30/08/2015

Instagram novosti, Taxify i (trenutno) najpopularniji lak

Još jedna nedelja je za nama, a u svetu interneta to je mnogo vremena u toku kog su se odvile razne promene. Doživeli smo da se instagram prilagođava, jedna aplikacija je zadala udarac divljim taksistima, a lak za nokte iz limitirane kolekcije je postao svojevrsni klasik.


Instagram više nije (samo) kockast
Od četvrtka instagram izlzi izvan svoj kockice! Sada možete postavljati pravougaone fotografije i videe direktno na aplikaciji bez korišćenja raznih crop-out-ova i instasize-eva. Kako? Kada učitate fotografiju iz galerije, u donjem levom uglu možete kliknuti na strelice koje će pokazati originalan oblik fotografije. Mnoge je ova vest oduševila više nego što sam očekivala. Takođe, sada se možete geolocirati gde god želite, pa sam ja tako izvela prevaru veka - kačila fotke sa minulih putovanja i stavila lokaciju. Malo mi se to obilo o' glavu, jer su me mnogi savetovali šta da vidim, da se lepo provedem, itd. pa sam bila prinuđena da objašnjavam kako sedim kući i razgledam stare fotografije dok spremam ispit.
Pratite me na instagramu: @pudrijerablog (klik)

Taxify u Srbiji
Čuli ste za uber? E pa ovo je varijacija na temu. Taxify je aplikacija preko koje ugovorite vožnju sa registrovanim taksistom, bez bojazni da će vas zavitlavati neki divljak. To je glavna razlika u odnosu na Uber (gde vozač nije taksista). Plaćanje se vrši putem kartice, a sve je dokumentovano - od dolaska, preko vožnje do dolaska.  Na kraju čak možet i oceniti vožnju, vozilo i vozača. Odlična vest ukoliko često praktikujete vožnju taksijem i/ili želite da se osećate sigurno.
P.S. Uber, takođe, uskoro stiže u Srbiju.

Sigma beauty
Nedavno sam se pridružila Sigma društvu blogerki, a kao znak tople dobrodošlice dobila sam paketić sa raznim stvarčicama o kojima ste mogli da čitate u toku nedelje (klik za recenziju). Videla sam da mnogi priželjkuju Sigma četke, a mogli ste da primetite da me je i jedna od njihovih revolucionarnih razočarala. Možda samo preferiram klasike...

Essence Nauti Girl - Crew first
Na facebook-u (klik) ste mogli da vidite da nisam odolela pomami za Crew first lakom iz nove Essence kolekcije - Nauti Girl. Topla bledo roze sa primesama kajsijastih tonova je zaludela blogosferu i već možete naći nekoliko odličnih recenzija. I sama sam razmišljala da recenziram ovu nijansu, no kako je već recenzirana više puta, polako se ,,hladim'' od ideje. Možda i napišem nešto...


#BLOGOLJUBAV
Kraj avgusta, početak septembra, konstantno ludilo. Zato, verovatno, blogosfera i nije bila preplavljena fantastičnim tekstovima. No, jedan bih istakla, posebno ako vas zanima prirodna kozmetika. Ljilja sa bloga Budi Lepa je intervijuisala Marinu Mustapić, kreatorku novog brenda na našem tržištu - Bocassy Paris. Kako postići kvalitet i pristupačnu cenu? Zašto Bocassy Paris, ako je proizvodnja u Hrvatskoj? Na ova i druga pitanja, odgovore pogledajte na Budi Lepa blogu.

Kakve su vesti na vašem internet frontu?

12 comments:

  1. Fini su ti ovakvi postovi. :) Lak sam kupila čim je kolekcija izašla, i baš mi se dopada. Ne znam šta se to desilo, i gde sam ja bila, ali nisam primetila pomamu za njim. :D U svakom slučaju, u potpunosti je razumem. :)

    ReplyDelete
  2. Sviđa mi se ova novina kod instagrama :) I dopada mi se što pišeš o raznim stvarima. Eto, na primer, nisam znala za Taxify :)

    ReplyDelete
  3. Volim ovakve tekstove! Procitam ga i osjecam se kao da sam naucila nesto novo i da sam u toku sa desavanjima iz mnogo zivotnih polja! :D

    ReplyDelete
  4. Moja omiljena blogerica Tijana Sipka. HEHE POZZ. super su ti ovi postovi stvarno. Imas lajk od mene

    ReplyDelete
  5. Volim ove tvoje postove :)
    Uber i kod nas dolazi, taksisti se već pjene, a mene zanima kako će to kod nas funkcionirati i hoće li i to netko kod nas sje.. kao i (skoro) sve drugo :D

    ReplyDelete
  6. Navijam da vidimo Essence lak na blogu, pogledaj kako je lep, zaslužuje svoj post :D
    Slažem se za Ljiljin tekst, meni su svi njeni tekstovi zanimljivi, čini mi se da uvek naučim nešto novo :)

    ReplyDelete
  7. Jeeeej za instagram, sjajne novosti. :D

    ReplyDelete
  8. Baš mi prijaju ovi tvoji telegraf postovi :). Nastavi :).

    ReplyDelete
  9. E super za Uber. Samo se pribojavam da će ih naši taksisti-sirovine premlatiti, kao što su u inostranstvu radili.

    ReplyDelete
  10. Kod mene i dalje cropa, diskriminacija samo takva. :D
    Divan je ovaj essence lakić, mogla bih kupiti kad prohodam haha.

    ReplyDelete

Hvala što ste izdvojili vreme i pružili povratnu informaciju. :)


*Komentari sa promo linkovima neće biti objavljeni.