28/01/2015

Essence | Hello Autumn palete senki

Iako je jesen davno prošla, ova kolekcija je još uvek aktuelna kod nas. ESSENCE kolekcije su mi uvek simpatične, ali retko kupim više od jednog artikla. Kolekcija HELLO AUTUMN je iznenađujuće dobra! Pored kremastih ruževa, lakova i džidža-bidža koje uvek ubace, u ponudi su se našle i dve neutralne palete sa po 6 senki finog kvaliteta.


Obe paltice sadrže šimeraste i gliteraste senke, bez mat opcija, ali generalno su mat nijanse u drogerijskom rangu prava retkost. Nijanse u paletama se ređaju od svetlije ka tamnijoj i sve su tople, srednje pigmentovane, mekane (skoro sundjeraste) teksture, lako razmazive i slabije postojane. Pigmentacija se znatno poboljšava uz korišćenje baze za senke, kao i postojanost, te senke na kapcima ostaju i preko 6 sati. Uz korišćenje mekših četkica ili sunđerastih aplikatora, krunjenje senki je svedeno na minimum.

01 Walk in the Park - Ova paletica pokriva spektar smeđih, bež i bronzano-zlatastih tonova.
Prva nijansa je odlična za highlight - svetla bež sa srebrnkastim šimerom. Druga i treća su u paletici dosta slične, ali kada su aplikovane - druga dobija žuto - zlatni ton koji se, meni lično, ne dopada, dok je treća bakarnija i daleko interesantnija. Obe imaju zlatasti šimer. Četvrta i peta nijansa su, takođe, dosta slične smeđe, s tim da četvrta ima više bakarnih tonova i sitniji zlatni šimer, a peta je više bronzana sa znatno izraženijim šljokicama. Šesta nijansa se, od svih, najviše trusi, izuzetno je slabo pigmentovana i ima najhladniji podton. Tamno smeđa nijansa sa zlatnim šljokicama zahteva upotrebu baze za senke kako bi se pokazala u svom punom sjaju.
Paleta Walk in the Park, za razliku od Keep calm & go for a walk, sadrži carmine.

 Walk in the park - na direktnoj sunčevoj svetlosti i unutra, na prirodnom svetlu (sa prajmerom, dva prelaza)

02 Keep calm & go for a walk - Prva, druga i treća nijansa u ovoj paleti su dosta slične prvoj, drugoj i četvrtoj iz Walk in the Park palete. Četvrta i peta nijansa palete Keep calm & go for a walk se mogu činiti sličnim, ali je zapravo reč o zagasitoj smaragdno zelenoj sa bakarnim šljokicama i maslinasto - zelenoj sa zlatnim šljokicama. Kod obe je gliter očigledan, iako je četvrta nijansa na granici šimeraste završnice. Peta je baš slabo pigmentovana, čak i sa upotrebom prajmera. Šesta nijansa u paleti izgleda magično, ali kada probam da je nanesem, ostajem razočarana. Duboka crna, postaje tamno siva, koja me svojim tonom najviše asocira na smog. Sadrži kombinaciju bakarnih i zlatnih šljokica, a prajmer svakako pomaže intenzitetu boje.

Keep calm & go for a walk - na direktnoj sunčevoj svetlosti i unutra, na prirodnom svetlu (sa prajmerom, dva prelaza)

Mislim da su ovo odlične paletice za početnike, koji tek grade svoju kolekciju. Odnos cene i kvaliteta je skroz na mestu, s obzirom da za oko 500 dinara dobijate šest senki od po 1g. Uz paletu dobijate i sunđerasti aplikator, koji, zapravo, nije za bacanje! Odličan je za utapkavanje tamnijih senki koje se više truse.

Da li ste kupili nešto iz HELLO AUTUMN kolekcije?

15 comments:

  1. Druga paletica izgleda baš fino, najviše mi se dopada zelena nijansa <3 u mojim, obližnjim drogerijama se još uvijek može pronaći nekoliko preostalih komada iz ove kolekcije, pa je moguće ipak pronaći nešto. Mene i nije previše privukla, ne znam zašto :)

    ReplyDelete
  2. Pa moram priznat da nisam pretjerano zagledala u ovu kolekciju, ali palete mi se čine puno bolje nego njihove neke ostale. Čak i idu prema pigmentiranijoj strani, što je za svaku pohvalu. Ova prva paleta mi se čini savršena za ljetne dane, kada želiš samo nabaciti neki zlatni sjaj na kapke, a da je naglasak ostatka make up-a na usnama. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prva paletica je super za svaki dan, a posebno u kombinaciji sa intenzivnijim ružem. :)

      Delete
  3. Ja bih za ovu single zelenu dala 500 dinara :)

    ReplyDelete
  4. Meni su se mnogo svidele, ja sam malo i slaba na takve nijanse, ali sam se suzdrzala jer mi zaista ne trebaju. Ali bilo je teshko :D

    ReplyDelete
  5. Jooooooj što mi je lijepa ova zelena nijansa!!
    Nisam kupila, mislim da čak nemam niti jedno Essence sjenilo.. Sad sam se namjerila na neku wet n wild paleticu pa ni neću hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao oni imaju onu zelenu, mislim da je comfort zone. Mi nemamo WnW. Tugica.

      Delete
  6. Ne mogu da se nateram da zavolim ovaj brend. Ne znam, nekako je meh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svi imaju taj jedan brend koji je, u suštini ok, ali sa kojim ne mogu da se skapiraju. :)

      Delete
  7. Obje palete izgledaju baš lijepo. Sviđaju mi se sve nijanse. :)

    ReplyDelete
  8. Fino su ispali svočevi :).
    Obično mi se bar nešto svidi u Essence kolekcijama, konkretno iz ove pamtim bronzer.

    ReplyDelete
  9. Meni se vise svidja prva paletica, iako ne volim sjene i jako rijetko ih koristim ova prva mi je bas fina, trebam je pogledati i ja :)

    ReplyDelete

Hvala što ste izdvojili vreme i pružili povratnu informaciju. :)


*Komentari sa promo linkovima neće biti objavljeni.