02/05/2015

Prekrivanje crvenila | Da li zeleni korektori deluju? | Recenzija favorita

Osetljivost kože često sa sobom donosi i crvenilo. Vrlo primetno i teško uklonjivo. Takvo je i moje.
Zbog crvenila sam izbegavala da koristim rumenila, jer bi se ono uvek probilo kroz laganije formule pudera, kakve koristim. Ali, kada sam se zaljubila u rumenila - crvenilo na mom licu, koje najviše nagriza oblast obraza i jagodica, je moralo da bude uklonjeno. Ili barem prekriveno.

Green corrector reddness max factor cc corrector artdeco camouflage cream1

Odavno znam za trik sa zelenom bojom i kako se nalazi na suprotnoj strani od crvene, na čuvenom točku boja (ili kako već da se zove), ali mi je stavljanje zelene boje direktno na lice, bilo izuzetno bizarno. Mislila sam da će uvek probijati i da ću ličiti na nekog lika iz crtaća kome je muka. Prevarila sam se.
Zeleni korektor je postao sastavni deo mog svakodnevnog šminkanja. U zavisnosti od toga sa kojim radim, tehnika nanošenja se razlikuje.

Za bledunjavu put - Max Factor CC korektor

Ovo je baš čisto hladan, pastelno zeleni korektor. Nikako ga ne preporučujem ljudima sa tenom tamnijim od porcelana jer će vizuelno izbledeti lice te naglasiti problematičnu regiju. Ja sam relativno bleda i neutralnog podtona, a moj ten dosta izbledi te mogu da koristim žućkaste korektore u daljim koracima. Kremast je, lako se razmazuje i topi pod prstima, a pruža srednju pokrivenost. Najbolji efekat postižem tako što prvo nanesem i izblendam puder, te nanesem zeleni Max Factor CC korektor , direktno iz pakovanja na lice, na sve crvene delove lica, potom nanesem klasičan korektor (korišćen je L'Oreal True Match #2) i sve prvo blago utapkam, a potom izblendam četkom. Šminku setujem puderom u kamenu i crvenilo ne probija nekih 5-6 sati. Zbog lake razmazivosti MF CC korektora, ne preporučujem da se prvo nanese on samostalno i razmaže, a potom doda ostatak korektora/pudera, jer on tada nestaje sa lica i bezveze trošite proizvod. Poslušajte me, ja sam ovo shvatila nakon potrošene 1/3 korektora.
Cena Max  Factor CC korektora je 1439 dinara za 3g.

Green corrector reddness max factor cc corrector artdeco camouflage cream1
Levo: čisto lice, bez pudera i sa tek nanetom kombinacijom korektora; Desno: izblendani korektori
 

Za ozbiljno crvenilo - Artdeco Camouflage Cream

O Artdeco-voj kamuflaži su svi pričali, pa i ja, ali koliko god da nisam imala sreće sa regularnim bojama, toliko mi se posrećilo sa korektivnom nijansom broj 1. Kada sam je kupila činila mi se žutom u odnosu na oksidirani tester, čak sam otišla i da zamenim proizvod, ali drago mi je što je to sve bila samo zbrka, jer je korektor na licu očigledno zelen. Za razliku od MF CC korektora, reč je o toploj, maslinastoj zelenoj boji, koja možda ne bi odgovarala samo izuzetno bledim licima, hladnog podtona.
Artdeco Camouflage Cream je upakovana u kutijici i najbolje se nanosi prstima, jer se tako zagreje proizvod voskaste teksture i počne da se topi, te se lakše nanosi. Koristim ga slično kao i MF CC korektor, samo ga kombinujem sa kremastim korektorima koji malo više vuku na roze kako bih postigla nijansu svog podtona (korišćen je Rimmel Lasting Finish #020). Sve to izblendam četkicom i potom dodatno utapkam prstima ili sunđerčićem, za prirodniju završnicu. Kao i prethodni primer, sve setujem puderom u kamenu, s tim što kamuflaža znatno duže traje na licu, čak 8 sati.
Cena Artdeco Camouflage Cream korektora je 929 dinara za 4,5g.

Green corrector reddness max factor cc corrector artdeco camouflage cream1
Levo: čisto lice, bez pudera i sa tek nanetom kombinacijom korektora; Desno: izblendani korektori

Prekrivanje zelenim korektorima je, iako efektno, kratkorajno, te treba razmisliti o opcijama koje mogu pomoći umanjenje crvenila kože. Izvori crvenila mogu biti razni, moj slučaj je tanka koža sklona iritacijama, ali neki možda imaju popucale kapirale i slično. Svakako, dok proizvodi/tretmani ne urode plodom, zeleni korektori će biti vaši odani saputnici.

Green corrector reddness max factor cc corrector artdeco camouflage cream1
Green corrector reddness max factor cc corrector artdeco camouflage cream1
Levo: Max Factor CC korektor; Desno: Artdeco Camouflage Cream #1

Da li koristite korektore u korektivnim bojama (zelena, narandžasta, ljubičasta)?

13 comments:

  1. Ne koristim, ali uopće nije loša ideja.
    Ovaj ArtDeco camouflage Cream mi se sviđa. super ako zaista stoji na licu 8 sati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uz blotanje na svakih nekoliko sati, meni sasvim solidno traje. :) Iako je voskaste teksture, nije mi tezak na licu.

      Delete
  2. Artdeco me podseća jako na Catrice kamuflažu koju tako- nekad volim, nekad mrzim pošto je jako ''teška'' i od milja je zovem ''cementom''. Ali da posao obavlja odlično- obavlja.
    Zeleni korektor sam koristila u srednjoj školi za oko nosa, tu mi je crvenilo uvek imalo svoj pun efekat. Ali nisam baš ljubitelj... nekako me uvek strah da će zelenilo izbiti na površinu (!).

    ReplyDelete
    Replies
    1. I AD moze pruziti taj ,,cement'' osecaj ukoliko se ne izblenda lepo, ali do sada nisam imala problema. Cak ga koristim i bez dodatnih korektora, samo sa puderom. Takodje, uz dobar blend i redosled nanosenja, zelenilo ne probija. Dobar blend je odgovor na sve, ocigledno. :D

      Delete
  3. Artdeco kamuflaza mi je vrhunska i obozavam je. A moram da priznam da do sad nisam koristila ni jedan korektor koji je bas zelen. Ali doci ce i to na red :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kada bude bilo potrebe, sigurno ces isprobati. :)

      Delete
  4. Ženo, možda imaš osjetljivu kožu, ali ten ti izgleda predivno! Bolje da ne vidiš moj! :( Imam zeleni korektor, ali jaako ga rijetko koristim :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, mozda nemam mnogo bubuljica, ali diskoloracija je moj problem. Hvala ti, svakak. :*

      Delete
  5. Kad sam otkrila zelene korektore, procvetala sam :D Isprva mi je isto delovalo blesavo i začuđujuće, ali prilično je logično da će lepo neutralisati crvenilo. Moj favorit je Artdeco camouflage stick, korektor u olovci. Lakši je od standardne kamuflaže. Testirala sam MF zeleni korektor i priznajem da mi se nije dopala tekstura. U direktnom poređenju sa Artdeco, mnogo je masniji i prozračniji pri početnoj aplikaciji, i to mi se nekako nije svidelo. Nije mi se tad činio kao dobar izbor za mene. Šta znam...možda mu ipak dam šansu, volim ja zelene korektore :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. AD je meni mnogo masniji, barem od ove klasicne kamuflaze, ali MF jeste malo slabiji. :)

      Delete
  6. Potpuno sam nesklona zelenim korektorima, ne poričem im učinak već jednostavno sve šta mi je potrebno mogu da postignem i kombinacijom standardnih korektora i pudera :)

    ReplyDelete
  7. Ja koristim sve :) i hvala onome ko ih je izmislio :D Kada na vrata pokuca PMS cela ekipa je tu, izraženo crvenilo, po koja bobuljica koja vremenom potamni (obično) tako da sam veliki fan korektora! Mada, moram priznati da sam za mrvicu veći fan Artdeco Camouflage Cream, on je čudo u malom!

    ReplyDelete
  8. Nisam koristila, ali planiram, jer više nema rešenja za moje rumene obraščiće! :-(

    ReplyDelete

Hvala što ste izdvojili vreme i pružili povratnu informaciju. :)


*Komentari sa promo linkovima neće biti objavljeni.