10/04/2013

Noviteti | Martovsko-Aprilska edicija

Prošli put je bilo male polemike oko naziva, pa sam rešila da i prošli post preimenujem. Nadam se da je sada sve ok i da vam naslov neće bosti okice! :) Planirala sam i ranije da objavim ovo, ali znate kako je moj bratić(stariji je, ali je i dalje moja bebica) otišao u Zagreb sa spiskom. To je bio veliki fijasko, odmah da vam kažem, a saznaćete i zašto.
Pa šta sam ja to pazarila od prošlog puta? Svašta, a čak sam neke stvarčice i dobila (Jeeeej)!



Yves Rocher 'Pure Calmille' gel - videli ste u postu gde sam recenzirala ovaj gel da je moj bio na izdisaju, pa sam kupila novi, jer obožavam ovo čudeso. Taman dok potrošim ovo pakovanje, počeće one vreline, pa ću probati neki gel namenjen isključivo mešovitoj koži.
Yves Rocher 'Active Sensitive' toner - kupila sam u isto vreme kada i gel. Iskreno, nikada nisam verovala u moć tonera, ali ovaj me je preobrazio. Moja koža je zahvalna na tome.


Veoma Zdrava Krema 'Panthenol krem-gel' - Sličan slučaj kao i prethodno - Moj spasitelj, ne smem se zateći bez njega, evo i ova tuba ima možda još nedelju dana života...
Testeri Dermalogica 'Active moist', Uriage 'Roseliane' i La  Roche-Posay 'Toleriane Ultra' krema koje sam dobila od naaajdraže Dear Skin i koje još uvek nisam ni otvorila, jer ne želim da ih potrošim. Ali sutra ujutru planiram da svečano otvorim, a potom i koristim Uriage kremicu. :)


Nivea 'Pure and Natural' dezodorans u stiku - Kupila sam ga, jer sam bila u potrazi za 'prirodnim' dezedoronasima, a nisam htela onaj SebaMed, pa sam uzela ovaj, jer piše natural...Da....mene kupuju nazivi i pakovanje. Ok je, stvarno ne iritra kožu, ali 48 sati? Ni 24!


Dove 'Visible care - Softening' gel za tuširanje - Ovaj gel sam uzela, opet zbog naziva, jer kao omekšava kožu i ovo je bilo čisto istraživački, jer ja, neću da se hvalim niti da se ureknem, imam mekanu kožu, posebno ruke, ali su mi laktovi suvlji od Sahare, mogu drvo šmirglati njima. Tako da je ovaj gel prošao test i stvarno omekšava kožu - divota!
Dove 'Cream oil' gel za tuširanje - Bilo je hladno, lepo je mirisao i ja sam ga uzela. To je ta dramatična priča! Ok je, ništa spektakularno. :) Ovaj gel, kao i prethodni, uzela sam kada sam imala poklon čestitku, koju sam dobila dok je trajala Dove akcija u Lilly-ju.
Velnea 'Summer sport - Galia melon & Tangelo' gel za tuširanje - Blagi Bože, već treći gel.... Može čovek pomisliti ili da ne izlazim iz tuša ili da u isti ulazim jedno mesečno, pa se kupam za sve pare... No, ovaj gel miriše kao san! Ne znam šta je 'tangelo', izgleda kao neka narandža, ali zato dinja, oooh, moje najomiljenije voće...njam njam! Kada god se tuširam ovim gelom pomislim na leto i naravno, obilje dinja....gladna sam!


Schwarzkopf 'Shauma - Superfruit Nutrition' šampon - Koristila sam ovaj šampon samo jednom i ceo dan sam govorila ''To nisam ja, to je moja Šauma!'' Malo je reći da sam smorila ljude. Priča kako sam dobila ovaj šampon(i  Velnea gel) je kranje interesantna, pa ako vas zanima ispričaću vam već...
TopBalsam 'Original' regenerator za kosu - Bila sam sa mamom u Merkatoru i ona je tako nostalgično gledala u ovaj gel, pa smo ga uzele. Inače ovo je prvi balzam koji sam koristila ikada. Ima taj miris frizerskog salona i teksturu pudinga od vanile.


Učestvovala sam u giveaway-u kod divne Jelene i osvojila ova tri laka! :D Prvo sam u neverici gledala u monitor onda proveravala mejl i sve manje verovala da sam zapravo ja dobila lakove, jer se Jelenin mejl zagubio u spam folder...glupi gmail! Kako god, ovo su moji prvi China Glaze lakovi i već prvi dan sam mackala 'For Audrey', a 'Flip Flop Fantasy' zaslužuje veću količinu sunca. OPI 'The Spy Who Loved Me' gledam sa blagim strahopoštovanjem i smatram da mi treba posebna prilika da ga nosim, ali me tako privlači! Možda u maju kada budem išla na operu...Ooooh da... :D


Alverde 'Nagelaufbauserum' serum - Pošto sam u postu popljuvala Rimmel tretman, mnogi su mi preporučili Eveline 8u1, pa sam ja isto veče (ili sutradan možda) otišla u DM i tog čuda nije bilo! I onda sam pokušavala da se setim da li ste mi preporučivale ulje ili serum od Alverdea i naravno da ste preporučivale ulje, ali moja memorija zlatne ribice mi je zapovestila da uzmem serum. Završih ja sa serumom koji je za sada ok, ali koristim ga tek možda nedelju dana, tako da još mu ne sudim...


Essence 'Oz the Great and Powerful' balzam za usne koji menja boju - Ne menja boju i rozikasto je, ali miriše divno. Inače sam ga uzela isto veče kada su postavljali kolekciju u Lilly-ju.
Yves  Rocher 'Sexy Pulp' sjaj - Dobila sam testerčić kada sam kupovala gore navedene YR proizvode. Lepljiv je kao djavo, ali miriše divno i lepo izgleda na usnama. U nijansi je '03 Rose', što je fina roze nijansa sa šljokicama.


Eh, a sada moja famozna porudžbina iz Hrvatske...
Body Resort 'Tropical - Mango' sprej za telo - divno, divno miriše! Danas ga nosim, jer je dovoljno sunčano da mirišem na voćkicu. Postojan je oko 3 sata, što je super. Jedina mana je količina od 30ml koju ću potrošiti u ekspresnom roku, tako da mi TREBA DILER IZ HRVATSKE da me snabdeva!
Body Resort 'Mango' balzam za usne - Opet, divan miris, balzam čak intenzivnije miriše od spreja. Nekako mi miriše kao voćni ledeni sladoled.
Essence 'Stay with me' dugotrajni sjaj - Da, od svega, ja kupim sjaj koji inače ne volim. Genijalno. Nije loš, blago je lepljiv i jeste postojan. Imam ga u nijansi '03 Candy Bar' i očekivala sam da bude malo više koralna nijansa, ova je previše pink.
Inače na spisku su se nalazile i druge stvarčice, ali kako nekih nije bilo, a ja nisam pisala zamene u strahu da se moj brat neće snaći, a ipak je bio budžet ograničen....Ah....A nisam htela ništa gde mi je boja od preteranog značaja (ruževi, puderi i sl.), ali zato sam oduševljena Body Resort proizvodima i želim da probam ove od Guave, tako da, ozbiljno, ko će da me snabdeva? :)

Šta ste vi kupovale proteklih dana/nedelja?

kissi&kissi
LeClaire

P.S. Izvinjavam se za malo mutnije slike, ali toliko sam puta islikala i neće dobro da mi izađu, pa sam odustala i slikala sa razglednicama (da gledate u nešto zanimljivo, kad su fotke zabrljane). :D

66 comments:

  1. Jao taj stari balzam je i moj prvi balzam kada sam bila mala! Da li je tada uopste postojao neki drugi! Jao stari frizerski saloni koji i danas postoje i dalje mirisu na taj balzam. Kakav je u odnosu na danasnje? Koliko se secam bolji je od nekih koji danas mogu da se kupe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moram jos malo da ga testiram, sa nekoliko sampona, jer do sada sam ga koristila sam sa ovom saumom, a inace mi one nisu nesto... Recenziracu ga kada ga dobro testiram, jer ovakvi klasici zasluzuju vise od par reci. :)

      Delete
  2. Lipo si se ti nakupovala... :) Nego, ja nikad čula za ovaj Body Resort... Ma di se to prodaje?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam videla na Kozmo-vom sajtu. Izgleda da je to novi brend u HR.

      Delete
  3. UUUUUh, sjajan post!Što se tiče dezodoransa u stiku, nisam u skorije vreme to kupovala, nervni napad dobijem od tih malih bezobraznika.Garnier mi je odličan.Regenerator je divan, uvek ga se rado setim :)).EE dobrodosla u klub sa CG lakicima. Opi je za Bočelija :D :D :D ???? Ljubomorisem na mango :D. U najmanju ruku fabulozni novitetei :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije za Bocelija, vec za Bizea('Karmen') i hvala na dobrodoslici! :D
      Hahaha, izgleda su svi koristili ovaj regenerator! :D Moramo da nadjemo dilere za ovaj mango, veruj mi vredan je svakog dinara, pardon lipe, a inace je oko 300-400 din. valjda. :D

      Delete
  4. Big new in xD
    Mene zanimaju te YR stvarcice... Da ne znas gdje ih ima kupiti u BiH?
    Mislim da bih pokupovala cijeli asortiman kad bih ga pronasla :$

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno ne bih znala da ti kazem, jer ne znam da li je uopste dostupan YR u BiH. Oni prodaju samo u svojim radnjama.

      Delete
  5. aaa vidi razglednicu iz Zagreba :D

    divne stvarčice si kupila, mene posebno zanima ova Veoma zdrava krema (šmrc što toga nema kod nas), a lakovi su divni ♥ (moja patnja uvijek)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, jedino sam tu razglednicu namerno stavila, ove ostale su proizvoljno, kako sam koju dohvatila. :) Ako bas zelis da probas VZK mozemo da se dogovorimo da ti posaljem. :)

      Delete
  6. Odlični noviteti kod tebe! Uvijek volim čitati ovakve postove i uvijek saznam nešto novo - recimo za ove Body Resort proizvode :)
    Razglednice su prekrasne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inace sakupljam razglednice :) Gde god odem kupim neku ili mi neko donese :D

      Delete
    2. Me too :) I suvenire - poput magneta :)

      Delete
  7. Svasta si lepo kupovala! Ne mogu da poverujem da taj sprej za telo ima samo 30 ml. O_o I ja bi ga vrlo rado isprobala. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja bih ocekivala barem 50ml, jer je to kao toaletna vodica, pise 'body mist'. ;D

      Delete
  8. Odlični noviteti kod tebe! Uvijek volim čitati ovakve postove i uvijek saznam nešto novo - recimo za ove Body Resort proizvode :)
    Razglednice su prekrasne!

    ReplyDelete
  9. Svasta nesto :)) Jesi li probala Dove deo stick sa mineralima mrtvog mora? Ja nisam uspjela da nadjem bolji od njega. Sta cu, svi imaju onaj aluminij :D jedino jedan balea roll-on nema, a ne volim te sa kuglicama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ovaj nema aluminijum. :) Ne znam koji je taj Dove, nisam videla.

      Delete
    2. http://www.boots.com/wcsstore/cmsassets//Boots/Library/Icon/Homepage/Brand%20Treatments/Dove/Deo/September%202012/dove-deodorants-01-c9095/dove-deodorants-01-c9095.jpg

      Delete
    3. Definitivno cu pogledati sledeci put :)

      Delete
  10. Pa svasta si nakupovala! Naravno, odmah su mi lakovi zapali za oko. :D Super pokloncic! :)
    Serum i ja povremeno koristim, dobar je.. Nisam primetila to cuveno izbeljivanje, ali lepo hidrira nokte i zanoktice..

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam isto primetila da bas lepo hidrira zanoktice, a na izbeljivalje nisam obracala paznju, mada ne znam ni kako bih primetila s obzirom da mi nokti nisu zuti. :)

      Delete
  11. mislim da si kupila pravu stvar, ja koristim alverde serum za nokte i svi uglavnom o tome pričamo, moguće da ga nekad, greškom, zovemo ulje :D
    odlična kupovina, zainteresovala si me za neke stvarčice.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ima i ulje,tako da nisam sigurna sad ko na sta misli.

      Delete
  12. divni noviteti :) meni yves rocher stvari deluju divno :)

    ReplyDelete
  13. Odlično! Flip flop fantasy imam i obožavam!!! Brijem da će on s tobom provesti puno ljetnih dana i noći.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verovatno! :) Stvarno je divna letnja nijansa.

      Delete
  14. Divni noviteti, divni pokloni naših divnih koleginica, awwwww :)

    ReplyDelete
  15. Pročitah naslov, skrenuh pogled u stranu pa opet na naslov posta, i skuzim da sam pročitala aprilska depilacija umjesto edicija o.O hahahaha :O
    ukrala bih ti CG rozi lakić :Đ

    ReplyDelete
  16. Kako si zadovoljna sa TopBalsam 'Original' regenerator za kosu ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koristim ga tek nedelju dana, pa necu da trcim pred rudu i pricam nesto, moram jos malo da testiram. :)

      Delete
  17. Nisi pogrešila što si uzela Alverde serum. Bolj sredstvo za hidrataziju noktiju i zanoktica nisam koristila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, drago mi je sto jedna lakoholicarka moze da potvrdi kvalitet seruma! :D

      Delete
  18. Baš sam se zabavila čitajući post, sve ti je lepo... Ja u poslednje vreme nisam mnogo kupovala, sem ona epizoda sa Kinezima i parfimerijicom...

    ReplyDelete
  19. Super noviteti,lakovi su predivni kao i mango :)

    ReplyDelete
  20. imamo jedan isti novitet :) super stvarčice si kupila :)

    ReplyDelete
  21. Ja sam primijetila da imaš kul razglednice :D

    ReplyDelete
  22. Koliko noviteta, ajme :D ja ti najviše zavidim na ovim CG lakovima. super shopping :)

    ReplyDelete
  23. Lajkam lakove i čestitke na poklonu! :)

    ReplyDelete
  24. Ima tu dosta finih stvari, i ja sam osvojila kod Dear Skin testere, ali jos ih cekam, cekala sam duze da stignu testeri sa e baya.
    Lakici su super, a taj candy bar imam, i sve mi se cini da je nekim cudom na tom tvom zamjenjena naljepnica, jer je boja prava jarka koralna, ni malo roza.Ali i taj izgleda jako lijep :-)
    I ja sam neslavno prosla sa mojoj narudzbom stvarcica,al iz Srbije,isto brat isao, i nista mi nije nasao, sem ogromne cokolade za utjehu :-)
    Volim Yves Rocher, bas mi je zao sto ih vise nemamo u BL, nekad je bilo, imala sam gomile njihovih stvari,posebno parfemcica

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na fotki nije ispala dobro boja, definitivno je tu isprana. U prirodi nije tako koralan, fali mu jos malo narandzaste, ovako mi izgleda kao ledeni sladoled od jagode. :)

      Delete
  25. I ja kupih Flip Flop lak na Sajmu,ali trazi Sunce,imas pravo:-)
    Sestra ga maze,a ja cekam leto:-)
    Dove edicija sa 'nutrium moisture' sastojkom stvarno omeksava kozu,ja ih vec godinu dana koristim i vise ne mazem mleka za telo kao sumanuta:-)
    Pisi nam o ostalim novitetima!:-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dove gelovi inace ostavljaju kozu onako glatkom, a neki(moja mama) to nazivaju 'sluzavom', ali meni odgovara. :D

      Delete
  26. Divno si se ponovila :))
    YR jako volim i radujem se svim recenzijama <3

    P.S. drago mi je da si zadovoljna testerima, nadam se da će ti nešto odgovarati <3

    Snow, tvoji su na putu, budu svaki čas :)

    ReplyDelete
  27. Jaaaaao, Top Balsam! :D Nisam ga koristila sto godina, a i meni je on bio jedan od prvih, ako ne i prvi. Baš me zanima kakav bih utisak imala danas :D Super noviteti :)

    ReplyDelete
  28. Divni noviteti :) Bas me zanima taj Yves Rocher toner, divne su ti sve mazalice za usta, kao i lakici, najvise Flip Flop Fantasy <3

    ReplyDelete
  29. O pa i ti si sretne ruke i osvajaš lijepe lakiće :) Jej jej :))
    Super su svi noviteti, a YR stvari za njegu lica mi se čine super!
    I da, haha, da se slatko nasmijem na tvrdnje da dezić djeluje 48 sati. Kao prvo, tko bi to želio, radije ću se istuširati. LOL :D

    ReplyDelete
  30. Prepisala par ovih krasnih noviteta na svoju wl ;).

    ReplyDelete
  31. Predivni lakici i sjajevi...:)
    Pisacu post o kupovini u martu :)

    ReplyDelete
  32. Ovu mango liniju prvi puta vidim, a kao stigla je iz Hrvatske? Hmmm...kaskam...unazad....lakići mi se jako sviđaju...

    ReplyDelete
  33. Mene zanima priča kako si dobila taj Schauma šampon i općenito me zanima taj šampon,valja li išta?Za šta je? :D
    I slažem se sa komentarom od Snow što se tiče tog Essence sjajila jer ga i ja imam i nije uopće takvo kao na slici već je baš intenzivna narančasta nijansa,nema ni trunku roze u sebi.Ja je se rijetko usudim nositi jer je upadljiva boja ali obožavam ova njihova sjajila,najbolja su koja sam do sad probala.Imam i ono jedno svijetlije,nijansa my favourite milkshake čini mi se i njega često nosim,divan je!

    ReplyDelete
  34. Da li možda postoji neki dupe(drogerijskog ranga) za ove CG lakiće??
    Predivni su *__*
    http://makeupbytija.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Haj draga, imam nešto za tebe, više na linku
    http://eyedetoxx.blogspot.com/2013/04/liebster-nagrada.html

    ReplyDelete
  36. Znam da si vec dobijala ali evo i ja sam ti dala Liebster nagradu, pa idi pogledaj ako hoces.
    http://supernovakozmetika.blogspot.com/2013/04/liebster-nagrada.html

    ReplyDelete
  37. Sagrada Familia u kombinaciji sa Flip flop, For Audrey i Alverde serumom = savrsenstvo!

    ReplyDelete
  38. obozavam postove ovakvog "new in" tipa :) od tvojih noviteta i ja osobno imam ovaj mango balzam za usne i bas je dobar :) hidratizira i ima ljepi okus :D takoder, i ja volim yves rocher gelove a pogotovo one iz jardin du monde kolekcije... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Balzam je odlican i trosi se veeeeeeeoma sporo! :)

      Delete

Hvala što ste izdvojili vreme i pružili povratnu informaciju. :)


*Komentari sa promo linkovima neće biti objavljeni.