26/01/2016

Origins | Drink Up Intensive mask

Dehidrirana, suva, perutava, moja koža tokom cele godine voli da izvoljeva, ali kada dođe sezona klime, bilo da greje ili hladi, osećam se kao kancelarijski fikus kog niko ne zaliva. Prošle godine, suša je uspšeno prekinuta, a ove godine sprečena, uz pomoć jedne od najpopularnijih maski na svetu - Origins Drink Up Intensive.

ORIGINS Drink Up intensive mask pudrijera srbija

Origins je američki brend, osnovan 1990. od strane sina čuvene gospođe Lauder - Leonarda Laudera. Filozofija brenda bazirana je na fuziji prirodnih sastojaka i nauke. Maske poput Clear Improvement i Out of Trouble, su proslavile ovaj brend, ali jedna, čije ime večito odzvanja u mislima onih sa suvom i dehidriranom kožom jeste Drink Up Intensive - Overnight mask to quench skin's thirst. Postoji i ,,regularna'' varijanta - Drink Up, no nju nisam probala. Osnovna razlika jeste u tome što je Drink Up desetominutni tretman, dok je Intensive noćni tretman.

ORIGINS Drink Up intensive mask pudrijera srbija

Priznajem da mi je bilo malo čudno nanositi masku tik pred spavanje, isključivo zbog mogućnosti lepljenja lica za jastuk. To bi i bio slučaj ako bih nanela masku i odmah prigrlila jastuk, ali nakon nanošenja, sačekam 10-15 minuta kako bi se maska upila. Nanosim je u relativno tankom sloju, kao što bih i noćnu kremu, te proces upijanja ne traje dugo i nemam potrebu da višak odstranim maramicom.
U gumasto-plastičnoj tubi, čiji sam čep uspešno odvalila, krije se proizvod bogate teksture, koja savršeno balansira između gela i kreme, dok je miris kajsije vrlo upečatljiv pri nanošenju, slatkast je i dopada mi se.
Ono što je najvažnije jeste efekat, a sa Origins Drink Up Intensive maskom, svakako da ne izostaje. Početkom prošle godine sam počela sa korišćenjem maske, koju sam prvo koristila po preporuci dva do tri puta nedeljno. No, kako je vazduh postao ekstremno isušen, počela sam da je praktikujem umesto dnevne kreme, jer je dehidriranost kože bila nepodnošljiva. Nakon nekoliko dana situacija se regulisala i polako sam se vratila na stari režim korišćenja. Kada je maska bila u ulozi dnevne kreme, nanosila sam izuzetno malu količinu - možda pola zrna graška, te na koži nije ostajao masnjikav i lepljiv film i mogla sam da nastavim sa dnevnom šminkom.
Maska mojoj koži savršeno odgovara i nije mi izazvala bilo kakvu iritaciju, iako osetim blago zagrevanje kada je nanesem nakon pilinga. Mislim da jedino ozbiljnim masnokošcima ne bi prijala, isključivo jer ostavlja masnjikav film, te bih možda pre preporučila GLAMGLOW Thirsty mud.

ORIGINS Drink Up intensive mask pudrijera srbija

U sastavu se nalazi dosta ulja poput koštica kajsije i avokada, kao i kombinacija hidrolata - ruža, kamilica, cvet narandže. Japanske alge su jedan od ključnih sastojaka, jer, navodno, sprečavaju budući gubitak vlage.

Cena Origins Drink Up Intensive maske je 30 evra za 100ml, a postoji i manje pakovanje. Nažalost, n može se kupiti kod nas.

Da li ste probali Origins proizvode? Imate li favorite?

15 comments:

  1. Ja ću se samo složiti s napisanim i dodati da nakon nanošenja imam dojam da je vlaga zaključana pod kožom. Dakle, ujutro se ne budim trčeći prema dnevnoj kremi, čak ni nakon umivanja. Izvrsna je. Vredi svake parice :D

    ReplyDelete
  2. Nisan ništa od njih probala ali bi htjela, jednom kad stignu na red. :D Stvarno se čine kao odličan brend, a i pakiranja su im super.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ova maska je jedino što sam probala od Origins-a, ali imam nameru da probam još svašta. :)

      Delete
  3. Nisam probala,ali kako je i moja koza suva i dehidrirana,dibro je da sam procitala,pokusacu da je pronadjem i probam,jer tvoj opis zaista deluje ubedljivo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prodaje se u inostrastvu, konkretno znam da ima u Austriji i Nemačkoj, kao i nekoliko drugih zemalja. :) Nadam se da ćeš uspeti da je pronađeš.

      Delete
  4. Nisam nista probala od njih, iako ih vidjam na fotografijama po internetu. Ovo je prva recenzija njihovog proizvoda koju sam procitala. Kako se mogu nabaviti, ima li sajta sa kog se narucuju i ako ima, zamolila bih te za link

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nažalost, ne mogu se naručiti. Čak i na sajtovima na kojima se prodaje Origins, nije moguća dostava za Srbiju. Kao što sam navela gore, znam da se prodaju u Nemačkoj, Austriji, Engleskoj, Poljskoj...

      Delete
  5. Sa kog sajta si porucila Origins masku? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupila mi je drugarica u Nemačkoj. Ne dostavljaju sa sajtova u Srbiju.

      Delete
  6. Nikada nisam probala njihovu kozmetiku. Ovim divnim postom si me zaista zaintrigirala! Znas li mozda da li imaju maske za mesoviti i masni tip koze?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imaju razne maske, ova je namenjena normalnoj ka suvoj koži, ali, kao što sam rekla, mislim da mogu svi da je koriste. Za masnije tipove kože ima recimo Clear Improvement, maska za čišćenje kože bazirana na uglju. Znam da imaju i spot treatment neki za bubuljice koji je baš hvaljen. :)

      Delete
  7. Baš mi je drago da konačno pišeš o ovom malom čudu u bočici :) Kada sam je testirala utisak je bio da bi za moju kožu možda bila i prebogata, tj. rekoše mi da je ona baš za suvu a regularna Drink Up za mešovitu kožu... Out of trouble je sledeća na wl :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da je nakon više od godinu dana ljubavi bilo i vreme da maskica dobije svoje mesto na blogu. :D
      DUI jeste bogata maska, ali se prilično brzo upija i ako se nanese u tanjem sloju, stvarno mislim da mogu i masnokošci da je koriste i uživaju u njoj. :D
      Meni je na WL još jedna DUI. :D #ljubavzauvek

      Delete
  8. Namjeravam je probati. O ovom brendu stvarno slušam puno dobroga

    ReplyDelete

Hvala što ste izdvojili vreme i pružili povratnu informaciju. :)


*Komentari sa promo linkovima neće biti objavljeni.