Volim kada novi brendovi stižu na naše tržište, a još mi je draže kada se neki već voljeni vrate sa kratke pauze. Tako su u Srbiji ponovo dostupna dva čuvena francuska brenda - PHYTO i Lierac. Verujem da su svi već čuli za ove brendove, ako ne i isprobali njihove proizvode (barem one najpoznatije). No, ja uvek želim da probam još i znam više! Koja je ideologija? Kako se određuje koji proizvodi će biti plasirani? Kako se brendovi Ales grupe bore za svoje mesto na tržištu? Na ovo i mnoga druga pitanja, odgovorila je predstavnica Ales grupe i marketing menadžer za inostranstvo - Valérie Bazillou-Sol Dourdin, a ja vam prenosim detalje.
Valérie Bazillou-Sol Dourdin već 20 godina radi za Ales grupu, tačnije Lierac. Kao mlada je ušla u tim i njena vizija lepote bila je formirana od strane najiskusnijih ljudi u toj sferi. Njeno inicijalno oduševljenje osnivačicom brenda Lirac i trenutnom podpredsednicom - Faridom Daoud Almadowar, ni danas ne jenjava, a za osnivača PHYTO-a - Patrika Alesa, kaže da je genijalni vizionar čija su harizma i energija zarazne. Pa, koji su njeni omiljni proizvodi?
- Velika sam obožavateljka Lierac Magnificence linije, iako je naizmenično koristim za Hydragenist proizvodima. Volim balzamaste teksture, ali je moj omiljeni proizvod za dobro jutro - maska za blistavost kože. Kada je reč o PHYTO proizvodima, favorit je Huile d'Alpes, jer ne otežava moju tanku kosu. Phytokratine linija je odlična za one, koji poput mene, feniraju kosu svakodnevno, a Phytoplage linija mi je posebno važna s obzirom da se bavim i vodenim sportovima, a želim da mi kosa bude zaštićena.
Šta čini PHYTO i Lierac primamljivim i drugačijim?
- Lierac je izgradio prepoznatljiv identitet kao brend kroz svoj potpis ,,lepota ne zna za godine''. Iza jednostavne filozofije, Lierac je od anti-age kozmetike napravio svoju nišu. Kombinacija koju nazivamo kozmetička hibridizacija (korišćenje istraživanja iz sfere prirode, nauke, biotehnologije i estetske medicine) je ono što razlikuje Lierac od konkurentnih kompanija.
PHYTO je duboko ukorenjen u svetu prirodne kozmetike. Kao i Lierac, PHYTO je orientisan ka rezultatima. U proizvodnji koristimo proces dobijanja esencija, što znači da naši proizvodi sadrže visoku koncentraciju aktivnih sastojaka i, za razliku od kompetitora, na INCI listi se na prvom mestu nalazi mešavina ekstrakata, umesto vode.
Kako se PHYTO i Lierac ističu na već prepunjenom kozmetičkom tržištu i kakva su očekivanja za njihov položaj u Srbiji?
- Brendovi postoje preko 40 godina i razvili su jak identitet. No, njihova prava snaga leži u tome što su uspeli da se razvijaju zajedno sa naukom, svetom lepote i zahtevima potrošača. Zapravo, oni i sada kombinuju tradicionalno i moderno. Što se tiče srpskog tržišta, nama je uvek bitno da ustanovimo identitet brenda. Danas, putem interneta, sve informacije su dostupne, bez obzira na nečiju lokaciju, te konzumenti imaju slična očekivanja i želje širom sveta.
Činjenica je da se rituali lepote razlikuju u zavisnosti od regiona, a naš trenutni cilj je da potrošače u Srbiji upoznamo sa našim brendovima kroz osnovne linije i prilagodimo se tržištu.
Kakav je životni put jednog proizvoda? Kako odlučujete koji ćete sledeći proizvod plasirati? Koji su bestselleri?
- Odluke donosimo zajedno sa međunarodnim timovima iz cele Grupe i sa tržišnim partnerima. Saznanja na internacionalnom i lokalnom nivou se ogledaju u našim proizvodima. Svet preparative odgovara na očekivanja potrošača, radije nego na trendove, kao što je slučaj sa dekorativom. Nakon odluke, slede brojna istraživanja u našim integrisanim laboratorijama, kao i priznatim naučnim centrima. U srcu istraživanja leži razumevanje mehanizama kože i kose. Uvek se trudimo da održimo kontinuitet kvaliteta i, samim tim, optimalni učinak proizvoda. Naš cilj je da dosegnemo očekivanja klijenata i zadovoljimo njihove potrebe.
Naši bestselleri, kao što su linije Lierac Diopti, Magnificence, Premium i PHYTO Phytophaneres, Phytokeratine, Phyto 7, apsolutno opravdavaju poverenje potrošača.
Kada preporučujete da se počne sa korišćenjem anti-age kozmetike?
- Ne smemo pomešati značenje anti-age sa anti-wrinkle. Pojam anti-age je širokog značenja i obuhvata mnogo stvari. Nega kože je, pre svega, stvar higijene koju treba primenjiveti od ranih tinejdž godina. Devojke treba učiti da čiste kožu, redovno nanose hidratantne kreme i ne koriste previše šminke. Trio: dnevna krema, serum i okoloočna nega su minimum. Ali čišćenje i ekfolijacija su jako bitni kako bi poboljšali efektivnost proizvoda za negu. Od momenta kada se proces obnove ćelija uspori, oko 25-e godine, treba početi sa korišćenjem kozmetike koja sadrži veću koncentraciju aktivnih sastojaka. Najvažnije je pratiti razvoj kože i udovoljavati njenim zahtevima, bez obzira na godine. Takođe, ne zaboravite da kada birate proizvod u koji želite da investirate, potrudite se da ga i potrošite.
Za razliku od kože, kako biste kosu doržali svežom i sjajnom, maske, balmovi i ulja su esencijalni sastojci dobre rutine. Pravilo ,,manje je više'' u ovom slučaju možda i ne važi.
Koji su dalji planovi za Lierac i PHYTO?
- Lierac nastavlja svoju potragu za novim proizvodima za negu kože. Kako smo doneli dosta inovacija u svet anti-age nege, pokušaćemo da se fokusiramo na negu tela. Očekivanja vezana za negu tela prevazilaze puku zategnutost i hidrataciju, već su više okrenuta kvalitetu kože.
PHYTO radi na novim proizvodima za poboljšanje rutine nege kose. Takođe, radimo i na unapređenju klasičnih linija, a Phytokeratine EXTREME je oličenje tog trenda.
Foto: Dario Marić |
- Velika sam obožavateljka Lierac Magnificence linije, iako je naizmenično koristim za Hydragenist proizvodima. Volim balzamaste teksture, ali je moj omiljeni proizvod za dobro jutro - maska za blistavost kože. Kada je reč o PHYTO proizvodima, favorit je Huile d'Alpes, jer ne otežava moju tanku kosu. Phytokratine linija je odlična za one, koji poput mene, feniraju kosu svakodnevno, a Phytoplage linija mi je posebno važna s obzirom da se bavim i vodenim sportovima, a želim da mi kosa bude zaštićena.
Foto: Dario Marić |
- Lierac je izgradio prepoznatljiv identitet kao brend kroz svoj potpis ,,lepota ne zna za godine''. Iza jednostavne filozofije, Lierac je od anti-age kozmetike napravio svoju nišu. Kombinacija koju nazivamo kozmetička hibridizacija (korišćenje istraživanja iz sfere prirode, nauke, biotehnologije i estetske medicine) je ono što razlikuje Lierac od konkurentnih kompanija.
PHYTO je duboko ukorenjen u svetu prirodne kozmetike. Kao i Lierac, PHYTO je orientisan ka rezultatima. U proizvodnji koristimo proces dobijanja esencija, što znači da naši proizvodi sadrže visoku koncentraciju aktivnih sastojaka i, za razliku od kompetitora, na INCI listi se na prvom mestu nalazi mešavina ekstrakata, umesto vode.
Kako se PHYTO i Lierac ističu na već prepunjenom kozmetičkom tržištu i kakva su očekivanja za njihov položaj u Srbiji?
- Brendovi postoje preko 40 godina i razvili su jak identitet. No, njihova prava snaga leži u tome što su uspeli da se razvijaju zajedno sa naukom, svetom lepote i zahtevima potrošača. Zapravo, oni i sada kombinuju tradicionalno i moderno. Što se tiče srpskog tržišta, nama je uvek bitno da ustanovimo identitet brenda. Danas, putem interneta, sve informacije su dostupne, bez obzira na nečiju lokaciju, te konzumenti imaju slična očekivanja i želje širom sveta.
Činjenica je da se rituali lepote razlikuju u zavisnosti od regiona, a naš trenutni cilj je da potrošače u Srbiji upoznamo sa našim brendovima kroz osnovne linije i prilagodimo se tržištu.
Foto: Dario Marić |
Kakav je životni put jednog proizvoda? Kako odlučujete koji ćete sledeći proizvod plasirati? Koji su bestselleri?
- Odluke donosimo zajedno sa međunarodnim timovima iz cele Grupe i sa tržišnim partnerima. Saznanja na internacionalnom i lokalnom nivou se ogledaju u našim proizvodima. Svet preparative odgovara na očekivanja potrošača, radije nego na trendove, kao što je slučaj sa dekorativom. Nakon odluke, slede brojna istraživanja u našim integrisanim laboratorijama, kao i priznatim naučnim centrima. U srcu istraživanja leži razumevanje mehanizama kože i kose. Uvek se trudimo da održimo kontinuitet kvaliteta i, samim tim, optimalni učinak proizvoda. Naš cilj je da dosegnemo očekivanja klijenata i zadovoljimo njihove potrebe.
Naši bestselleri, kao što su linije Lierac Diopti, Magnificence, Premium i PHYTO Phytophaneres, Phytokeratine, Phyto 7, apsolutno opravdavaju poverenje potrošača.
Kada preporučujete da se počne sa korišćenjem anti-age kozmetike?
- Ne smemo pomešati značenje anti-age sa anti-wrinkle. Pojam anti-age je širokog značenja i obuhvata mnogo stvari. Nega kože je, pre svega, stvar higijene koju treba primenjiveti od ranih tinejdž godina. Devojke treba učiti da čiste kožu, redovno nanose hidratantne kreme i ne koriste previše šminke. Trio: dnevna krema, serum i okoloočna nega su minimum. Ali čišćenje i ekfolijacija su jako bitni kako bi poboljšali efektivnost proizvoda za negu. Od momenta kada se proces obnove ćelija uspori, oko 25-e godine, treba početi sa korišćenjem kozmetike koja sadrži veću koncentraciju aktivnih sastojaka. Najvažnije je pratiti razvoj kože i udovoljavati njenim zahtevima, bez obzira na godine. Takođe, ne zaboravite da kada birate proizvod u koji želite da investirate, potrudite se da ga i potrošite.
Za razliku od kože, kako biste kosu doržali svežom i sjajnom, maske, balmovi i ulja su esencijalni sastojci dobre rutine. Pravilo ,,manje je više'' u ovom slučaju možda i ne važi.
Foto: Dario Marić |
Koji su dalji planovi za Lierac i PHYTO?
- Lierac nastavlja svoju potragu za novim proizvodima za negu kože. Kako smo doneli dosta inovacija u svet anti-age nege, pokušaćemo da se fokusiramo na negu tela. Očekivanja vezana za negu tela prevazilaze puku zategnutost i hidrataciju, već su više okrenuta kvalitetu kože.
PHYTO radi na novim proizvodima za poboljšanje rutine nege kose. Takođe, radimo i na unapređenju klasičnih linija, a Phytokeratine EXTREME je oličenje tog trenda.
Hvala Valérie na izdvojenom vremenu, a nadam se da ste stekli neka nova saznanja kroz naš razgovor.
Da li ste isprobali Lierac/Phyto proizvode? Imate li favorite?
Nisam probala, a volela bih :-) !
ReplyDeleteGood news! ;) :)
ReplyDelete