktima je namazan jedan sloj Eveline 8u1 tretmana. Fotografija je iz maja prošle godine.


I moji nokti pre oko mesec dana (pre dve nedelje sam zakinula zanokticu, pa ni danas ne izgledaju supre privlačno). Reljef je i dalje prisutan, ali sa tim mogu da živim. Još kada bi izmislili tretman koji sam turpija nokte, jer ja svoje ne umem da oblikujem... ;)

Da li ste probale ove tretmane? Imate li probleme sa noktima?

kissi&kissi
LeClaire

51 comments:

  1. Razlika je ogromna! Čula sam za taj hvaljeni 8 u 1 sve same pohvale, osim toga detalja koji isušuje okolo. I šta ti fali obliku? Bašje dobar! Aj sad i ti pokazuj lipo svoje NOTD! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, ma ja ih retko kada pogodim da budu jednaki, uglavnom je neki malo duži, drugi malo obliji, itd. Stavljam ja na instagram jednom ili dva puta mesečno. ;)

      Delete
  2. Baš si me nasmijala sa prvom rečenicom! :) Odličan post, baš se vide razlike i ja sam također jako zadovoljna. Mogu reći da imam nokte! :D Tereza

    ReplyDelete
    Replies
    1. E baš mi je drago. Slažem se sa ovim ,,ja imam nokte'', jer tako sam se osećala kada više nisam morala da ih kratim do živca zbog konstantnog listanja.

      Delete
  3. Nokti su ti super , sad bi ti ja poslala sliku svojih noktiju nakon tretmana 8u1 pa bis onda mozda bila zadovoljna sa svojima. Mojima nista ne odgovara, jednostavno ne mogu narasti iako se je 8u1 pokazao kao odlican i uvijek ga moram kupovati prijateljicama kojima nije dostupan jer su sve prezadovoljne....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem da čete i Vi naći nešto što će potpuno regenerisati Vaše nokte. Ako Vas interesuje samo brži rast, čula sam da je Eveline Max Growth isto jako dobar. :)

      Delete
  4. Rezultat je odličan! Baš mi je drago da ti je 8 u 1 pomogao. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidim da je i mnogim drugim devojakam pomogao. Nije nagradjivan bezveze. :)

      Delete
  5. Slazem se,8in1 jeste najbolja stvar ikada,samo meni je bilo potrebno par meseci intezivnog korišćenja da primetim efekte ali dobro ,jeftin je,sporo se trosi...ma nema boljeg;)) Mada sam tek skoro primetila da imaju jos lakova u ponudi,sigurno ću probati još koji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imaju ceo asortiman. Čula sam da im je i tri u 1 dobar.

      Delete
  6. Nokti su ti sada predivni! Probala sam 8 u 1, meni je isto odličan :)
    Nisam probala SOS, ali jesam onaj s dijamantima, ali nije mi kao 8 u 1 :D

    ReplyDelete
  7. Ja zaista imam zdrave nokte i uopće se moram truditi oko njih. Bit će da imam sreće.

    ReplyDelete
  8. Imam 8u1 :D meni je super, ali mnogi se žale da ih od njega bole nokti :/ Ja ga koristim povremeno, nisam naviknula biti bez laka u boji :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja svojima dam tu i tamo malu pauzu. :/ Čula sam da od ovog SOS neke bole nokti, ali ja ni sa jednim nisam imala problem. :)

      Delete
  9. Wow,kakvo pobosljsanje noktiju! Drago mi je da si uspela da ih oporavis.Super su sada!Ja sam koristila taj tretman i nokti mi jesu ojacali,ali su se listali i dalje.Sada ga povremeno mazem tako kao ti jednom u mesec,mesec i po,po 4 dana i ok je.U pocetku su me boleli nokti,ali je ubrzo to prestalo.Pozdrav,Jasna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidim da neki i dalje imaju problem sa listanjem, ne znam da li pomaže, ali ja sam uvek i duž ivice nokta (ona strana kojom bih ogrebala nekoga) povlačila četkicom, da to ,,zatvorim''.

      Delete
  10. Ok, sad je i zvanično - ja sam jedina kojoj taj tretman nije poboljšao stanje :(
    Baš tu ti lepi nokti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :) Nadam se da ćeš naći nešto što će i za tebe delovati.

      Delete
  11. I moji nokti se listaju. Probacu i ja Evelin 8 in 1.

    ReplyDelete
  12. taj 8in1 je čudo :D ..kad je meni oporavio nokte posle 16 i više godina konstantnog grickanja onda će svakom :D ..stvarno je malo čudo :) ..a za jačinu i protiv listanja, trenutno koristim Aurin hranljivi tretman za jačanje slabih noktiju i mogu reći da je odličan, savršeno radi posao ..nokti mi nikad nisu bili ovako jaki ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala za preporuku, jer me je Aura baš zainteresovala sa novim ponudama. :)

      Delete
  13. Nokti nam imaju sličnu sudbinu. Ovo bi i meni moglo da odigra ulogu :)

    ReplyDelete
  14. baš sam razmišljala ovih dana da uzmem taj 8 u 1 :))

    ReplyDelete
  15. Kakva razlika, divno si ih dovela u red!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, prasence, kada me ti pohvališ... :*

      Delete
    2. Molim te mozes li mi reci koliko dugo treba da koristim. 8 u 1? Mjesec, dva, tri? Ili vise? I dali smijem lakove u boji da koristim dok njega koristim?

      Delete
    3. Koristi se tretman 4 dana, ali dobro je ponoviti nekoliko puta, tako da jedno dve nedelje se maze, tako sto mazes cetiri dana po jedan sloj, a petog skines sve i krenes opet. Možeš da mažeš lak u boji preko, ali ne preporucujem barem prvih nedelju dana. Nakon dve nedelje napravi pauzi, vidi kakvi su ti nokti, ako su dobri onda nemoj koristiti par nedelja, pa onda na svakih nekoliko nedelja mazi nekoliko dana. Ako su i dalje losi, mozda imas ozbiljniji zdravstveni problem.

      Delete
  16. Pa super je, samo sto su mene isprepadali kad sam nekad na sminkerici citala o tom tretmanu, maltene da ce mi nokti otpast :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem da ti nokti neće otpasti, ali opet, ti si sou spešl. :)

      Delete
  17. Moje ga kolegice na poslu hvale na sva zvona, a bome se i kod tebe vidi opaka razlika! LIKE!

    ReplyDelete
  18. Hmm,a zna li neko kako se to cudo skida sa noktiju :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja skidam skidačem laka za nakote - sa ili bez acetona, uljani ili ne. :)

      Delete
  19. Mozes li mi reci gde mogu da nadjem Eveline kozmetiku? Stalno ih mesam sa essence :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lakovi i deo kozmetike za negu se mogu naći u DM-u i Lilly-ju, dok za šminku nisam sigurna. Najbolje je da se informišeš na njihovoj zvaničnoj FB stranici. :)

      Delete
    2. Essence možete naći u svim bolje snabdevenim apotekama. :)

      Delete
  20. Moze li mi neko reci koliko dugo treba da koristim 8 u 1 i dali smijem da mazem nokte lakom dok njega koristim? Zahvalna :)

    ReplyDelete
  21. Ja sam danas pocela da koristim 8u1 i strasno me na pojedinim noktima pecka, da li to treba tako? :/

    ReplyDelete
  22. Danas sam pocela da koristim 8u1, isto sam cula samo reci hvale. Ali me na pojedinim noktima strasno pecka, kao da mi se zagreva ispod nokta i kao da me malo steze. Da li to tako treba? :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da ne bi trebalo da te pecka. Mene je peckalo samo ukoliko bih nanela na ranicu na kožici pored nokta, ali nikada me nije peckalo na noktu. Ukoliko je bol zaista intenzivan, moja ti je preporuka da prestaneš sa korišćenjem. :)

      Delete
    2. Ja koristim ovaj lak vise od godinu dana i fenomenalan je. Ne brini se sto se tice peckanja, meni je bilo isto na pocetku, ali kad su mi se malo oporavili nokti prestalo je. Samo.nemoj da stavljas vise od jednog sloja dnevno, bas ce te peci. ;)

      Delete
  23. Imam 30god., nokte grickam bukvalno od rodjenja, sa EVELINE 8in1 sam potpuno oporavila nokte. Mesec dana sam ga intezivno koristila, znaci svaki peti dan sam skidala 4 premaza i mazala iznova i skroz su mi se oporavili nokti. Sada ga koristim uvek kao podlogu za bilo koji drugi lak...

    ReplyDelete
  24. volim ta dva laka! isto sam prvo probala SOS ali mi je puno bolji 8u1. ja sam većinu života grizla nokte, što je rezultiralo puanjem i lomljenjem čim postanu mrvu duži. ovaj lak je divan, baš lijepo učvrsti noktiće.

    ReplyDelete
  25. Drage dame, moze mala pomoc.U upustvu pise da ne sme da stavlja na ostecene nokte (gelom..) Koliko treba da prodje od poslednjeg gela da bih smela da probam sa 8u1.Kupila sam ga i jedva cekam da probam. A zadnji put sam imala gel pre dve nedelje. Hvaala :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da je najbolje da kontaktiras Eveline, imaju fb stranicu. Ja nikada nisam radila gel nokte, tako da ti ne mogu pomoci.

      Delete
  26. Potpuno se slazem...samo toliko :)

    ReplyDelete
  27. Koliko dugo si koristila 8 in 1 pre nego sto si videla rezultate? Ja znam da je i mojoj drugarici preporodio nokte ali meni posle mesec dana nije preterano pomogao

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam vec nakon par nedelja videla poboljsanje, naime ovaj tretman ne leci sam nokat, vec stvara jedan sloj preko njega.

      Delete

Hvala što ste izdvojili vreme i pružili povratnu informaciju. :)


*Komentari sa promo linkovima neće biti objavljeni.