21/12/2015

Smećarnik | Edicija XIII

Juče sam htela da nalakiram nokte, videla da nema acetona, tj. sredstva za skidanje laka i oplakala Svetog Nikolu i nedelju. Potom sam zavirila u kesu ispod radnog stola, u koju uredno skupljam sve prazne boce i bočice, iz koje mi se osmehnula gomilica. Vreme je za još jedan smećarnik, edicija - šta sam potrošila u periodu blogerske neaktivnosti?


Definitivno sam se tuširala


Sephora Monoi kupka je bila pravo mirisno otkrovenje, te sam je radosno trošila do nekog momenta realizacije da prebrzo trošim ovaj gel, pa sam u postavu dodala Afroditin čuveni uljani gel sa uljem jojobe - slatkast, blag, divan. Za jutarnje tuširanje nikako u obzir ne dolaze topli mirisi, već volim da presečem san kiselkastim i osvežavajućim notama, za šta mi se odličnim pokazao kremasti Balea gel sa mirisom limete.

Afrodita SEPHORA Balea Pudrijera blog

I kožu hidrirala


Estar kozmetika mi je oduvek bila simpatična, iako sam probala tek nekoliko stvarčica. Winter body cream sa jojobom i hijaluronom sam počela da koristim prošle godine i razvlačila ovo pakovanje do pre par meseci. Krema je vrlo lagana i jako lepo hidrira, a miris je blag i neopterećujuć. Za potrebe peta i laktova, kao šmirgla predela tela, koristila sam mini Alverde buter sa makadamijom i ši buterom. Za laktove je super, ali za pete ne baš, jer stopala budu nekako klizava.

ESTAR ALVERDE Pudrijera blog

Jedva preživljavala meteorološke poremećaje


U toku proteklih par meseci sunce je upeklo, a onda je pao sneg, pa je sunce ponovo upeklo, pa je pala kisa. I onda beše magle. I evo sada opet sija sunce. Više puta mi se desilo da izađem u zimskoj jakni, ali oko 12h bude jun, umesto novembra, pa se ja blago preznojim. Tu mi se, kao i uvek, našao Rexona dezodorans sa Aloe verom, koji sam u proteklih par meseci trošila više nego što sam želela. I dalje sebe zavaravam da trošim manje ,,štetnih'' dezodoransa, kupovinom mini verzija.

REXONA Pudrijera blog

Tražila prečicu


Mrzim da perem kosu i to nije nikakva tajna. Naravno, volim da mi je kosa čista i uredna, ali proces pranja kose uvek počinje sa dva sata ubeđivanja same sebe da odem i da operem istu. Probala sam da pribegnem suvim šamponima, pa sam isprobala Batiste Original. Odlično rešenje za hitne slučajeve!
Kao što sam gore navela, preznojavanje je realan problem, te mi je u tašni uvek bio Balea Sensitive dezodoranščić, ali kao da nije, jer efekta nema.
Od nedostatka sna pokušala sam da se lečim uz Organic Surge First Class masku, koja nije imala bilo kakav efekat na moju kožu. Bila sam blago razočarana, s obzirom na cenu.

Organic SURGE Balea BATISTE Pudrijera blog

Stavljala i skidala, skidala, skidala


Evo dokaza da ne preterujem kada kažem da se kupam u micelarnim vodama, zato sam, od skoro i prestala da ih kupujem. Za jutarnje čišćenje koristila sam Eucerin DermatoCLEAN koji mi se za tu svrhu odlično pokazao, ali za skidanje šminke ipak sam preferirala L'Oreal Skin Perfection micelarnu ili, iznenađujuće, micelarnu vodu  Lilly-jevog brenda - Veoma Zdrava Krema. Multiactiv micelarna je bila ok, ali snažan parfemski miris mi nije prijao.

Eucerin Lilly Multiactiv L'Oreal Pudrijera blog

Pošto sam se odrekla micelarnih, u potpunosti sam prešla na skidanje šminke uz pomoć mleka i peškirića. Tako sam potrošila Pure Altitude mleko, o kome sam već ranije pisala, a probala sam i Vichy Purete Thermale 3in1 mleko i, uz peškirić, takođe radi sjajan posao. Weledu obožavam, ali njihovo mleko za čišćenje lica mi se nikako nije dopalo i na kraju sam mleko koristila za sve, od skidanja swatch-eva, do čišćenja lica kada više nemam nijednu alternativu. S druge strane, Weleda tonik je odličan za bubuljice i ja sam ga koristila isključivo na T zoni i aktivnim bubuljicama, ako ih je bilo. Za celo lice koristila sam Martina Gebhardt sheabutter tonik, koji je bio ok, ali ne bih kupovala full size.


Weleda Pure Altitude Vichy Martina Gebhardt Pudrijera blog

Nisam se rešila zavisnosti od balzama


Jedan u džepu, jedan na stolu, jedan u tašni - balzami i ja se ne rastajemo. Volim masnjikave, uljane formule i kao favorit se pokazao cosnature balzam sa nevenom, dok je alverde balzam sa istim cvetkom prilično blisko drugo mesto. Sofi, koji je godinama bio omiljeni, izgubio je titulu, jer je formula postala previše gnjecava, a i miris mente po 'ladnom vremenu nije moja vizija ugodnog. Keims balzam sa maslinom i ši buterom bio je ok, ali se neverovatno razliva.

SOFI Alverde Cosnature Keims Pudrijera blog

I to nije sve!
Možda se do kraja meseca nakanim na napišem i durgi deo ovog Smećarnika.


Šta ste vi trošile i potrošile?

5 comments:

  1. E bas sam planirala da probam Lilijevu micelarnu, sad cu je sigurno kupiti :)

    ReplyDelete
  2. Kad kazes da ti je tonik Weleda dobar za bubuljice, na sta tacno mislis?Jer ako mislis na ono na sta i ja mislim, odmah ga kupujem! :D

    ReplyDelete
  3. Lepo si ih potrošila. I ja micelarne arčim kao divljakuša, zaboravim ono micelarna i trošim kao da je obična voda. Moram da probam Veoma zdravu. I Balea gel za tuširanje, jer obožavam citrusne mirise u kozmetici. A inače mrzim rexona dezodoranse, nekako mislim da smrducam čim ih stavim, ne znam... :/

    ReplyDelete
  4. Koristila sam tu Lorealovu mic, ali otkrila sam Biobazine proizvode i uzasno mi pasu :))
    Sretni praznici :) Pozz

    ReplyDelete

Hvala što ste izdvojili vreme i pružili povratnu informaciju. :)


*Komentari sa promo linkovima neće biti objavljeni.