26/08/2013

You don't mess with the Pudrijerica!

Ideja o ovom postu pala mi je na pamet nakon što sam pročitala post kod Martine koja je pisala o tome šta uraditi sa proizvodima ukoliko ne možete, iz nekog razloga, da  ih koristite za one za šta su originalno namenjeni. Nakon mog odgovora shvatila sam da dosta žena ne zna(ili ne primenjuju) svoje pravo da povrate proizvod. Ovo pravilo važi u radnji, koju ćemo zvati DojčeMarketen (u daljem tekstu DM), kao i, uz blage izmene, u radnji koju ćemo zvati Ljubičica. Slede neke od najintrigantnijih situacija...


I - Moje prvo, ne-baš-prijatno, iskustvo odigralo se u dopisci sa PR-om radnje Ljubičica. Ja sam trebala da šaljem neke proizvode drugarici iz Velike Britanije, ali nisam znala sve brendove koji kod nas postoje, te sam se obratila PR-u i zamolila ih da mi napišu koje brendove kozmetike drže. Znam, malo bahat zahtev, ali mislila sam da neće biti problema. Prevarila sam se. PR je počeo da se raspravlja sa mnom i da se davi u svojoj paranoji o tome kako ja radim za neku suparničku radnju i kako me zanima šta oni imaju kako bih mogla da prenesem toj radnji u kojoj ja, navodno radim. Malo je reći da sam ja umirala od smeha na ove banalne pretpostavke. Pokušala sam da se izobjašnjavam sa njima, ali uzalud. Njih nekoliko se smenjivalo u dopisivanju sa mnom i to se na kraju nesrećno završilo jer je meni prekipelo. Zahvalila sam im se i rekla da ću sama otići do radnje i popisati brendove. Što sam i uradila, a onda su me u radnji gledali kao manijaka i zapitkivali me, ali ja sam svoje završila i otišla.

II - Najskorije neprijatno iskustvo odigralo se u istoj radnji, samo na drugoj lokaciji. Mixa brend je tek došao kod nas i ja nisam znala ništa o istom, te sam srdačno prihvatila da mi jedna od zaposlenih u radnji ispriča priču. Ja sam je slušala i sve je bilo dobro. Onda sam nastavila da šetam po radnji i videla da je odredjeni gel za čišćenje lica bio na akciji -50% popusta, te sam odlučila da ga uzemm. Ista prodavačica stajala mi je iza ledja i rekla ,,Znate to je više namenjeno starijoj koži, bolje Vam je da uzmete Mixu.'' Ja nisam znala kojoj starosnoj grupi je namenjen gel, te sam se dala u čitanje deklaracije gde ništa o godinama nije pisalo, sem da je za osetljivu kožu, tako da je gel ostao u korpi. Onda sam otišla do Mixa proizvoda i pokupila par, te nastavila do kase. Tamo sam dobila nešto veći račun nego što sam očekivala, no nisam se obazirala i samo sam nastavila dalje. Izašla sam iz radnje, kupila sladoled i pogledala u račun i videla da mi je otkucana puna cena gela i da popust nije uračunat. Nisam mogla da dovršim sladoled, eto koliko mene ove situacije izbacuju iz takta, te sam ga dala prodavačici na čuvanje i vratila se u Ljubičica radnju. Kada sam se kasirki požalila na grešku ona je mene ubedjivala da ja grešim. Onda me je poslala do druge prodavačice koje me je i dalje ubedjivala da ja grešim. Počela sam da pucam po šavovima, ali ostala sam mirna i samo ponavljala ,,Kako grešim, ako ovde lepo piše da važi od tog i tog datuma, a ne piše do kada i prekrižena je originalna cena?'' Šefica radnje je iskočila, ispostavilo se da je to bila Mixa smaračica, ali je bila krajnje ljubazna, uvidela grešku i rešila problem. Izvršili su povrat novca, a ja sam vratila gel i otišla po svoj sladoled.

III - Najgore iskustvo koje sam doživela odigralo se u DM radnji. Tačnije ja sam kupila određenu BB kremu na akciji, početkom godine. Probala sam je dva puta i oba puta mi je lice gorelo, te sam rešila da je vratim. S obzirom da je tu bilo i neradnih dana i raspusta i slično, tek jedno mesec dana kasnije sam ja uspela da dodjem do radnje. Tamo sam se obratila kasirki i tražila povraćaj novca. Ona je pozvala šeficu radnje i ona je došla već spremna da me spali. Rekla mi je kako, ako ja sada to vratim, ona mora to da plati i kako ne može da proda to posle. Ja sam rekla da nisam upoznata sa sistemom i sa tim šta se dešava sa tim proizvodima posle, ali da je to pravilo kompanije i da ga nisam ja ni postavila ni smislila. Onda je pogledala i rekla ,,Pa ovo je korišćeno'', a ja sam je pogledala u fazonu ,,Upravo sam ti rekla da mi je lice buknulo od toga, kako li misliš da se to desilo?'', no samo sam joj rekla da sam i ranije vršila reklamacije i da nisam imala problema, barem ne nekih većih. Ona je tu nastavila da urla na mene, pred celom radnjom i onda se izdrala na kasirku ,,Vrati joj njene pare, neka joj!'', a ja sam ćutala. Onda se ispostavilo da će oni meni vratiti oko 300 dinara više, tačnije punu cenu proizvoda, jer on više nije bio na akciji, ali ja sam rekla da to nije potrebno, no ona je rekla ,,Ne pravi se sada fina, evo ti na!'' Malo je reći da sam tada prešla u svoj ,, Bolje ti je da se sama ubiješ, nego da te ja sravnim sa patosom'' fazon. Drsko sam uzela pare, zahvalila se i rekla da ću se obratiti već nekome po pitanju ove situacije. Dok sam izlaila, još se ni vrata nisu zatvorila, čula sam ,,Kravo  debela!''. Sreća njena pa su mi krave omiljene životinje.
Kada sam došla kući, napisala sam mejl DM-u u Nemačkoj o tome kako sam iskoristila svoje pravo i kakav sam odgovor na isto dobila. Mejl je dalje prosledjen u Austriju, a potom nazad u  Srbiju. Regionalna menadžerka mi je odgovorla i izvinjavala mi se za to neprijatno iskustvo. Ja sam je posle pitala da li mogu proizvodi koji su nekorišćeni ili jedva korišćeni da se vrate ili zamene i ona je rekla da je to pravilo kompanije i da može da se uradi. Za to je potreban račun, a da ukoliko neko nema račun, može da se napravi izuzetak.

IV - Ovo nije baš neprijatno iskustvo, ali je svakako poljuljalo moje poverenje u to da li su proizvodi u drogerijama korišćeni ili ne. Naime, pre neki dan bila sam u Ljubičici i gledala novu Essence kolekciju, gde sam videla maskaru za kosu. Da, za kosu. Kada sam prodavačicu upitala o čemu je reč ona je nonšalantno uzela maskaru i razvlačila proizvod po svojoj kosi. Proizvod je samo vratila nazad. To nije bio tester.

V - Kao i prošlo, ne mogu reći da je neprijatno iskustvo, ali pre nekoliko meseci Ljubičica je izbacila novi broj svog besplatnog magazina i ja sam na kasi, uz kupovinu, zatražila jedan primerak, a žena mi je rekla da se on dobija samo uz kupovinu iznad 1000 dinara. Ja sam pitala od kada važi to pravilo, a ona je rekla da je uvek važilo. Laž. Normalno, dodjem kući, napišem mejl i dobijem odgovor da se magazin može dobiti bez obzira na količinu potrošenog novca. Rekli su mi da me moj primerak čeka u obližnjoj radnji,  a dobila sam neke stvarčice, kao znak izvinjenja.

Kakava su vaša iskustva sa poslodavcima? Da li ste ikada doživeli neku neprijatnu situaciju i kako ste odreagovali? 
Pričajte mi, žene, sve me zanima!!! :)

kissi&kissi
LeClaire

140 comments:

  1. Ajme meni :O pogotovo kad su rekle "Kravo debela!" :O ja takvih iskustava nisam još imala i bilo bi bolje da ih ne bude :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inače ta koja je bila šef radnje više ne radi u tom DM-u. Ne znam da li je ova situacija ikako povezana. ;)

      Delete
    2. Dobro, zasto se nisi vratia da je zgazis?

      Delete
    3. Nisam htela da se spustam na taj nivo. Svakako mi se smucio dan i nisam bila u raspolozena sa seljakluk galore. ;)

      Delete
    4. E, ja bih voljela biti s tobom kad ti netko kaže kravo debela..... :D

      Umirem od smijeha!!! :D :D :D

      Ja osobno nemam takva iskustva, no iz razloga što još nikada nisam pokušala vratiti korišteni proizvod?! Brijem da u RH to ne bi prošlo nego bi bilo KRAVETINO GOROSTASNA! :)

      Delete
    5. Hahahahha zvuci urnebesno! Ako budes nesto vracala, daj izvestaj repertoara naziva koji su usledili...

      Delete
    6. Dogovoreno. Ali ni slučajno ak' sam u depri :)

      Delete
  2. Interesantna tema :). Ja nikada nisam došla na ideju da vratim proizvod (što se tiče kozmetike) baš zato što moram da ga otvorim da bih ga isprobala, a onda mi nekako ne zvuči fer da ga vratim - osim ako je istekao rok trajanja.

    Sad ja nisam tip koji bi se vraćao, ubeđivao i gubio živce sa prodavačicama (em što me mrzi, em što znam otprilike kakvim neprijatnostima bih se izložila). Ali ako je to već politika kompanije, svaka čast što se boriš za svoja prava :).

    A za "kravu" si me stvarno nasmejala :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene svakako ne mrzi ukoliko su malo veći novci u pitanju, ali za neke gluposti ni ja ne mogu da se cimam.
      Zivele kravice! :)

      Delete
    2. Slažem se sa Jeleninim komentarom, nema toga zbog čega bih se izložila tolikim neugodnostima zbog kreme koja ne odgovara mome tipu kože, znači problem koji je individualan i subjektivan, radije bih je za tu cijenu (tj. pola cijene) poklonila prijateljici i kupila nešto provjereno ;) Još mi je smiješno kako si naživcirala prodavačicu, vjerovatno bi i ti na njezinom mjestu slično reagirala.

      Delete
    3. Na njenom mestu ja bih uzela proizvod i vratila novac. Ispostovala pravo.

      Delete
  3. Super post i bome, prilično neugodne situacije! Ja ih na sreću nisam imala puno takvih, ali vidiš nisam znala da se u Dm-u mogu vratiti proizvodi koji ne odgovaraju, dam se kladiti da niti ovdje takva situacija ne bi prošla glatko :D!

    Jednom mi se u Bipi dogodilo da je neka mlada cura (prodavačica) hodala za mnom cjelo vrijeme, naginjući se preko mog ramena, i ja sam prvo šutila i gledala svoja posla, dok mi nije prekipilo i rekla sam joj :"Šta gledaš? Neću ništa ukrasti niti ću otvarati proizvode koji nisu testeri, jer to nikad ne radim!" Samo je napravila neku kiselu facu i okrenula se dalje... a znalo mi se dogoditi da me u nekim skupljim buticima prodavačice čudno gledaju i odmjeravaju, valjda misle da ako sam mlada, da nemam šta tamo tražiti, i to mi je katastrofa, namjerno onda ništa niti ne kupim a isprobam hrpu stvari, neka im je :DD!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovde u Lillyju najviše prate. Bukvalno te uhode i čim ti nešto dotakneš sledi ,,Jel mogu nekako da ti pomognem?'' Ja uvek postavim neko konkretno pitanje i one ne znaju odgovor i tu završimo. :)

      Delete
    2. Ahaha tako je. Bas sam juce bila U Liliju i citala neke deklaracije i odjednom je izletela prodavacica koja je sve vreme stajala iza mojih ledja,postavila sam joj pitanje i naravno da nije znala odgovor. nekad ih pitam samo koja je cena,samo da bi otisle do kase da provere,koja je na skroz drugom kraju.. kako sam zla :)ali cinjenica je da su sve generalno jako drske i bezobrazne kao da ih neko sibom tera da rade..

      Delete
    3. Ne znam kako se biraju radnice i da li uopste prolaze neke testove. Sramno.

      Delete
    4. tako e neka im e neka im....... ima i vic... bili lud i normalan covek, onaj narmalan umre, i na sahrani lud dode na njegov grob,sedne,i vice e neka je e neka je..hehe

      Delete
  4. Zivotna paranoja menadzera shopova.
    Sto se tice setanja po radnji, kada god sam nesto pitala, nisu znali, zapravo bolje poznajem asortiman od zaposlenih.
    Nisam vracala proizvode posto mi uvek gotovo odgovaraju, ali jesam za drugaricu koju je sramota. Sramota da ostvari svoje pravo.
    Komentar koji mrzim da cujem je:"Uzmi, ja sam sebi kupila" ili "ja imam baaas sve te proizvode sa police, svi su savrseni", a proizvodi za sve tipove koze otprilike.
    Kada god su neljubazni ja kazem:"Ti si tu zbog mene,a ne ja zbog tebe".

    ReplyDelete
    Replies
    1. UH, taj me je lik toliko nervirao sa tim ,,Vi sigurno radite za nekoga''. Jes, za malog Pericu! I da radim, kao što ne radim, ne bih obavila posao na taj način. Nisam ni luda ni glupa. A ova MIXA JE SVETINJA NISTA DRUGO NE VALJA mi je bila hit i jedva sam je se otarasila.

      Delete
  5. Svaka cast za mejl koji si poslala nakon neprijatne situacije u DM-u. Znaju da budu jako neprijatni, pogotovo obezbedjenje koje te u stopu prati i na kraju me toliko iznervira da samo izadjem i ne kupim ni pola od onoga zbog cega sam dosla...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila sam dovoljno besna da pitanje podignem na internacionalni nivo. :) Obezbedjenje je još najgore, jer uglavnom nemaju veze sa vezom. A ni prodavačice nisu bolje.

      Delete
  6. Covece, ne mogu da verujem za ovo u DM-u... Strasno, ne znam kako bih postupila da se meni tako nesto desilo. Nisam imala neka negativna iskustva jer uglavnom ne slusam kada govore o proizvodima, vise volim da procitam recenziju, znam da je ona ralnija. Mene nervira kad krenu da prate po radnji, ni tester se ne da otvoriti od njih. Mada u Liliju vise prate, odmah iza ramena su, u DM-u su, cini mi se, malo diskretniji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, to svi znaju, da u Lilly-ju rade same uhode. U DM-u više kao raduckaju nešto okolo, preslažu artikle i bace pogled u tvom pravcu s vremena na vreme. :)

      Delete
  7. Tako si me nasmejala Pudrijerice :) .Redovno nemaju informacije o proizvodima pa vise i ne pitam,pre nego sto cu nesto kupiti ''snabdem'' se istim i krenem u potragu. Ali svakako da sam dosla u nepirjatnu situaciju reagovala bih na isti nacin. Steta sto nemam malo vise vremena za soping,jer uvek kupujem ciljano i u ogranicenom vremenskom roku,inace bih verovatno bila necija ''nocna mora'' .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ja nocna mora, nego tek povremeni kosmar. ;) :*

      Delete
    2. O tome ti pricam ;)

      Delete
  8. Ahahaha, kakav si ti lik!!!! :) treba se uvek boriti, pogotovo u nasoj zemlji Srbiji!!!! Kada sam se preselila u Kanadu nisam verovala svojim ocima da ti sa osmehom vracaju novac kada reklamiras ili vracas proizvod i jos ti se zahvale na kraju i pozele lep dan. Mi smo nazalost decenijama udaljeni od toga!:(((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovde mi sa osmehom nisu vratili novac ni kada su oni pogresili...tako da o cemu pricamo..?

      Delete
  9. Beše to davno, DM tek stigao u Srbiju a ja mlada, željna Balee i sa istom već ohoho upoznata. Uletim ja u drogeriju napaljena kao zeka na kupus, kupim prva tri rafa i pola četvrtog i od uzbuđenja što mi je DM konačno pred vratima ne pogledam sastav depil kreme. Dođem kući, ona kremica iskulira na meni i naravno ništa ne uradi, jer je pravljena za Nemice a ne za naš tip dlake. Znam proceduru, uzmem račun i pravac DM, a tamo prodavačica koja samo što se nije prekrstila kad je čula zahtev. Duboko udahnem, ok, nisu još naučile propise firme, i tražim šefa. Ova me ne konstatuje i zove koleginicu, koja samo što popa nije zovnula, čuj vraćanje, svašta, da li sam ja normalna, ko me naučio tolikom bezobrazluku i na kraju more gde to u svetu ima? Gospođo ja sam slučajno malko studieren u Švabiji molim vas ne vucite me za jezik jerbo je poveliki. Uglavnom ja i dalje tražim šefa jer sam se ukopala i ne mrdam. Skupljeni narod se naravno zabavlja sve u 16 a poneko u 17, ja i dalje tražim šefa. Uglavnom da ne duljim baba za dedu, deda za repu, poslovođa menadžera a ovaj zove nekog u Beogradu, dobijem ja svoj novac nazad a prisutni narod lekciju da imaš pravo da tražiš urađen posao za svoje novce. A o ljubičici ću neki drugi puta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha, jao umrla sam od smeha ovde! Slicno je bilo moje prvo iskustvo sa reklamacijama u DM-u. Prodavacica je bila neka cedna ovcica, sva me prepadnuto gledala, a onda dodje menadzerka, harambasa, i pocne tu da mi se krsti i prevrce ocima. Ja uredno cekam svoje pare i dobila sam ih. :)

      Delete
    2. U redu je cijeniti svoja prava, ali zar nisi sama rekla da nisi procitala sastav po kojem bi zakljucila da ti proizvod nece odgovarati? U mom slucaju, nikada ne bih vratila proizvod koji sam isprobala iz cjenovnog ranga Balee koja ima gotovo najpovoljnije cijene u ponudi trgovine, ako ne cak i sire. Malo mi je besmisleno vracati proizvod na taj racun, ako svi znamo da ne odgovara sve svima?! Druga stvar da je prosao rok, to mi je u redu, zasluzuje povrat novca ili zamjenu.

      Delete
  10. Zivotna paranoja menadzera shopova.
    Sto se tice setanja po radnji, kada god sam nesto pitala, nisu znali, zapravo bolje poznajem asortiman od zaposlenih.
    Nisam vracala proizvode posto mi uvek gotovo odgovaraju, ali jesam za drugaricu koju je sramota. Sramota da ostvari svoje pravo.
    Komentar koji mrzim da cujem je:"Uzmi, ja sam sebi kupila" ili "ja imam baaas sve te proizvode sa police, svi su savrseni", a proizvodi za sve tipove koze otprilike.
    Kada god su neljubazni ja kazem:"Ti si tu zbog mene,a ne ja zbog tebe".

    ReplyDelete
  11. Hehehe i sam naslov posta me je nasmejao :D
    Ja srecom nisam imala neke neprijatnije situacije, ali me nervira njhovo pracenje, ja volim svaki proizvod dobro da iscitam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja volim da merkam svaki proizvod, da svuda umocim prst, sve da se pipne, sve da se vidi. :) A gledaju me kao da cu sve sto dotaknem ukrasti.

      Delete
  12. Da budem iskrena ni malo se nisam iznenadila sa ovom pricom iz DM-a. Nekak osam i ocekivala da oni pojma nemaju da mozes da vratis proizvod, a cak i da znaj uda nece hteti tek tako da ti vrate pare. Mene jako smaraju kada me nadgledaju, ali ja samo kad me pitaju da li m itreba pomoc, vrlo crvsto odgovorim ali kroz osmeh: NE! Ali ako mi bude trebalo ja cu vas pozvati. I onda oni moraju da odu.
    U neku ruku ja razumem sto tako nadgledaju. Mada bilo bi ok da budu malo diskretniji. Ulazim ja u Ljubicicu da kupim Effaclar duo i vidim a na polici stoji samo jedna kutija i to prazna. I onda sam otisla do apotekarke i pitala a ona se smorila i rekla da stalno devojke kradu tako stavri. Samo izvade iz kutije a kutiju vrate na mesto. I to naravno te skuplje apotekarske stvari. Ali sta ces ne znas da li su gori prodavci ili kupci.
    Slazem se sa Petite Chérie, ja kada sam bila u srednjoj skoli u svim prodavnicama su me prodavacice gledale kao da cu da im opljackam ceo butik. Jer zaboga odakle meni pare ako jos idem u skolu. No srecom sve se to s godinama izgubi. A i ovi veliki butici po shoping centrima sada nemaju te ljude sto te tako nadgledaju.
    Nisam nikada reklamirala otvoren proizvod. Bilo mi glupavo kad je nacet, pa nisam zelela. Mada nije mi se nesto ni desavalo da mi bas nesto zapali lice.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sto se tice kradje, vec sam vidjala to, posebno ecotools cetkice, gde nikako ne mogu da nadjem ceo set. Ne odobravam i svakako, ne opravdavam takve akcije. Razumem prodavce do neke mere, ali brale, ne moras da mi dahces za vratom. :)

      Delete
  13. Ja cu ovaj komentar na engleski because I think I would make more misktakes writing 'po/na naše' kako god :D I would write down name of the lovely ladies from DM so the nice manager could fire them :D Otherwise I haven't experienced this kinds of situations yet. There was one time when I came back home and realized I had purchased comedogenic cream (I did squeeze a bit , just to smell it :)), but there was no problem returning it.. The lady said only "But this is already used.." :D In the other hand I experienced some other kinds of ignorance here.. For example, I was in Muller last week and right now they have all mascaras on sale so I decided to get one that I really by Dior that I wanted for a long time.. I wore maxi skirt, but I didn't want to be glamed up, so I put on a T-shirt that isn't such an obvious choice. So I went to dior counter, checked out mascaras, but there was only tester. And nobody came to me to help me, they all helped that old/nice dressed ladies -.- And the next day I went there again, all dressed up :D and here they were, offering their help :D I hate when people judge you by your age or appearance..

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja kada udjem u neku ekskluzivniju parfimeriju gledaju me kao da nemam za leba. Tako je bilo prvi put kada sam usla u Seforu gde su me svi sazaljevali. Ja sam sve ispipkala i izasla napolje. :)

      Delete
  14. Ja mislim da samo kod nas ima takvog prostakluka kod radnica. Zamisli, meni se pre neki dan zali radnica u Liliju kako ne smeju vise da otvaraju lakove da probaju nijansu, kao zabranili im o.O Malo je reci da sam ostala sokirana time sto mi je rekla...Lako sam joj odbrusila da je to sa punim pravom jer neko treba da kupi posle taj otvoreni i polu osuseni lak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja uvek uzimam neki drugi-treci proizvod u nizu na rafu. Znam sta rade i zato mi se Lilly gadi. U DM-u je roba barem zalepljena, skoro uvek.

      Delete
    2. I taj drugi-treci po redu je mozda nekada bio prvi, zato sam odlucila uvijek vidjeti je li koristeno ako mogu, neki dan sam kupila rabljeni korektor

      Delete
  15. Kad se dm otvorio kod nas ja sva uzbudjena otisla da trazim NESTO za bubuljice i kako tada nisam bila bas upoznata sa svim tim kozmetickim proizvodima ocekivala sam pomoc prodavacice. I tako ispricam ja sta mi treba(klasicna prica, pubertet i non stop neka nova bubuljica) i meni ljubazna teta kaze imam za tebe puder sa odlicnom pokrivnom moci i gurnu mi u ruke ni manje ni vise nego neki tecni od max faktora. Malo je reci da sam bila u soku. Jesam bila klinka i nisam znala toliko kao sad ali svakako nisam bila glupa. Od tad ja u dm svracam samo kad mooram, dok u inostranstvu rado kupujem u dm-u jer je skroz druga prica.
    Izvinjavam se na kilometarskom komentaru :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne svidja mi se cinjenica da su u drogerijama zene uglavnom izuzetno ne informisane. Mogle bi malo vise da se interesuju za svoj posao. Ali kada vec nista ne znaju, neka ne preporucuju gluposti napamet. Bila sam svedok kada je jedna devojka, nemica, dosla u Lilly i trazila maskaru pogodnu za osetljive oci. Prodavacica joj je dala NAJSKUPLJU MASKARU! Ja nisam odreagovala i dan danas me gricka savest zbog toga.

      Delete
  16. U Lili ne ulazim zato sto su prodavacice bahate, bezobrazne i nepismene. Kad sam prvi put vracala robu u DM, ponela sam onu njihovu novinicu gde lepo pise da sve moze da se vrati ili zameni u roku od dve nedelje i nikad mi nisu napravili problem :) Cosmo parfmerije su posebna prica..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cosmo? Ne znam za tu. :/
      Slazem se za Lilly!

      Delete
    2. Cosmo koji spominju po hrvatskim blogovma :) Ima ih i u Makedoniji i na njih sam posebno alergicna..al' sta cu kad samo oni drze Malenu i Anny :)
      Ja se, inace, vratila samo da vidim komentare :))))

      Delete
    3. Ja se isto vracam da proverim nove komentare ;)

      Delete
  17. Jao koja si ti meni carica,a meni se sve cini da bi im ja da su me nazvali debelom kravom pokazala kako to izgleda kad krava opali kopitom posred face :-D
    Jednom sam vracala kremu u DM koja je imala istekao rok, koji su oni namjerno prelijepili naljepnicom. Ali izgleda da nisu racunali na to da nas ima koji to sve pregledamo. Ali nisu mi pravili problem, uredno su mi vratile pare, jer nije bilo te iste kreme sa urednim rokom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ko je bre ona da posle ja nju moram da odrobijam, da mi nakamare neku tuzbu ili nesto...Ja sam to civilizovano resila! ;)

      Delete
  18. Haaaaaaahahahahahahahahahahahaha nasmija me dobro!!! :D Mene iz nekog razloga, kad uđem u parfumeriju/drogeriju apsolutno nitko ne doživljava. Ne znam zašto je to tako. Kad kupujem robu i cipele, lete oko mene!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kod mene je obrnuta prica! ;) Drago mi je da te nasmejah!

      Delete
  19. Nisam imala okršaja, ali DM je jedno vrijeme slao bonove za povoljniju kupovinu, i reklamirao je alpro soyu mlijeko od badema, pa sam im se javila i rekla da to ne postoji. odgovorili su, rkeli da sam u pravu,i povukli te bonove iz prodaje. inače, ništa ne pitam ni u kozmu ni u bipi ni u DMu, sama se informiram prije kupnje.
    u martimexu sam imala ružno iskustvo da me uopće nisu doživjeli:)
    nikad poslije nisam ušla ni u jedan martimex. dovoljno je i drugih dućana, zaista i mogu bez njih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha pa ni oni sami ne znaju sta imaju...Ju Boze....

      Delete
  20. i mene si baš nasmijala! :D ali i dala mi novu informaciju, evo ni ja nisam znala da se u dm proizvod može i vratiti ako nam ne odgovara.

    imam i ja, baj d vej, jedno iskustvo ove vrste. u Kozmu (u Hrvatskoj) sam kupila par skidača šminke na Kozmo srijedi, kad su bili na 30% popusta. kad sam nakon posla došla doma, shvatila sam da sam dobila vrećicu sa krivim proizvodima! unutra je bio moj račun, ali neki totalno drugi proizvodi, koje ja uopće ne koristim. bila je gužva na blagajni i očito je tip na kasi zamijenio vrećice za mene i osobu ispred mene (baš sam se sjetila kako smo bili načičkani jedna iza druge). ujutro sam se vratila u Kozmo i objasnila stvar, vidjeli su i po računu i po mojoj Konzum/Kozmo kartici da ja te proizvode nisam kupila, međutim, nisu mi htjeli dati proizvode koje sam zaista kupila i uzeti ove natrag, jer eto, bili bi na gubitku, druga osoba nije vratila svoje (moje) proizvode, ne mogu mi oni to sada dati besplatno. zvala sam i voditeljicu poslovnice, džabe, rekla mi je da joj je žao ali ne može ništa učiniti za mene. nažalost, ne znam se baš svađati uživo ni kad bih trebala, ali sam zato odmah poslala poruku u Kozmov Facebook inbox, objasnila situaciju, i vrlo brzo dobila odgovor s puno isprika i lijepih riječi, i obavijesti da me moji proizvodi čekaju u spornoj poslovnici, da se samo vratim po njih kad god mi odgovara. hell yeah, uvijek postoji netko u lancu tko će ti htjeti izaći u susret i zadržati te kao kupca, samo treba biti uporan i boriti se za svoja prava!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno, to je najbolji sistem. Obratiti se vrhu lično. U radnji misle da su svi Bogom dani, ali u suštini su negde pri dnu lanca. Uvek treba naći diplomatski način da se sprovedu naša prava. :)

      Delete
  21. Svaka ti cast :D
    Ja sam od onih ljudi koji gutaju knedle i precute svaki put. Al sam cvrsto resila da pocnem da se borim za svoja prava :D
    Poslednji put kad sam imala jedno cudno iskustvo, bilo je kad sam kupovala u DMu mleko za telo. Dosla sam na red na kasi, kasirka je otkucala i pre nego sto je spakovala u kesu, ladno je otvorila poklopac i onjusila na sav glas :D u sekundi sam ostala bez teksta i nisam odreagovala. Ova situacija je zapravo bila i komicna :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, ja bih je samo pitala ,,Izvinite, a šta Vi to mislite da radite?'' i tražila novi primerak proizvoda. Tako fini ljudi kao ti uvek najgore prodju. Moraš da odreaguješ!

      Delete
    2. I resila sam da sledeci put odreagujem u takvoj situaciji :D Nekad treba biti bezobrazan :)

      Delete
    3. Podrzavam i ocekujem izvestaj! :)

      Delete
  22. Ostavicu link umesto komentara shvaticete kad pogedate sve je receno xD http://m.youtube.com/watch?v=RQQK0VTTXvA

    ReplyDelete
  23. Uh ja nisam imala tako losa iskustva ali si dobro postupila. Kod nas su u DM-u skroz neke fine prodavacice, cini mi se. Nikad me ne prate. Ali ima jedna djevojka sto radi za Manhattan, ona je smor teski... Isto kao i ostale djevojke, ili kazem ne treba mi pomoc ali cu vas pozvati ako mi bude zatrebala i zahvalim se... ili ih pitam nesto za sto znam da pojma nemaju pa odustanu. Nekad i u apoteci pitam za neke sastojke, a one veze nemaju.
    U cm-u je druga prica, tu se osjecam kao da mi tri disu za vratom. Kupit cu svojim parama djevojke, nema potrebe da me salijecete kao da cu nesto da ukradem. Mozda im bude sumnjivo jer obicno kad sam sama i dodjem u drogerije, sve volim da mirisem, pregledam testere, isprobavam itd. A nekad izadjem sa kupljenim, a nekad isprobam pa odem kuci da nadjem recenzije za nesto sto me zainteresovalo da se uvjerim da je dobar izbor.
    U svakom slucaju, dobro si postupila, nadam se da je dobila otkaz bas zbog te situacije i da je na izlazu lupio slogan TU ME CIJENE, TU KUPUJEM. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam da li je dobila otkaz, ne bih to volela da nosim na duši, ali više nije u tom DM-u i meni je za to drago. Kod nas, u Lilly-ju čak i kada kažem da ću pitati ako mi nešto treba, one nastavljaju da me prate i kao ,,To Vam je sada na akciji. To sam probala, odlično je.'' Nisam te pitala. Tišina. Razmatram da naredni put kada vidim da me uhode, da im pridjem i kažem ,,Aj ti sa mnom pod ruku pa da zajedno razgledamo. Da se izbliza uveriš da neću ukrasti.''

      Delete
  24. O, pa ja se tebi divim. Nikad ne bih imala hrabrosti da se raspravljam s prodavačicama, a nisam ni znala da pola ovih pravila postoji. I sviđa mi se kako komuniciraš mailom sa tim zvjerkama :D. Možda nešto i naučim iz ovog posta :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako ti ikada zatreba pomoć za raspravljanje - tu sam! ;)

      Delete
  25. Odličan post!!! Do skoro mi je bilo neprijatno da reagujem, ali sada uredno tražim svoja prava. Upravo danas ostavila sam ovaj komentar na DM-ovoj stranici na fejsbuku (odgovora još nema :)) :"Danas sam odustala od kupovine maskare i karmina u vašoj radnji. Zgrozila me je devojka pored mene koja je , najnormalnije, uzimala karmine i maskare koji NISU TESTERI, našminkala se i vratila ih. Pritom je niko od prodavačica, obezbeđenja i promoterke Max faxtor kozmetike nije opomenuo! Nažalost, ovo nije prvi put, često ovo viđam kako ja, tako i moje pijateljice. Ne želim ni da razmišljam šta se sve može ovako preneti!!! Mislim da bi definitivno trebali da uvedete veću kontrolu što se tiče isprobavanja proizvoda."

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam picajzla po pitanju koriscenih proizvoda. Uvek uzimam neki poslednji ili tako nesto. Ukoliko ima neku trakicu ili nesto, proverim da nije otkinuta. Ukoliko nema, uredno otvorim proizvod i na svetlu pogledam da li je koriscen. Nekoliko puta su me pitali sta ja to radim i da li sam normalna. Rekla sam im da s obzirom koliko uhode svakog kupca, ne znam kako su im neki uspesno promakli i unistili robu.

      Delete
  26. Jao, dobra si :D
    U jednoj od tih Ljubicica dobila i ja novine uz kupovinu jel´ te, kao imaju bonove. Dosla kuci, prelistala reko´ mozda ima neki koristan bon. Kad bonova nigde, ni od korova. Listam, trazim gledam. Pa prevrcem naslovnu stranu - lepo pise "bonovi na toj i toj strani". A te strane nema. Lepo pocepan papir :D Nije meni do toga, ali za ime boga pa necu ja da nosim njihovo djubre, neka ga bace sami.
    Na prodavacice se vise ne obazirem uopste, samo prodjem, kazem hvala i gledam svoja posla.
    Ali sam imala problema i neprijatnih situacija sa obezbedjenjem u DM-u koje me uvek prati gde god da udjem i samo iskacu iza coska kad uzmem nesto u ruke. Tako sam jednom momku, vidno mladjem od mene 10 godina, koji je odmah doskakutao da me upozori da ne otvaram ruzeve pod nos gurnula tester i rekla "eno ona devojcica tamo maze lak za nokte, a mene ovde matoru maltretiras, sram te bilo" :D
    Kasnije sam to prigovorila na kasi i dobila kakvo-takvo izvinjenje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, tebe ,,matoru'' nasao da smara! Dobra si mi, nema sta! Obezbedjenje mi je hit, vidim da ljudi imaju bas ,,divna'' iskustva sa istim!

      Delete
  27. Nisam imala nikakve skandale tog tipa ali je bilo momenata da su u obe drogerije prodavačice bile toliko nezainteresovane da me usluže, da sam izlazila iz prostorija u fazonu "sad i da sam htela nešto da Vam kupim, neću iz inata!" Isto važi i za Jasmin u Ušću, ono je tek horor, čovek pobegne glavom bez obzira i nikada više ne uđe. Što se tiče isprobanih stvarčica imala sam skoro jednu neprijatnost, jedan Essence lak je na grlu bočice imao poprilično dosta već osušenog laka (što dalje implicira da je očigledno korišćen ili bar probavan), ali nisam u fazonu reklamacije, ni sama ne znam zašto, nisam neki galamdžija, povučenija sam osoba i pre bih prećutala nego reagovala tako da se tebi divim! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobro, ni ja nisam reklamirala lak do sada. Nisam bas toliko poludela. Inace Jasmin u Knezu je meni posebno smrdljiv. Ne volim da udjem u njega. Jednom sam pitala devojku da li koristi Artdeco lakove i kakvi su? Ona je rekla ,,Artdeco je profesionalan brend sminke sa nizim cenama.'' i potom doviknula koleginici ,,Ocemo da rucamo?'' Toliko o tome...

      Delete
  28. Kao neko ko radi u ovoj industriji moram da iznesem svoju stranu price... Prodavacice koje rade za parfimerije ( znaci ne devojke koju su tu da predstavljaju nekog distributera ili promoterke ) su zaposlene kao kasirke-izlagaci robe, rade za mizerne pare necu navesti cifru ali recimo da je skoro 3x manja od one koja je zvanicna prosecna plata u Bg-u, pritom svaka kradena, unistena roba se placa iz njihovog dzepa a verujte ima debila koji iz bahatosti otvaraju proizvode ili jos gore kradu...Druga stvar je sto one rade i preko 40h nedeljno, uvek na nogama, tj ni za kasom ne smeju da sede. Treca stvar je sto u Srbiji funkcionise pravilo po babu i stricevima pa je vecina zaposlenih preko neke veze tu, bez znanja ili interesovanja za taj posao.Cetvrta stvar jeste sto stvarno postoji ogromna kolicina bizarnih ljudi, iako vama kao pametnim i informisanim devojkama moze delovati smesno da su ljudi teski, vi koji znate nesto o kozmetici i normalni ste kupci, u velikoj ste manjini. E sad da ne branim previse, slabo posecujem drogerije i parfimerije tog tipa tako da mogu misliti da je situacija tamo bas losa, kao sto su ove price sa lillijem i dm-om, i takva ponasanja nisu socijalno prihvatljiva nikad i nigde, stoga email nadjite i saljite na sve adrese jer i iza menadzera ima neko veci i verujte uvek se takvo ponasanje sankcionise. Izvinjavam se na duzenju price :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potpuno se slazem sa poslednjom porukom - mail i pisite!

      Delete
  29. Drago mi je da sam te inspirarala za ovaj post, nazalost...danas je borba za kupce velika i trgovine itekako moraju poraditi na ponasanju svojih djelatnika i ophodjenju s kupcima.

    Imala sam i ja puno ruznih situacija, ali moram priznati da u zadnje vrijeme sve manje i manje.

    Znala sam da se u Dm mogu vracati proizvodi , ali nisam nikad prakticirala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, za svasta si ti mene inspirisala! :) Nadam se da cu i ja postepeno primetiti poboljsanje medju odnosima prodavac-kupac.

      Delete
  30. Ahahahaha koma!!! Ja nisam imala do sad takva neugodna iskustva, srecom! Ali sam redovno dobivala poglede u parfumeriji kao da nemam šta tu raditi, jer sam eto sirota samo jer sam casual odjevena i nemam na sebi bundu od nerca i birkinisu oko rucnog zgloba. :D
    Ako me nešto iritira to je onda guranje papaka u proizvode koji nisu testeri. Bipa mi je se zbog toga najviše gadi :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. To odmeravanje mi je poznato. Posebno zbog mog samog izgleda, nije me lako ignorisati. Ali me uvek skeniraju.

      Delete
  31. Hahaha jao šta si sve doživela, nasmeja me :D
    Ja nisam imala neprijatna iskustva, jedino što me jako nervira je kad mi u Ljubičici dišu za vrat, aman okanite me se! Nadam se da ovo čita neka prodavačica koja radi u pomenutim radnjama :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, ocigledno svima disu za vratom!

      Delete
    2. Hahaha nasmeja me za ovo da prodavacice citaju :) ne znaju one ni da postoje blogovi....

      Delete
  32. Ja sam mislila da se taj Lillz magazin samo uzme. Ja ga uvek samo uzmem i niko mi nikad ni A nije rekao. Ti bas nailazis na najgore od najgorih :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. U ovom liliju oni ga sakriju ispod kase. Inace magnet sam za sve debilne situacije. Kada bih krenula da pricam sta mi se desava u GSP-u nikada ne bih ucutala... ;)

      Delete
    2. aaahaa , mislim da smo sa GSP-om svi maleri !!
      Lana

      Delete
    3. Mogu da napisem knjigu samo sa dozivljajima iz GSP-a.... :)

      Delete
  33. Nije mi nikada palo napamet da vraćam stvari u drogerije, čisto jer ili mi sve odgovara, ili prosljedim. Ali na ovakav bezobrazluk sam navikla inače kod nas, nažalost ovo nisu usamljeni primjeri.
    Svaka tebi čast kako si ih sviju pošutala :P

    ReplyDelete
  34. Meni je žalosno ko sve radi u tim drogerijama, devojke koje ne da se ne razumeju, nego su još i neprijatne i arogantne, i još se nađu da mi "sole pamet" i dele "savete", a da ako umeju sapun da koriste...
    No, u mom gradu je DM predivan! Nema uvek sve što i u Beogradu, ali su prodavci (ima i jedan čiko) toliko upućeni, kulturni, čak i na kasi me pitaju da li sam ranije koristila neki od proizvoda koje tad kupujem i da li sam zadovoljna, da se informišu. Nisu napadni, a za sve imaju odgovor i za divno čudo, dobar :) I baš se nasekiraju ako tražim nešto što nema, ali stvarno. A prodavnica prostrana i baš niko ti ne diše za vratom, ni kupci drugi, ni prodavci. Rekla sam da bih volela tamo da živim.
    U Ljubičici je drugačija priča, ali ništa strašno, skučenije je, ima nekih smor prodavačica, ali i onih profi.
    Žao mi je što si imala takva iskustva, ali čim im pripretiš inspekcijom, odmah menjaju pesmu (imala sam takve situacije u velegradu, čim se odmaknem i uhvatim za telefon -zovem mamu, ali oni to ne znaju, odmah slađe od šećera).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, jao meni bi se smejali da im pripretim inspekcijom. Inace, hocu da adresu tog DM-a. Voljna sam da ga posetim, jer je unikatan primerak!

      Delete
  35. Slatko si me nasmejala pred spavanje: :) Ni ja nisam znala za tu politiku vraćanja proizvoda, ali i sada kada znam ništa se ne menja, nemam ja srčku za raspravljanje sa njima. :)
    Ja sam problem sa neljubaznim prodavačicama rešila na drugačiji način: uvek kupujem u istoj Ljubičici :) i DM-u, prodavačice su me već upoznale i niko me ne dira, samo im se javim na ulazu i to je to. Čak i kad hoću nešto da ih pitam, ne mogu da ih nadjem. :) Onda, dok sam na kasi uvek razmenim par reči sa njima, tako su me i zapamtile. Vremenom su počele i da mi se žale kakvih sve mušterija ima i stvarno im nije lako, koliko se stvari ukrade i ko sve krade, pa to je neverovatno...
    Meni su mnogo veći fenomen prodavačice u Jasminu. Nelogično da 90% prodavačica su po prirodi neljubazna osoba, pre bih rekla da je to politika kuće. Užasavaju me što testerima ne možeš ni da pridješ, nego ona ti stavlja na ruku senku, rumenilo... A maskare sve pootvarane. Mada i tu sam našla rešenje jer uvek kupujem kod iste prodavačice (našla sam jednu finu), pratim u kojoj je smeni i tada idem u kupovinu. :)
    I ja se raspisah, ali šta da ti radim kad si ubola temu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam u Jasminu na Banovom Brdu dozivela zaista divnu uslugu. Radila je jedna starija zena i bila je stvarno od velike pomoci. No, ovi u Knezu ti ne daju ni da taknes tester. Ako pipnes, vec ona grabi nesto da ona zvrlja po tvojoj ruci. Tako kada sam trazila ruz, ona je uzela moju ruku i krenula da zvrlja, ja je gledam i mislim se sad cu da te opalim pa ce ti se ovaj swatch preslikati preko glave. Ja sam redovna u jednom Liliju ali nema tu vajde,...radi jedna drkos baba i sve se pravi da zna, a corava nista ne vidi i sad ona meni nesto prica.

      Delete
  36. Uf koliko komentara :D Slažem se da su većinom jako neljubazne radnice, ali kako sam ja totalna anti-svađalica, kad vidim da se situacija kreće u tom smeru, prosto odem u drugu ljubičicu ili dm :) Danas ih ima na gotovo svakom koraku srećom. A ovo za časopis su i meni rekle u "mojoj" ljubičici, samo se ne sećam tačno cifre, da li je rekla za račun preko 1000 ili čak i više.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sada znas da za kataloge to nije pravilo. :) I lepo trazi.

      Delete
  37. Znam da nisam politički korektna, ali mrzim ih sve od reda. Do skora sam vise mrzela Ljubičicu, ali sad je mrtva trka koga više mrzim da li Ljubičicu ili DM. Jasmin je ubedljivo na prvom mestu!!! Verovatno Ljubičicu pošto u istu ne zalazim više. Milion puta su na moje oči otvarali maskare da pokazu četkiću nekoj mušteriji, o dahtanju za vratom da ne pričam, gade mi se, gadi mi se tamo da kupujem. Ne želim nikoga da vredjam, ali ova situacija nije za čudjenje. Kada su im menadžeri praznoglavi i reaguju samo na žalbe, šta onda ocekivati od prodavačica? Puni forumu i blogovi naših žalbi, sa kojom god drugaricom da sam porazgovarala ni jedna nije zadovoljna. I to ka ne stiže do ušiju PR-ova, menadžera ša god..Stiže, nego ih baš briga. Jednako poludim kao i ti, izvedu me iz takta. U DM sam kupovala parfem i lepo pitam da li ima sa skorijim rokom proizvodnje-za moje pare ja ću da biram. Ne, nema, ok kupim. Djavo mi ne da mira odem tri stanice dalje u drugi i tamo isti parfem proizveden tekućeg meseca. Naravno da sam se odmah vratila da vratim onaj već kupljeni i to u roku od 15 minuta. Na jedvite jade sa prevrtanjem očiju su mi vratile novac, a znam da na povraćaj imam pravo po zakonu. U Ljubičici ne mogu nabrojiti svoja iskustva, ali ovo za časopis nisam znala. Ima da odem da kupim žvake i da im tražim časopis, ako kažu da nemaju ima i ja da pišem PR molim te pošalji mi njihov mail. I ovo cu da uradim iz principa i iz hobija i još ću da im kažem da sam uradila namerno. Godinama nemaju taj časopis ni za kupovinu vecu od 1000din. Banda! A tek Jasmin, oni su najgori od svih. Kako uđem na vrata odmere me od glave do pete i pošto ja volim da se šetam u farmerkama, patikama i majici samo me obiđu. Ko vele ova nema šuške, neće da pazari. Za par dana zapucam u ratnoj opremi cipelice, tašna, koža, nakit itd i prosto se polome oko mene, a ja crkavam od smeha. Kod njih iz principa izbegavam da kupujem, hvala Bogu pa postoji Sephora :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odmeravanje u radnjama je konstantna pojava. Meni se cak i u Sefori desava, ali tamo rade uglavnom prijatni ljudi. Definitivno najbolje iskustvo sam imala u Sefori u Knezu gde je radio jedan momak, ne znam da li jos uvek radi, ali tada sam prvi put pazarila u Sefori i on se ponasao kao da mi je najbolji drug i da zajedno pijemo kafu godina. Zavoleh coveka na licu mesta.
      Slazem se sa tobom - za svoje pare ima da biram i nema sta da te mrzi da proveris u magacinu. A vec sam navela u nekom od komentara, da kada kupujem uvek otvorim proizvod i proverim da li je pipkan, naravno ukolko nema zastitnu trakicu.

      Ja sam liliju ovde pisala - http://www.lilly.rs/lilly-kontakt

      I nemoj se izvinjavati zbog duzine komentara. Meni je izuzetno drago sto dobijam sve ove povratne informacije. Na kraju krajeva mi smo te koje trose pare i nije u redu da nas neko ugnjetava.

      Delete
    2. Hvala za info, kupiću žvake prvom prilikom pa se javljam sa izveštajem. Kakva sam blesava uradiću to ozbiljno :)

      Delete
    3. Da znas da ni ne sumnjam da hoces! Ocekujem izvestaj! :)

      Delete
    4. Ne brini, uradiću to sa uživanjem :)

      Delete
  38. Napisah i ja esej, ali me je ubola tema-sorry :)

    ReplyDelete
  39. Znaci vratila sam se samo da bih citala jos iskustava. Smejem se koliko si sasava, i sad si mi jos draza! :)
    Inace, kad smo vec kod Jasmin parfimerija, ono je strasno. Kao da ih biraju po neljubaznosti i neobavestenosti. Bejah ja u NS-u u Jasmin parfimeriji, merkam neko mleko za telo sa mirisom vanile. Prodavacica je naravno pored, i ja je pitam da li je ovo mleko slicno Sephorinom. Prodavacica me mrtva 'ladna pita ,,A sta je to"? Prilicno sam sokirana izasla.
    Ko joj dade poso? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komentari su definitivno upotpunili ovi post i za svaki sam zahvalna jer su sva iskustva od znacaja. Ja nisam redovna u Jasminu, zato verovatno tu imam najmanje loseg iskustva. Do sada je sve bilo ok sa dozom odmeravanja. Ako bih zaredila, verovatno bih primetila isto ili slicno ponasanje o kome svi pricate. Dobro si rekla - ko joj dade poso!? Ta verovatno jedva neku skolu zavrsila, a sada radi Jasminu i ona je Bog i batina.

      Delete
  40. Hahaha, pa koja si ti legenda! Svaka čast!
    Ja nemam nekih pretjerano neugodnih iskustava, ali se redovito smijem promotoricama brendova koje pričaju takve nebuloze da je to nevjerojatno (npr.nagovaraju me da kupim 3 nijanse tamniji puder jer kao uskoro će ljeto, LOL. Bio je 5. mjesec a ja bijela kao duh.), onda ja samo napravim glupu facu i pravim se da pojma nemam i još dodatno zapitkujem pa ih gledam kako petljaju i veze ni same nemaju o čemu pričaju :D To mi je pravi gušt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hhahaha, joj a meni nekada naidje da budem pakosna pa zapitkujem sve neke nebuloze, a prodavacica se davi u svojoj neinformisanosti. Ali retko mi dodje da budem bas tako zla... 3:)

      Delete
  41. ma dobro da imamo Sephoru , a za ove svakodnevne potrepstine markete umesto ljubicice ....=0
    meni se sa tim besplatnim primerkom magazina desavalo obrnuto -uvek se utrkuju da mi ga daju , a ja ga ne zelim -sta ce mi-ionako sam tu usla sad pa ne znam kad...cak i kad me znaju , ipak me prate , a i brendovi koji se prodaju su mi neinteresantni , a i DM je bolja opcija cak i kad idem troduplo duze do njega -eto koliko ne volim ljubicicu ...
    aaa jesam se ismejala za sve ispisano , bas si duhovita , draga i neposredna...=)
    Lana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ljubicica je ocigledno najomrzenija, a vidim Jasmin je tu uz rame. Nismo ljubitelji cveca. ;)
      P.S. Hvala n komplimentima :)

      Delete
    2. Hahaha, ne definitivno smo više progermanski nastrojeni :D

      Delete
  42. ja sam se iznervirala nakon čitanja, a mogu misliti kako je tebi bilo...
    ja sam imala jednu situaciju gde me prodavačice DojčeMarketena napraviše budalom... naime htela sam da kupim lak za nokte na akciji, ali nije bilo lepo obeleženo na štandu pa sam za svaki slučaj pitala da li to važi i za nijansu koju sam ja htela i prodavačica mi kaže: da da, za sve te u tom redu... ja odem na kasu, kad ono - puna cena... nije to bila neka razlika u ceni, u većini slučajeva bih kupila, ali tad mi nešto nije dalo :) samo sam rekla da sam već pitala i da mi je rečeno da je i taj na sniženju, da bi radnica izašla sa svog radnog mesta, ostavila ceo red da čeka i sa mnom prešla pola prodavnice kako bi mi objasnila da grešim... i onda me svi oni ljudi gledaju kao narkomana kad se okrenem i kažem: ništa onda, hvala, doviđenja...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slicna situacija kao ova moja sa gelom, e jos ona mene ubedjuje da sam ja pogresila. Pa majko sveta...

      Delete
  43. Stvarno je odvratno kako se kod nas tretiraju kupci. Amerika može biti ovakva ili onakva ali tamo je stvarno kupac na prvom mjestu i vraćanje proizvoda koji ti ne odgovaraju je pravilo, a ne iznimka...Nas još uvijek uglavnom tretiraju kao gnjavatore koji su im došli dosađivati u dućan dok oni u miru sjede i bulje u prazno čitav dan ili potencijalne kradljivce kojima se treba zalijepiti za vrat i ne dopustiti nam da išta pogledamo, a kamo li pipnemo...a ako pitaš tester onda si jadnik koji nema novaca za kupnju cijelog proizvoda pa se hoćeš mackati za džabe!!!! Uh, ljuta, već grizem!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Testeri su posebna prica. U drogerijama ih nikada nisam dobila. I treba da budes ljuta, treba svi, jer ukoliko mi ne odreagujemo, ko ce?

      Delete
  44. Ne mogu vjerovati da si dignula cijeli DM internacionalno zbog jedne bb kreme koju si platila u pola cijene :D Baš si me nasmijala time. Neugodnosti se događaju posvuda, na neke treba odreagirati, na neke je ipak bolje sačuvati ponos. Barem ja tako razmišljam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ja digla ceo DM zbog BB kreme, vec zbog bezobrazluka zaposlenih, a posebno poslednjeg komentara koji uopste nije bio na mestu.

      Delete
  45. Svašta. Na "kravo debela" bi joj ja mislin trisku prilipila. Koje su to biserke i šta si sve dozvoljavaju. Stvarno ne mogu virovat. Imala sam loših iskustava, ali ne ovakvih ka ti. Previše si pojedinci dozvoljavaju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tacno tako, pojedinci misle da im se sve moze. Ne kazem da su sve prodavacice prokletinje, ali na nasu zalost, vecina jeste.

      Delete
  46. O budi Bog sa nama! Jedino rešenje je pisati, pisati i pisati!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Treba pisati nadleznima i treba pisati po blogovima! :D

      Delete
  47. Na moje oci u DM-u su koriscen lak za nokte koji sam ja vratila vratili nazad na policu u dalju prodaju, tako da sve je moguce :D
    Za ostale devojke, naucite svoja prava i bez nervoze ih isterajte do kraja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sve proizvode moram da proveravam od sada, majku mu!

      Delete
  48. Dobar post!

    Jedan jedini put sam zvala direkciju neke parfimerije kada je bio famozni popust od 50 posto zbog zatvaranja Drogerije na Cvetkovoj pijaci. Naime, htela sam mami da kupim jednu skupu Lankom kremu, ali proverivsi kod na checkcomseticsu u samoj radnji i shvativsi da je prošlo svega sedam godina otkako je kreme izašla sa proizvodne trake, okrenula sam se na peti od tog rafa i uzela na blic jednu drugu, dvostruko jeftiniju. Nažalost, njen kod nisam proverila. Zašto, zato što je imala nalepnicu na kojoj je pisalo da je uvezena prošle godine.
    Malo je reći da je kod kuće ustanovljeno da je i druga krema iz iste berbe, te je bogme uspostavljena vruća linija sa direkcijom parfimerije koju ćemo zvati Pačuli, a bogami i samim Everetom.
    Vratili su pare kao bele lale.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se samo jednom desilo da sam kupila nesto cemu je istekao rok, ali uredno sam vratila u lokalnu parfimeriju i oni su mi vratili novac, bez frke. Treba paziti, jer na kraju to je nas novac i nemaju ga svi za bacanje.

      Delete
    2. Da, ali ovde su vratili pare preko...krastavca :), zašto, zato što se samo preko koda zna od kada je zaista krema, jer su Pačulijevci zalepili urednu nalepnicu. My ass sveže, a posle sam shvatila da se ta krema već neko vreme ni ne proizvodi više.
      Tad mi je prekipelo. Nikad više na tolikim popustima neću kupovati, jer se uvek krije neka smicalica, tačnije istekli rokić. :D

      Delete
  49. Aaaaa, kakva stoka od osoblja (mislim i na DM i na ''Ljubicicu''). Nisam nikad nista pokušala da vratim, nije mi palo na pamet da se to može (toliko o tome koliko znamo o pravima potrošača), ali nisam ni imala nekih problema s kupljenim proizvodima.

    ReplyDelete
  50. Odličan post! Kolegica s bloga i ja smo isto imale jedno negativno iskustvo u Kozmu kad su se prodavačice ismijavale iz nas na bezobrazan način.. Došle smo u četvrtak, a inače je Kozmo imao akije na određene proizvode srijedom 30%, četvrtkom 20% i petkom 10%. Mi nismo bile upoznate sa situacijom da su to ukinuli pa da je popust po novom samo srijedom, uljudno smo pitale jesu li im ruževi sniženi (jer su taj tjedan bili ruževi), a one su nas pitale "na kojoj planeti mi živimo da ne znamo da nije srijeda" ili tako nešto.. I bilo je još nekih komentara.. Prestrašno -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh ogovaranje mi je poznata stvar. Neki se cak ni ne trude da sapucu, nego ono kao na mojoj si teritoriji i ima da te ogovaram i sto bih sada pa saputala?

      Delete
  51. E pa nadam se da će ovaj post doći do te krave pa da vidi da je zapravo ona krava, i to glupa krava (ima i takvih :D)!!
    Baš je bio užitak čitati i post i svih 100 i nešto komentara!!
    Evo da i ja dam svoj doprinos:

    Bili su Essence matt "ruževi" na popustu, i rekoh da kupim dva, jer sam planirala napraviti darivanje (što i jesam). Bila je Kozmo srijeda kad su popusti na neke proizvode, a sad su bili na proizvode za usne. Nego, tak ja kupila i nisam glupača u trgovini provjerila da nije korišteno, nego tek kad sam izašla van sam se sjetila pogledati. I dobro da jesam, jer je na jednom bilo jasno vidljivo da je vađen van aplikator, sve umuljano et cetera. I nisam daleko odmakla pa sam se vratila. Bilo bi me sram pokloniti nekome takav proizvod. Nego, vratim se, obratim prodavačici i kažem "lala bila sam maloprije ovdje i kupila, međutim vidim da je korišteno". I pita ona mene kak to vidim, ja joj pokažem, i i dalje mi žena nije vjerovala. Je mi napravila zamjenu ali kao da joj je ostao gorak okus u ustima, valjda je mislila da sam ju prevarila nekako.

    A mene je uvijek sram tako vraćati proizvode, ali više me neće nikad biti. Ta to je moje pravo. A kad vidim klinke kak isprobavaju šminku neću više šutjeti i gledati kako se to događa, nego ću ih opomenuti. Možda im sljedeći put bude neugodno pa ih spriječim. Prokleta gamad.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Josipa sta ima da te bude sram? Cupala si brkove na kameri ;) <3 I nemoj da gledas i cutis. Meni je ono bio prvi i poslednji put. Svaki naredni, a nadam se da ih vise nece biti, cu odreagovati.

      Delete
    2. i to je razlog zašto kozmetiku koja nije zamotana u prozirni celofan ili u kutijici ne kupujem.. uopće...

      Delete
  52. stravično.. neke sam ove stvari doživjela.. uzput.. ali ovo za DM ...stravično....

    ReplyDelete
  53. Ja s DM-om nikad nisam imala problema, svaki put naletim na ljubazne prodavačice koje me ne gnjave kad dođem da kupujem, ali je zato cm druga priča. Jednom sam došla s prijateljicom u cm kad su imali 50% popusta na Artdeco i ona je sebi htjela složiti paletu od njihovih sjenila i naravno swatchala je testere sjenila na što joj je prodavačica odbrusila da ne pipa kozmetiku i da počne koristiti testere jer ona vjerovatno samo razgleda i nema novca da je kupi. Također u jednoj parfimeriji sam tražila mami parfem za 8.mart i prodavačica mi je samo rekla da se odmaknem od skupljih stvari i da pogledam police s jeftinijim stvarima jer sam ja premlada da gledam skupe stvari (imam 16 godina) a imala sam dosta ušteđevine u džepu u tom trenutku. Nekad me stvarno začudi bahatost pojedinih prodavača, nadam se da će se to promijeniti ubrzo. Odličan ti je blog kao i ovaj post! :)

    ReplyDelete
  54. u dm-u baš i nisam imala problema... ali obožavam onaj osjećaj kad uđem u skuplju parfumeriju pa se nitko ne udostoji ni pogledati me, jer tamo ionako nemam šta radit, valjda mi na nosu piše koliko imam u novčaniku... onda uglavnom išetam jer takvim facama ni ne želim davat svoje novce ;)
    ali da me netko u trgovini nazove kravo debela, e ta bi se naglo stanjila :P

    ReplyDelete
  55. Tako si me slatko nasmejala ;D Ti si blesava skroz, ali i znas svoja prava kao potrosac ;) Ja recimo nisam znala da se u dm-u mogu vratiti proizvodi koji ti ne odgovaraju, a korisceni su ;( Hvala za info ;)

    Inace, kosa mi se digne ne glavi kada udjem u parfimeriju/drogeriju i neka od zaposlenih ide za mnom i skenira mi ruke, kao da cu nesto da ukradem. Uf, to me tako iznervira! A tek pitanja tipa:" Jel mogu nekako da pomognem? Trazite nesto odredjeno?" Dovode me do ludila! Ako me nesto intesuje pitacu ;) Samo, jako je zalosno sto uglavnom znam mnooogooo vise o odredjenim proizvodima nego zaposleni placeni za to. A tek uvaljivacice koje bas sve to koriste i bukvalno te teraju da kupis odredjeni proizvod!!! Ludilo!!! "Ja vam kazem sta je bolje, a vi kako hocete!!!" :D

    Ma, mogla bih na ovu temu da pisem svasta, ali ne mogu...vec sam se iznervirala....haaaaammmmmm :D

    ReplyDelete
  56. Pre svega, svaka ti čast za strpljenje. I hvala ti što si ovo podelila sa nama, jer nisam imala pojma o nekim pravima, nas potrošača. Od sada ću vrlo detaljno time da se pozabavim.

    Odličan post!!

    ReplyDelete
  57. Hej, nominovala sam te za nagradicu u ovom postu: http://headindclouds.blogspot.com/2013/08/the-versatile-blogger-award.html :*

    ReplyDelete
  58. Ja skroz kasnim jer nisam imala internet ali hocu i ja da prokomentarisem. Nekada davno sam zahvaljujuci nestrucnim radnicama kupila puder pogresne nijanse i to sve zahvaljujuci njihovom groznom svijetlu i kada sam dosla kuci vidjela sam gresku i vratila sam ga odmah. Toga sam se sada sjetila ali sam htjela da napisem kako mene apsolutno niko ne primjecuje u radnjama i tako ja kazem DOBAR DAN, a one totalno izignorisu. Nekada u zimu sam bila u Dm-u i na kasi kada mi je kasirka rekla iznos ja nisam cula jer sam se nesto zamislila i pitam je ponovo "Koliko?" kad ona me pogleda onako izbezumljeno kao da nemam da platim i uze mirisljavu svijecu koju sam kupila i kaze "Pa ja uzela si najskuplju", a ta svijeca je tada bila na snizenju. Da nije smijesno bilo bi tragicno kako se uopste ne trude zene na tom poslu.

    ReplyDelete
  59. Ne mogu da verujem koliko neprijatnih iskustava.. I baš mi je drago što si im stavljala do znanja da nisu u pravu.. I dalje se čudim koliko su bezobrazni i neljubazni..

    Ja do sada ništa slično nisam doživela, a i nadam se da neću...

    ReplyDelete
  60. NE znam da li znaš, ja sam 4 godine školovana u Nemačkom Dm-u, kao Drogerista. Znam sva pravila kuće, znam da se svaki proizvod vraća - pa čak I PRAZAN ako hoces, pare dobijas nazad!!! Cak smo i jednoj glupači, koja je prosula tester Na Gucci košulju/koja je bila fejk, platili 350 Eur jer je ona tvrdila da je original, i radnja joj je dala te pare, kao odštetu!!!NAravno, ja iz Srbije sam odmah videla da to nije prava, ali dzabe takva je politika kuce, kao ti se desi nezgoda, kakva god, a njoj eto sa teserom, moras da daš pare!NAjviše su nas krale babe, nemačke babe i stalne mušterije. koje smo redovno hvatali, zujalicamA

    ReplyDelete
  61. PRESTRAŠNO. Kako si uopće to mogu dopustiti?! uf!

    ReplyDelete
  62. Izvini, pre nekoliko dana sam kupila jednu kremu koja mi je izazvala bubuljice, a kupila sam je u Liliju. Da li je moguc povracaj novca kao i u DM-u? Unapred hvala

    ReplyDelete
  63. joj mene nerviraju kinezi disu ti za vratom nesto pipnes odma pitaju mogu li da ti pomognem imam 12 godina pa ne idem u grad ali zato idem kod kineza oni inace ne daju racun bila sam svedok u 10 godini dosla neka zena da vrati grudnjak a ovaj kinez na kasi kaze da ne moze pa poce nesto na kineskom da trabunja zena je naravno izasla besna... a u prodavnici odnosno supermarketu DIS videla neku glupacu kako trazi da joj vrate pare za kinder jaje jer nije dobila zeljenu igracku i ovi jadni vratili pare dobro to nije nista nekis100 din. ali kakva glupaca takode izvinjavam se sto ponovo spominjem kineze ali sam jednom videla radnicu kako uzima lak iz ponude nalakira nokte i ladno ga vrati OMG a i po ostalim lakovima se vidi da su vec otvoreni

    ReplyDelete

Hvala što ste izdvojili vreme i pružili povratnu informaciju. :)


*Komentari sa promo linkovima neće biti objavljeni.