17/05/2015

Max Factor | Creme Puff rumenila

Max Factor-ov Creme Puff puder u kamenu je decenijama bio jedan od najprodavanijih, tako da - bili vi njegov obožavatelj ili ne, ne možete poreći činjenicu da je u pitanju kultni proizvod. Odlučili su se da na tržište plasiraju još jedan proizvod, za koji se nadaju da će postati podjednako legendaran. Čini mi se da Creme Puff rumenila imaju potencijal da ispune želje svojih kreatora.

Max Factor Creme Puff blush review pudrijerica blog pudrijera

Max Factor Creme Puff blush review pudrijerica blog pudrijera

Creme Puff pečena rumenila su mnoge strane blogerke uporedile sa (višestruko skupljim) Hourglass Ambiant rumenilima. Nisam ih probala, pa ne mogu da sudim, ali je samo poređenje vrlo interesantno.
U svojoj originalnoj postavi, Creme Puff rumenila, imaju 6 nijansi, dok se kod nas uvozi 4 - 05 Lovely Pink, 15 Seductive Pink, 20 Lavish Mauve i 25 Alluring Rose. Sve nijanse su vrlo lako nosive, te se jako fino blendaju i boja se može nadogradjivati. Postojanost svakako zavisi od tipa kože, ali na mojim normalnim obrazima se drže oko 4-5 sati. Tako da kada popravljam ruž i blotujem nos, malo popravim rumenilo.

Max Factor Creme Puff blush review pudrijerica blog pudrijera

05 Lovely Pink - Bubble gum pink nijansa, koja je najhladnija u kolekciji, ali i dalje je ne smatram potpuno hladnom. Ima puno zlatnog šimera i, ukoliko se teže nanosi, dobija frost završnicu. Srednje je pigmentovana i može se nadogradjivati.
15 Seductive Pink - Topla tamno roze nijansa, koja je jače pigmentovana. Izblendana poprima malo kajsijastih tonova. Sadrži šimer, ali je na licu dosta neprimetan, te pruža satensku završnicu.

Max Factor Creme Puff blush 05 Lovely Pink 15 Seductive Pink

20 Lavish Mauve -  Prava mauve nijansa - ružičasta sa primesama ljubičaste, takođe zagasita. Iako slabije pigmentovana, nijansa Lavish Mauve je moj favorit - mislim da mi najbolje pristaje, a i šansa da preteram je umanjena. Ima satensku završnicu, ali, kao i sve nijanse u kolekciji - sadrži sitne šljokice.
25 Seductive Pink - Kada sam prvi put videla ovu nijansu, pomislila sam ,,O, ne! BRAONILO!'', ali je panika bila kratkog daha i ovo je druga nijansa koju sam najčešće nosila. Kombinacija bronzano-bakarne i roze, sa šimerom, pruža na obrazima kajsijasto-bakarnu nijansu. Mislim da će odlično pristajati svima sa preplanulim tenom, a šimerasta završnica će samo doprineti tome.

Max Factor Creme Puff blush 20 lavish mauve 25 alluring rose

Rumenila su prilično mekana, blagim pritiskom ih možete ulubiti, što znači da se i dosta truse ukoliko se koriste grublje četkice. Zbog toga preferiram da ih nanosim prstima i potom izblendam četkicom.
Sva rumenila dolaze u čvrstom plastičnom pakovanju, koje je veoma izdržljivo. U samom pakovanju nema četkice, tako da za popravljanje nosim četkicu iz pakovanja nekog drugog rumenila.
Max Factor Creme Puff rumenila sadrže 1,5g proizvoda i cena je 1459 din.

Da li ste probali CREME PUFF rumenila?

*U saradnji sa Max Factor Srbija. Više o tome ovde.

17 comments:

  1. Lavish mauve mi se najviše dopada, mislim da bi meni najbolje i stajala :) bubblegum roze nikad nije bio moj stil, iako je mnogo simpatična nijansa :D

    ReplyDelete
  2. Kod nas ( u Bugarsku) jos nisu stigle :( ali svakako cu ih izprobawati

    ReplyDelete
  3. Ja ih sa nestrpljenjem čekam da dođu kod nas! Izgledaju prekrasno i ne mogu se odlučiti koja mi je nijansa najljepša, mada preferiram ove roskaste :)

    ReplyDelete
  4. Odmeravala sam ih u DM-u i na tome se zavrsilo. Jako lepo izgledaju ali nisam sigurna koje bih odabrala.

    ReplyDelete
  5. Lavish Mauve je savrseno :)
    Meni je taman pigmentovano kako treba, dosta sam svetla pa se super vidi, a i moze da se nadogradi.
    Inace su sva lepa. :)
    Mozda je trebalo jos neko da kupim posto je u dm-u sa dva popusta bilo stvarno povoljno, nesto manje od 950 din.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste manje pigmentovano od nekih, ali daleko od toga da je slabe pigmentacije. Za nas bledunjave je i više nego dovoljno. :D

      Delete
  6. Meni bi na masnim obrazima onda trajali 3 sata max. To mi je way premalo za rumenila. S kojim su uspoređivale strane blogerice? MAC?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hourglass. :) Ali više po izgledu i teksturi, ne znam za postojanost.

      Delete
  7. Iskreno, ja sam ocekivala vise :( Probala ih i uopste mi nisu privlacni. Praskasti suvise, lako se gube sa koze, pigmentacija je nekako njah, a boje mi nisu legle. Mislila sam da ce biti fenomenalni koliko se vristalo o njima...

    ReplyDelete
  8. Lavish Mauve deluje najbolja i za mene mada ovaj tip rumenila obično ne izgleda lepo na mojoj koži, ali ko zna, možda i probam...

    ReplyDelete
  9. E bas sam se radovala ovom postu! Deluju prelepo, a broj 20 mi se cini kao boja sa kojom ne mozes da omanes, kupovala za sebe ili na poklon! Pod hitno moram da skoknem na "pipkanje" 😁

    ReplyDelete
  10. Jao isprobala sam ih i oduševila se sa lavish mauve. Prelepo je :)

    ReplyDelete
  11. Meni su se dopala na prvo pipkanje mada se i nisam nesto odusevila, najvise zbog teksture koja nije savrsena, a kostaju 1500... Stvarno mislim da su preskupa za drogerijska rumenila :/

    ReplyDelete

Hvala što ste izdvojili vreme i pružili povratnu informaciju. :)


*Komentari sa promo linkovima neće biti objavljeni.