14/10/2015

Oktobar je obojen u roze | PINK tag + POKLON

Oktobar je odavno označen kao mesec borbe protiv raka dojke. Tako je i ovaj oktobar obojen u roze. Verujem da smo sve dobro informisane o važnosti samopregleda, redovnog odlaska ginekologu i generalnoj edukaciji svih generacija o raku dojke. Zato i ovog oktobra želim da vam skrenem pažnju, podsetim vas na sve te bitne stvari i zarumenim vaš dan. U duhu roze trakice, želela sam sa vama da podelim nke od rozih proizvoda koje volim i koji čine da se osećam bolje, odvažnije, lepše.

PINK tag pudrijera blog borba protiv raka dojke roze

Krenimo od, meni najdražih, ruževa. Ako želim da se osećam doterano u par poteza, ruž je neizostavni pomoćnik. Iznenađujuće za mene, kao ljubitelja oranž i koralnih nijansi, u zadnje vreme nalazim da se sve više okrećem rozikastim tonovima. Za svakodnevnu, brzinsku varijantu mi se odličnim i praktičnim pokazao Essence Sheer & Shine u nijansi 03 BFF i zaista jeste najbolji prijatelj u sferi ruževa. S druge strane, kada sam za nešto malo konkretnije, posežem za Shiseido Perfect Rouge u nijansi RD142 Sublime. Neverovatna pigmentacija je očigledna i već u jednom sloju se postiže savršena prekrivenost sa kremastom završnicom, bez razlivanja i neravnomernog skidanja.

PINK tag pudrijera blog borba protiv raka dojke roze
PINK tag pudrijera blog borba protiv raka dojke roze

Volim da čvrsto rukovanje, pri upoznavanju, obavijem u mekane rukavice, te mi je nega ruku važna. Weleda krema za ruke sa bademom je jedna od meni dražih. Lagana formula pruža izuzetnu hidrataciju, bez ostavljanja masnog filma na rukama. Retko koja krema za ruke mi se dopadne, a ova je konstantno uz mene i odlično se brine o koži mojih ruku i zanokticama. Kada je reč o zanokticama - ne volim ih na nokatnoj ploči u ogromnoj količini, a one, u mom slučaju, su ambiciozne i vole da otkrivaju nove horizonte. Suzbijam ih već neko vreme uz pomoć fantastičnog Afrodita gel odstranjivača zanoktica. Nekoliko minuta mirovanja i par minuta gurkanja zanoktica uz pomoć drvceta, svakih nedelju dana, znatno mi olakšava nanošenje laka za nokte.

PINK tag pudrijera blog borba protiv raka dojke roze

Nisam ljubitelj sunčanih i toplih dana, ali nakon dužeg tmurnog perioda umem da cenim plavetnilo neba. Tokom takvih dana me prate sveži, slatkasti, živahni mirisi poput Givenchy Live Irresistible, koji me podseća da bez obzira na prepreke svako treba (i zaslužuje) da živi život odvažno.  Nezavisno od sezone, dani okupani suncem zaslužuju lakoću voćkastih nota.

PINK tag pudrijera blog borba protiv raka dojke roze

Nadam se da će ovaj ,,tag'' uspešno svima skrenuti pažnju na važnost roze trakice, te ću zamoliti nekoliko blogokoleginica da mi se pridruže u ovoj akciji i pokažu roze proizvode koje one vole, koji ih čine srećnim ili su na neki drugi način posebni:



I za kraj nešto za sve čitaoce bloga!

 |  Set Afrodita MA3GENIX krema osvojila je 
Svetlana Ristić Ex Miličić 
afrodita ma3genix

P.S. Pratite blog i Pudrijera instagram, jer vas uskoro očekuje jedna INSTAGRAM nagradna igra!

Koji su vaši omiljeni roze beauty proizvodi?

15 comments:

  1. Mislim da je ideja sjajna i svakako se priključujem :).

    ReplyDelete
  2. Odlican post, vecini zena se desava da zbog svakodnevnih obaveza zapostavi svoje zdravlje i odlozi posetu lekaru. Ovaj post nas upravo podseca da je veoma bitno voditi racuna o svom zdravlju i odlaziti na redovne kontrole.
    Oznacila bih Jelenu Veljkovic.

    ReplyDelete
  3. Bravo za podrsku akciji za podizanje svesti protiv raka dojke! Nemam puno roze proizvoda, ali pokusacu da se prikljucim :)

    ReplyDelete
  4. Bravo za tekst i podsećanje da je zdravlje uvek na prvom mestu. :)

    ReplyDelete
  5. Sjajna ideja,odlican post.Oznacila bih Jasminu Mitrovic.

    ReplyDelete
  6. Zdravlje je na prvom mestu -bravo
    Oznacila bih Jasminu Stevanovic

    ReplyDelete
  7. Divnooo, ovih dana ga radim i hvala na tagu :))
    Jedva cekam da proberem roze stvarčice :D

    ReplyDelete
  8. divna akcija,cesto to zaboravljamo ali''zdravlje je najvece bogatstvo'',treba ga cuvati.Inace oznacila bih svoju mamu Slavicu Petrovic,njoj bih poklonila paketic

    ReplyDelete
  9. Omiljeni roze proizvodi,uglavom Welea kremice karmini i sve u roze boji,divna je.

    ReplyDelete
  10. Super bas mi se svidja <3 zelim ovoo 😘 divnoo .. 😊
    Na fejsu: Ivanica Iva Milojevic oznacila drugaricu maja smiljanic <3

    ReplyDelete
  11. Sjajno darivanje! I ‪#‎PINKtag akcija.

    ReplyDelete
  12. Obozavam roze boju! Sve mi se dopada!! :)

    ReplyDelete
  13. Pa ovo bi bila savršena nagrada za Slavicu Vesic ... Ako je dobijem, nagrada ide njoj kao mali znak pažnje za deset godina od uspešnog izlečenja raka dojke...
    Moj omiljeni pink proizvod je Essence paleta How to make your face wow...

    ReplyDelete
  14. Moja koža je suva i osetljiva, a s obzirom da su linije za ovakvu kožu uglavnom obojene ružičasto, moja polica je stalno tagovana ružičasto! Trenutno omiljeni Balea tonik za osetljivu kožu!

    ReplyDelete

Hvala što ste izdvojili vreme i pružili povratnu informaciju. :)


*Komentari sa promo linkovima neće biti objavljeni.