07/04/2013

GIVEAWAY (Završeno)

Najdraže moje! Juče sam skakutala od sreće i uzbuđenja jer je 'Pudrijerica' prešla 10000 pregleda, a još pre par nedelja 100 pratilaca, što na blogu, što na Facebook stranici.
Blog sam započela iz neke znatiželje, a i same želje da podelim svoje mišljenje sa drugima. Nisam se ni nadala da će blog doživeti ovakav uspeh. Možda je nekima to mali korak, ali za mene je najveći! Upoznala sam divne ljude putem bloga i ja sam izuzetno zahvalna za vašu podršku i nadam se da ćemo se još dugo, dugo družiti.
Mislim da je red da vam se odužim nekim malim znakom pažnje, pa sam rešila da organizujem malo darivanje ili ti giveaway. Nadam se da će vam se svideti nagradice, jer se radi i o proizvodima koje i sama koristim, a gledala sam da to bude nešto, tj. neki brendovi koji nisu svima dostupni. Pa šta to možete dobiti? Sofi i Aura kozmetiku!

Biće dve dobitnice, a nagradice su:
1. Sofi balzam za usne i Aura 'Smokey Eyes' paleta senki
2. Sofi balzam za usne i Aura 'Nano rouge' karmin
*Nijanse i ukuse same birate iz ponude!

Kako do nagrade? Pravila su jednostavna:
1. Lajkujte 'Pudrijerica' FB stranicu ili pratite preko GFC( ukoliko neko nema FB)
2. U komentarima navedite ime i e-mail pod kojim pratite Pudrijericu na FB ili GFC( Ukoliko ne želite da otkrijete svoje ime u komentarima, pošaljite mi isto na e-mail: it.is.leclaire@gmail.com)
3. Ukoliko želite možete u komentarima ostaviti kritike, pohvale, sugestije i slično
4. Opet, ukoliko želite, možete podeliti (share-ovati) ovaj post

*Darivanje je otvoreno za sve zemlje bivše Juge(ako neko, izvan ovog područja, želi da se prijavi, neka navede zemlju, a ja ću proveriti sa poštom da li tu može neka efikasna kombinacija da se nađe).
*Darivanje je otvoreno do 23.04.2013. kada će 'Pudrijerica' navršiti 3 meseca! :D
*Molim vas da budete fer i ne prijavljujete se sa više različitih naloga
*Dobitnici će biti izvučeni  drevnom tehnikom izvlačenja papirića iz činije

''Ukuse'' Sofi balzama za usne, možete videti OVDE.
Nijanse Aura paleta i ruževa možete videti OVDE i OVDE.

*Sofi labela su recenzirana ovde.

Još jednom, hvala vam i želim vam puno sreće!

kissi&kiss
LeClaire
P.S. Sve proizvode sama obezbeđujem.

81 comments:

  1. Cestitam za +10000 pregleda,samo nastavi ovako,divan je blog. :))))))))))))

    Mail: ivana_ja_86@hotmail.com Ivana Kostic

    ReplyDelete
  2. Danira Redžić

    Čestitam na 10 000 pregleda, nije to malo, uff da je meni dostici toliko :))

    ReplyDelete
  3. FB:Jelena Radovic
    GFC:jecaneca1
    Email:jecaneca1@hotmail.com

    ReplyDelete
  4. WoooHooooo! Blogimas od januara a vec 10000 pregleda? Bravooooo! To je tako divno!
    Tamara Farmakovski
    lovelaughandsmile@gmail.com

    ReplyDelete
  5. čestitam:) bi li mi mogla možda preporučiti neku olovku za usne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su Rimmel-ove dobre :) Da li se prijavljujes za darivanje? :)

      Delete
  6. Ljiljana Janus

    ljiljana.janus@live.com

    Čestitam ti na 10000 pregleda. Želim ti sve najbolje i u budućnosti sa još puno, puno lepih i korisnih članaka. :)

    ReplyDelete
  7. Mila Veselinovic
    lady933mv@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Čestitam na pregledima i na fanovima, zaslužuješ ih stvarno :)) Jao, Aura kozmetika!!! Držim si fige :))

    GFC: girly girl, pratim te i na Fejsu kao girly girl, ali i pod pravim imenom i prezimenom :)
    mail: girlygirliness@gmail.com

    :*

    ReplyDelete
  9. Ivona Marinkovic
    ivona.marinkovic.bg@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Super je blog! Samo napred!

    Ivana Šolar
    bubicaso@yahoo.com

    ReplyDelete
  11. Čestitam ti od srca na prvoj tisućici :)

    Antonia Mihetec
    tonka.m@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Ja samo da podržim broj pregleda uz želju da se taj trend nastavi i da brzo stigneš do 100 000 :). Prepustiću dragim devojkama koje nisu iz Srbije da učestvuju, ipak bi mi bilo draže da neko kome nije dostupno dobije paketić :)))! Inače te pratim preko mogućih i nemogućih nemogućih naloga tako da :D obaveštenja od tebe na sve strane :)) (disertacija od komentara as always)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, kako si ti finaaa! :D Nisam bas na svim mrezama, da ne bude ''otvorim frizider, leclaire unutra'' :D

      Delete
    2. Hahahah ovo me je podsetilo na Magdalenu kada je skoro napisala na fb strani "Jos samo iz pegle da vam se javim i to je to", ona ima sve naloge :D.Nisam spektakularno fina :D, nego bi mi bas bilo drago da neko ko te prati van granica dobije :)). Širimo ljubav :)

      Delete
    3. Hahahahah, secam se toga! Umrla sam! :D

      Delete
  13. :D Tek sam sad skužila da ti nisam lajkala fb page :( I am sorry. A čitam ti blog već duže vrijeme i zaista mi je jako jako drag :D
    Evo podaci za igru (držim si fige), nagradice su preslatke <3 :
    Ines Terzić
    inesterzic21@hotmail.com

    ReplyDelete
  14. Samo da ti cestitam na broju pregleda,jako mi je drago zbog tebe i devojaka koje ce dobiti paket :)
    Necu da ucestvujem u nagradnoj igri,samo da je podrzim...Srecno svima :)

    ReplyDelete
  15. Čestitam na lijepom broju, tu sam da ti dam podršku, i sama sam se radovala i još uvijek se radujem svakom novom oborenom rekordu :-D

    Sretno u daljnjem pisanju, sigurna sam u tvoj uspjeh..... Lijep pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Mene takodje svaki 'rekord' raduje, dodje mi da pravim zur za svaki xD

      Delete
  16. Čestitam, bravo :) Ne učestvujem, nemam fb.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ukoliko hoces da ucestvujes, mozes preko GFC da pratis :) Dobro si mi rekla :)

      Delete
  17. Hvaaala :) Hoću da učestvujem, a preko GFC te pratim odavno :)

    shootingstar_blog@yahoo.com

    ReplyDelete
  18. Srećno! :)
    jovana dobrijević
    jovana91.zemun@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Sve cestitke za pregled!!!Pratim te na gfc i fb.Nemam kritika,naprotiv,sve pohvale!
    GFC:Marijana; fb:facelookmarijana.blogspot.com
    mail:facelookmarijana@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Čestitam Pudrijerice <3

    predivno darivanje i želim da nastaviš kao i do sada jer obožavam čitati Pudrijeru <3

    ReplyDelete
  21. Puno puno sreće!
    Sanja Vuletić
    sanjawu@yahoo.com

    ReplyDelete
  22. Bojana Babic
    bojana73@gmail.com
    Cestiiitaaam!!! Srecno nam svima!! Sve pohvale za blog!!! Samo nastavi tako, uzivam u tekstovima.

    ReplyDelete
  23. Draga, čestitam ti na svemu i vjerujem da će biti još 1000000000 puta toliko fanova i posjeta i svega jer zaslužuješ to :) tebi 23.4., a meni 20.4. tri mjeseca bloganja :) pratim te preko fejsa i GFC-a kao Lipstick's blade :)

    lipsticks-blade@hotmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja tebi cestitam! Rodjendancici su blizuuu :D

      Delete
  24. Cestitke bas si ekspresno dogurala do ove brojke! Pametan izbor pokloncica, posto ih po okolnim susedima nema u prodaji verovatno. :) A ja iskreno bas volim Auru lep kalitet, a i cena.
    Aleksandra Dobardžić
    aleksdobardzic@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Bravo, bravo!!
    Ja nisam tako fina kao Dijana i Sandra ( a i za par dana branim boje Makedonije :))
    Ivana
    myperfectlounge@gmail.com
    GFC : MyPerfectLounge

    ReplyDelete
  26. Draga, tu smo da te podržimo i potpuno razumijem tvoju sreću jer sam i sama nova :) Neka blog doživi još više pregleda i fanova :) Sve je to zasluženo :)
    Pratim te preko GFC i preko FB :) Nagrade su ti odlične, šteta što kod nas nisu dostupne!

    makeupmyday0@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Samo da čestitam i poželim sreću u daljem blogovanju :)

    ReplyDelete
  28. i ja da ti čestitam i poželim što više pratilaca, ali pre svega, odličnih postova!

    ReplyDelete
  29. Čestitam! Ne čudi me, divan to je blog <3
    moj mail je dressnread@gmail.com
    pratim preko GFC, a odoh sad da te nadjem i na FB.

    ReplyDelete
  30. I ja cu da ti cestitam i pozelim puno uspeha u daljem blogovanju! Nastavi i dalje da nam ulepsavas dane fenomenalnim postovima! :) Srecno svim ucesnicama darivanja!

    ReplyDelete
  31. Želim samo da čestitam a verujem da -emo uskoro da skakućemo uz mnogo veću brojku :*
    Ne bih učestvovala iako me ovi balzami mame, kako bi ustupila više šansi devojkama kojima je Aura nedostupna, puno sreće svima :)

    ReplyDelete
  32. FB- Mirjana Dobric
    GFC- MaryJane
    mail- mirjana_dobric@yahoo.co.uk
    Zelim ti puno srece u daljem blogovanju :)

    ReplyDelete
  33. Ivana Kevac, ivanakevac@hotmail.com Čestitam na uspehu, meni se mnogo dopada tvoj stil pisanja, uživam! :)

    ReplyDelete
  34. fb: Tamara Savic
    savictamara88@gmail.com

    ReplyDelete
  35. Marica Opačak - FB

    mare_opacak@yahoo.de

    ReplyDelete
  36. kAROLINA ZUBAK
    KZUBAK@YAHOO.COM
    <3

    ReplyDelete
  37. Čestitam na 10 000 pregleda, sve pohvale za blog. Želim ti i dalje puno sreće, dobrih posteva i puno, puno posjeta.

    Silvija Putanec
    silvija2011@gmail.com

    ReplyDelete
  38. FB: Slađana Sušilović
    GFC: sladana.susilovic
    email: sladana.susilovic@gmail.com

    ReplyDelete
  39. Čestitam.... i havala na darivanju...
    Ana Pavelić i faceu isto...

    pozdrav <3

    ReplyDelete
  40. Čestitam i želim ti puno uspjeha u daljnjem radu!
    FB-Ivana Mišeti
    GFC:ivana.misetic1@gmail.com

    ReplyDelete
  41. Vesna Krezić
    E-mail - vesna.mrlja@gmail.com

    SRETNO U DALJNJEM BLOGOVANJU. BLOGIĆ JE SUPER! :)

    ReplyDelete
  42. cestitke na dobrom blogu,renata sabic,renatasabic@gmail.com

    ReplyDelete
  43. Lidija Žiković ex Brčić
    lidijazivkovic11@gmail.com

    ReplyDelete
  44. Fb Jelena Radinovic Lukic
    mail jelenaradinovic@yahoo.com

    Cestitke! :)

    ReplyDelete
  45. Super darivanje :)

    mail:finnelcelebren@gmail.com
    Ime: Ida Tomašković

    ReplyDelete
  46. Cestitam, cestitam, cestitam! Cast mi je biti jedna od tvojih "pudrijerasica" i od srca ti zelim milion pregleda i jos toliko pratiteljica! Meni su uvijek srcu drazi recimo manji blogovi jer mi imaju vise duse i ponosno te pratim preko GFC-a kao Selma Gabela (mail: selmagabela@gmail.com) a preko fejsa i preko svog profila (Selma Aganagic-Gabela) i preko Fb stranice bloga (MeteoBeauty).

    P.S.

    Nagrade su super, super, super (volim se ponavljati iz nekog razloga danas) posebno zbog toga sto nikada nisam isprobala niti jedan od ova dva brenda. I odusevljava me sto djevojke iz Srbije velikodusno prepustaju ucestvovanje nama koji ih nisu isprobali. Stvarno ste super cure! <3

    ReplyDelete
  47. Miza M.
    miza_ug@hotmail.com
    Čestitke na broju pregleda. :)

    ReplyDelete
  48. Cestitam za +10000 pregleda :)
    FB: Brigita Mehičić
    MAIL: brigita890@gmail.com
    GFC: Brigita Mehičić
    Srecno svim ucesnicama darivanja!

    ReplyDelete
  49. Sve cestitke i pohvale za blog :)
    FB - Andrijana Pesic
    mail - andrijana90pesic@gmail.com
    ps. Bas bih volela da budem jedna od srecnih dobitnica posto obozavam kokos a on se nalazi u svim Sofi balzamima :)

    ReplyDelete
  50. Pa cestitam :) Pratim te na GFC kao Mila Milojevic a FB Dragana Mila
    Moj email je mmm pricekaj, molim te, samo da napuderisem nos :D .....e tako, gotovo :D :D :D i da mail je: milojevicmila68@gmail.com :D

    ReplyDelete
  51. Pratim kao Marina D. preko gfc :)
    isollea at gmail dot com

    Čestitam na stotki i želim ti još puno pratitelja!!

    ReplyDelete
  52. FB: Tea Blaževac
    GFC: tea.b
    kontakt email (GFC): tea.blazevac@gmail.com
    odlična nagradnjača, puno sreće curke ;-)

    ReplyDelete
  53. Danira Redžic, danira_1707@hotmail.com , hvala sto si javila! ;)

    ReplyDelete
  54. čestitam ti na pregledima, samo tako dalje! :) nemam kritika, samo pohvale - tvoj blog mi je jedan dražih :) a sada vidim da imam ja sve to što se traži već lajkovano, pa hajd da se prijavim :) Lollistick tu, a na fb pod pravim imenom :)

    ReplyDelete
  55. čestitke na tolikom broju pregleda,odlično darivanje

    pratim preko facebooka i GFC-a kao Ines Obradović

    ines.obradovic@gmail.com

    sherala sam post o darivanju na fejsu

    ReplyDelete
  56. Bravo, samo napred :)

    FB: Milica Milosevic-Meseldzija
    GFC: Miličica
    Mail: mmmmilica@hotmail.com

    ReplyDelete
  57. Čestitam!!! Biće to uskoro mnogo veća brojka, sigurna sam!
    FB: MakeupRSaveti, isto tako na GFC
    moj mail je magisminka@gmail.com
    sad ću da "šernem" ovo :) :*

    ReplyDelete
  58. Cestitke i od mene :)
    FB: Ana Vukosavljevic
    a na gfc Angelsmiledoll :)

    ReplyDelete
  59. Čestitam :-)

    FB : Nikolina Sukalić

    nikolinasukalic@gmail.com

    ReplyDelete
  60. Facebook: Moderni Dom
    Email: desertrosepetra@gmail.com

    ReplyDelete
  61. Minja Petrovic
    petrovic1minja@gmail.com

    ReplyDelete
  62. Čestitam na 10.000 pregleda! Želim ti jooooš puno pregleda, vjernih čitatelja i dobrih recenzija. Do čitanja! <3 :o)

    ReplyDelete
  63. Pa cestitam :)
    Pratim te na GFC kao *Tasha*
    Moj mail je tamara90nbg@gmail.com

    ReplyDelete
  64. Cestitam!!!!!
    Nina Zivkovic
    nincela@ymail.com

    ReplyDelete
  65. Cestitke :)
    Zorana Jondzic
    zorana.jondzic@gmail.com

    ReplyDelete
  66. fb: ginger tea
    gfc: ivana n
    gingertea@net.hr

    ReplyDelete
  67. Čestitke! I srećno svima! :-)
    Milena Kostić
    mkostic87@yahoo.com

    ReplyDelete
  68. Čestitam, da bude uskoro i 100000! :)
    Fb: Bojana Ćirić
    justme.b85@gmail.com

    ReplyDelete
  69. Milica Stojanovic sto_milica@yahoo.com

    ReplyDelete
  70. Fb: Bojana Ćirić
    justme.b85@gmail.com

    ReplyDelete
  71. FB Lea Nicic
    nicicl@yahoo.com

    ReplyDelete

Hvala što ste izdvojili vreme i pružili povratnu informaciju. :)


*Komentari sa promo linkovima neće biti objavljeni.