03/04/2013

Too Faced | Shadow Insurance

Što je neki šmuljav dan danas, sav se nekako razvlači u svojoj gnjecavosti...čak se  kiša nešto nećka, malo pljušti, malo sipi. Užasan dan. Nekako mi se čini da sam trebala danas da pišem o Rimmel-ovom tretmanu, bio bi post u skladu sa vremenom, ali onda kada bolje razmislim, u inat vremenu, udariću kontru i pisati o proizvodi koji već godinama volim i svakodnevno koristim.


Pre nego što sam uplovila u svet kozmetike i šminke, uvek sam se nervirala oko senki koje bi se skupljale u pregibu kapaka, te ne znajući za bazu, odbijala sam da nosim senke i praktikovala eventualno ajlajner i maskaru. Kada sam čula za 'bazu', blago rečeno, doživela sam otkrovenje i od tada se moj život, barem onaj šminkerski aspekt, preokreniuo za 180 stepeni! Prva baza koju sam koristila i kojoj sam i dan danas verna jeste Too Faced 'Shadow Insurance'. Više se ni ne sećam kako sam saznala za nju, ali verovatno od neke 'beauty' jutjuberke. Svoj prvi primerak kupila sam pre više od dve godine, možda čak i tri, no znam da je bio septembar i da je bila akcija u Sefori povodom Grazija Shopping Night-a. Tačno se sećam Sefore u Knezu i momka koji mi je tako uspešno prodao ovo malo magije za moje masne kapke...Ah...No, dosta o mom istorijatu!


Pređimo na tehnikalije:
Verujem da je većina probala ovu bazu, te vam mogu reći samo ono što već i same znate - ovo je, ukratko, magija u tubi! Sa TF 'Shadow Insurance' bazom senke mi na kapcima traju barem 3 puta duže, nego što bi bez nje. Bežnjikave je boje, ali kada se razmaže ta boja se i ne može primetiti. Samim tim ova baza neće izjednačiti ton kapaka, ali će na sve što nanesete na njih delovati kao lepak! Ono što je meni bitno jeste činjenica da se senke lako blenduju preko ove baze, ali ja za svaki slučaj, uvek nanesem neku svetliju senku preko celog kapka, kao bazu za blendovanje. Što se tiče količinskog korišćenja, potrebna vam je mrvica i to je dovoljno da prekrije ceo kapak. Samim tim jedna tuba će vam trajati otprilike celu večnost. Ja sam tek skoro otvorila svoju drugu tubu! Znači reč je o godinama trajanja kada je potrošnja u pitanju.


Možda vam se na prvi pogled ova baza može učiniti skupljom sa svojom cenom od oko 2200din.(16 evra u Španiji, gde sam ja kupila drugu tubu), ali uštedeće vam i vreme i živce, a i tubica od 11g će vam, kao što sam ranije rekla, potrajati dosta dugo.

Da li ste probale ovu bazu? Koju bazu inače koristite?

kissi&kissi
LeClaire

50 comments:

  1. Haaahhaaa....i meni kada sam cula za bazu,nisam nosila senke mesecima :( i videces imaces je jako dugo,odlicna je :)

    ReplyDelete
  2. Ovo mi je jedna od dražih baza i potrošila sam već tri pakiranja ( a zaista traje duuuuugo ) !

    ReplyDelete
  3. da znaš samo kako mi je krivo što mi nemamo sephore! ja koristim essence i love stage koja mi je onakoa u martu sam dobila još nyx bazu pa je trebam još isprobati :)

    ReplyDelete
  4. Ako je uporedem sa ostalim bazama kod nas,mislim da je isplatljiva :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svakako da jeste, verovatno je najbolja na trzistu :)

      Delete
  5. Ja inače koristim Art Deco bazu, to je prva koju sam probala i ostala joj verna jer mi je odlična! Too Faced obožavam, imam 3 njihove palete senki i uz njih sam dobila uzorke ove baze, ali ih još nisam iskoristila :)

    ReplyDelete
  6. Odlican post, odavno zelim ovu bazu:)

    ReplyDelete
  7. Šta da ti kažem - ja koristim Artdeco bazu već 11 godina, doslovno od mature! Ne želim je nikad prominit, tako da te razumim za tu tvoju! :D

    ReplyDelete
  8. Jesi li probala Artdecoovu i ova ti je bolja od nje? Ja obozavam Artdeco mada bi volela da probam i ovu ako je bolja u nekoj ne tako skoroj buducnosti kad potrosim Artdecoovu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesam, ali ova ostaje moj favorit :) I AD je odlicna, ali ipak je ova meni draza, uglavnom zbog teksture :)

      Delete
  9. Dobro, na sam pomen ove firme pomislim na ludački divna pakovanja koja se zalepe za moj um. Mislim, pogledaj ti tu ambalažu. Marketing im radi strašan posao.
    Moram to da vidim negde preko da nabavim, isplati se definitivno :D. Hvala na preporuci ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obozavam njihova pakovanja! Stvarno su najbolja na trzistu, tako bajkovita! :) Vidi kada bude Grazija Shopping Night, verovatno ce Sefora imati 20% popusta, pa ce biti malcice jeftinije :)

      Delete
  10. Obožavam Too faced proizvode, ali najbolji primer mi je još uvijek Urban Decay <3

    ReplyDelete
  11. Čula sam mnogo pohvala za ovu bazu, nažalost nisam još probala :(

    Baš slatko izgleda :)

    ReplyDelete
  12. Nisam proobala, ali čitam da je dobra. Obožavam TF, ali neman masne kapke, osim ako imam nešto masniju kremu oko očiju.
    Koristim od Essence color arts ili od Kaneba. Ili koristim korektor radi neutraliziranja i ujednačavanje kapka, pa mi sjenila dobro sjedaju i tako..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam probala te dve baze, ali cula sam da je ECS odlicna :)

      Delete
  13. I meni je ovo jedna od najdražih baza, uspeva da drži pod kontrolom čak i moje ultra spuštene i masne kapke ;)

    ReplyDelete
  14. Ovu nikad nisam probala, a baš bih volela jer je svi hvale! A sad koristim naviše Avon bazu, imam i Artdeco, a omiljena "podloga" za senku mi je korektor u stiku jer pokrije kapak, sviđa mi se to :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam odustala od Avon baze, jer nikako da mi stigne.

      Delete
  15. Tako mi je drago da si recenzirala ovu bazu i da imaš pozitivno mišljenje o njoj jer je na mojoj WL :D

    ReplyDelete
  16. baš si me zaintrigirala s tom bazom,sad je moram nabaviti :)

    ReplyDelete
  17. nisam probala ovu bazu ali bih volela :) trenutno koristim urban decay iz naked palete i savrsena je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kada dobiju nasi Naked2 probacu i tu bazu :)

      Delete
  18. Čula sam sve same pohvale ali nisam probala. Koristim Artdeco bazu :)

    ReplyDelete
  19. Drago mi je sto postoji baza koja stvarno djeluje :)steta, ja nemam gdje nabaviti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma sigurno ces prelaziti granicu, pa nabavi. :) U inostranstvu je def. i jeftinija.

      Delete
  20. Već duže vrijeme tražim kvalitetnu bazu za sjenilo, i ova mi je na wish listi. Mislim da će uskoro past kupovina. Hvala ti za odličnu recenziju!

    ReplyDelete
  21. Bit će moja za 80-ak dana kad odem u Grčku :D ako ne tamo, e onda u Italiju. Već duuugo ju želim, ali nikako da naručim jer ipak idem na to putovanje pa se nadam tamo napokon ju kupiti, ne hvale ju svi valjda uzalud :D

    ReplyDelete
  22. Svaki put se nasmejem tvojim prikazima. Dan je, baš kako kažeš, gnjecav.
    Eh, ti momci iz Sefore i ostalih parfimerija. Pre neki dan sam kupovala lakove za nokte u Aleksandru i ćaskala s momkom koji tu radi o sedefastim nijansama dok nas je moj suprug belo gledao.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, cini mi se da su momci uglavnom i ljubazniji. :) A samo mogu da zamislim scenu sa tim momkom, tobom i tvojim suprugom - urnebes! :)

      Delete
  23. Svi hvale ovu bazu, a ja nikako da je isprobam. :D Imam nekoliko drugih baza koje se sporo troše pa zato ova još nije došla na red.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ova se jaaaaaaaaaaaaako sporo trosi. Na kraju sam bila u fazi ''Da li ovo cudo ima dno?"

      Delete
  24. Ova baza se je odlična investicija :)

    ReplyDelete
  25. Ja nesto nemam naviku da koristim bazu. Imam neku sugavu Alverde a konacno mi je stigla i Avonova pa cu bas ovih dana da je isprobam. Ova Too faced zaista odlicno zvuci. :)

    ReplyDelete
  26. Imam ovu bazu vec dobre 2 god i jos uvek ima mnoogo proizvoda...ja je zovem sesir bez dna, sto je vise trosim, meni tubica punija :) definitvno se isplati, ne samo zbog spore potrosnje nego zbog ucinka...ja obozavam golden rose mat sneke, ali bez baze mi prosto nestanu sa lica nakon sat-dva..sa ovom bazom traju skoro ceo dan :) i ja planiram da je opet kupim...ako prvo uspem da je potrosim :D

    ReplyDelete

Hvala što ste izdvojili vreme i pružili povratnu informaciju. :)


*Komentari sa promo linkovima neće biti objavljeni.