22/10/2014

Smećarnik | Edicija VII

U prošlom postu sam pričala o potrošenim proizvodima namenjenim nezi i stilizovanju kose, te objasnila otkud jednoj normalnoj osobi ovoliko smeća. Ovde će biti više reči o proizvodima za negi tela i lica.



Weleda piling za telo sa brezom* - Odličan i nežan piling. Imam ga i u punoj veličini i zaista je jako fin na koži. Ne isušuje, a obavlja posao. Volim da ga koristim na suvoj ili blago navlaženoj koži, jer sa previše vode se samo spere i ne može da ispuni svoju funkciju. Takođe, citrusni miris pridonosi celokupnom osećaju svežine - zbogom mrtva kožo, zdravo novi sloju za testiranje.
Rexona ,,Aloe Vera'' dezodorans - Kupujem ove male dezodoranse, jer sadrže aluminijum i ne volim da ih koristim često, ali određene situacije zahtevaju dodatnu zaštitu. Rexona Aloe Vera dezodorans je super i štiti dugo, bez obzira na to što je napolju vlaga i ja hoću d'umrem od vrućine.
Biljna rosa - Favorit prošle godine, kada sam je i otkrila. Melem za glavobolje i zapušen nos. Više o ovom savršenstvu OVDE.


Balea balzam za nokte i ruke sa kamilicom - Balzamčić, tj. čist silikon sam kupila usput misleći da je mala tuba odlična za tašnu. Tuba jeste odlična, ali je ,,krema'' užasna. Ruke mi budu toliko klizave da se ja jednostavno plašim da bilo šta diram. Ne znate kako je zanimljivo sa takvim rukama se voziti gradskim saobraćajem. Nega - 0, klizavost - 100.
Dahlia skidač laka za nokte za veštačke nokte - Ne, nemam veštačke nokte. Nikada nisam imala. Ali mama mi je kupila ovaj uljani skidač laka koji ok radi posao, ali cela kuća posle miriše na njega. Malo razmrljava lak, te mu je potrebno malo duže da isti i skine sa noktiju. U suštini ok, ali ipak ga ne bih ponovo kupila.
Fitogal uljani skidač laka za nokte - Za ovaj skidač sam rekla da ga više neću kupiti i evo 3 boce kasnije ja i dalje čvrsto verujem da ga više neću kupiti. Ok skida lak, ali mnogo isušuje nokte i kožicu oko njih.
48* Zaštitna krema za ruke - Čista klasika. U  mojoj kući se ove velike tube troše u basnoslovnim količinima, jer je krema prejeftina, a delotvorna. Nije najhidratantnija, niti je nega koju pruža najbolja, ali je dovoljna da moj stariji brat ima svoju tubu koju ne voli da deli.


Eucerin zaštitna krema za kožu sklonu alergijama - Već nekoliko godina imam ovu tubu i vreme je da je bacim. Reč je o Eucerin kremi sa zaštitinim faktorom 25, a posebno je namenjena koži sklonoj alergijama. Moja koža je jako osetljiva na Sunce i svaki dan moram da mažem otkrivene delove tela. Odlična krema, koja zaista štiti, a ne iritira kožu.
Fa Vitamin & Power gel za tuširanje sa dinjom - Dinja je moje omiljeno voće i  volim njen prirodan miris, ali zadovoljim se i veštačkim, preslatkim, mirisima u proizvodima za negu. Solidan gel - opere kožu, ali ne neguje preterano. Ono što mi se sviđa jeste što ne ostavlja kožu masnjikavom, a u letnjem periodu to je veliki plus.
Velnea Shower Cream sa limunom i čajevcem - Divan limunast miris koji ispuni celo kupatilo, ali ne traje na koži. Malo više o njemu sam pisala OVDE.


Effaclar Duo - Čuven i nadaleko poznat bubuljico-ubica. Mene nije oduševio, iako je znao da eliminiše određene pompezne gromade sa mog lica. Pola tube je potrošio moj mlađi brat, sa masnom tinejdžerskom kožom i njemu je super. Drugu polovinu sam ja pokušavala da zavolim kremu koja mi je pored par bubuljica isušila i kožu centimetar-dva u prečniku oko iste. O njegovom mlađem rođaku, pisala sam  OVDE.
Avene Termalna voda - Kada sam, krajem prošle godine, popustla pod pompom oko termalnih voda, uzela sam najveću (ima se - može se ;)) i to je bila fatalna greška. Jer, iako praktična tu i tamo, termalna voda je za mene identična filtriranoj vodi u sprej boci. Tako sam ovu u jednom momentu trošila da nakvasim ruke, kako bi se krema bolje upila, kako slučajno ne bih napravila tri koraka do kupatila.
Eucerin Matirajući zaštitni fluid SPF 50 - Moj dugogodišnji saveznik u borbi protiv Sunca. O njemu sam više pisala pre godinu dana OVDE. Kako mi je vremenom koža postala manje masna, sada preferiram neke druge formule, ali je Eucerinov fluid i dalje veliki favorit
Avene Cleansing Lotion - Losion, namenjen čišćenju netolerantne kože, je nešto najnežnije i najbolje što sam probala dok je moja koža bila pod određenim agresivnim tretmanima. Potpuniju recenziju možete pročitati OVDE.
Shenemil Biomaska - Otkriće godine! Kupila sam je na Aninu preporuku i koristila je isključivo kao masku za lice ili ciljani tretman preko noći. Inače ima hiljadu namena i osećam kako odrolavam papirus dok iščitam uputstvo za sve namene. Divna glinena maska, koja je jeftina, a efikasno isušuje bubuljice, bez iritiranja područja oko nje. Moje zamorče, tj. mlađi brat i ja barem jednom u 10-ak dana imamo spa seansu koristeći Biomasku.


Estar cosmetics* - Hijaluronski serum mi nije odgovarao, jer me je dosta peckala koža pri nanošenju i uvek sam osećala da mi treba još nešto i to mnogo toga nečeg. Takođe, nisam mogla da ignorišem izuzetno intenzivan miris. Eye gel je, s druge strane, nešto super! Koristila sam ga kako za okoloočnu regiju, tako i za celo lice i, ova vrlo lagana formula, fino hidrira kožu. Nažalost,  ,,moisturizing day cream'' krema za lice mi je bila preteška, a i kako sadrži ši buter nisam baš bila luda za korišćenjem. Naime, ši buter se smatra komedogenom supstancom i kada god bih nanosila ovu kremu, u glavi bi mi samo odzvanjalo ,,Ne, ne, ne!''
Bioderma Sebium micelarna* - Kako ne koristim sredstva za čišćenje lica koja pene, a tokom leta osećam kako se sve zalepilo za mene, Bioderma Sebium mi je odlično ,,sela''. Iako je odradila posao skidanja šminke i čišćenja lica na zavidnom nivou, ipak ću ostati verna Biodermi Sensibio.


Blistex - Balzami koje sam uspešno potrošila su MoistureMax, Daily Lip Conditioner i Lip Relief Cream, dok mi je Raspberry Lemonade Blast ispao na tepih. O mojoj Blistex maniji sam pisala OVDE.  MoistureMax sa mirisom žvakice, je fina varijanta za vrele dane, dok mi je Daily Lip Conditioner bio kućna varijanta, a Lip Relief Cream noćni tretman. Raspberry Llemonade Blast je bila greška, pošto je strašno slatkog mirisa od kog mi bude i malčice muka. Možda sam ga namerno ispustila na tepih. Shhh, don't tell anyone!
Labello - Soft Rose sam kupila jer je to omiljeno labelo moje mame i ona ga ne menja verovatno od kada ga je i otkrila. Ja sam ga potrošila za oko 3 nedelje. Ne neguje mnogo, ali štiti usne, jer ostavlja voskast sloj na usnama. Kako meni treba nega, ovu kupovinu neću ponoviti. Natural Volume sam odavno kupila čisto radi eksperimenta. Analiza: Lepljiv, smrdljiv, daje efekat lepka, a ne volumen. Zaključak: Fail. Toliko o tome.
Garnier Repair balzam - Drugi put ga kupujem i mislim da je bolje koristiti ga zimi, jer za leto je previše mastan. Usne su mi bile strašno dehidrirane, a ovaj balzam je delimično rešavao problem. Ovaj mi je balzam dosta kontradiktoran - masnjikav je, ali ne neguje dobro. Obično takvi balzami baš fino tretiraju usne.


Očigledno trošim balzame za usne kao da imam usana koliko udova, tako da me zanima - šta vi najviše trošite?

*Proizvodi su poklon od PR-a/Distributera/Uvoznika i to ne utiče na iskrenost recenzije.

17 comments:

  1. Evo mene dok listam sve ovo što si uspela da potrošiš: http://media.tumblr.com/tumblr_m99drk6T7l1rv65m9.gif, a onda bacim pogled na moju bednu kesicu sa smećem. Što bi rekli u Otvorenim vratima: ''još ja imam da se vozam, dok ne stignem do tvoje stanice''. Potrošeno labelo je za mene misaona imenica, a potrošenih sedam labela je nešto što sam mislila da nikom nije uspelo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, dobra si! Šta ćeš misliti kada ti kažem da sam dva potrošila za jedan mesec? :D

      Delete
  2. Kako je moguce da potrosis tolko mazalica za usta! Ja sam nekako bas spora u trosenju mazalica... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikako ne volim da su mi usne suve, a čim nisu namazane one me zatežu, tako da večito mackam usne. :D

      Delete
  3. Respect za balzame za usne. Ja ih puno duže mučim.... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, zato mi jedna krema za telo traje celu večnost.

      Delete
  4. hahahah, a ja brže potrošim kremu za tijelo od 500 ml nego jedno labelo :D :D

    ReplyDelete
  5. Impresivna količina prazne ambalaže, nema šta! Razmišljam šta najviše trošim i to svakako nisu balzami, njih trošim kao da usta dobijem na svakih nekoliko dana :D Možda mi najbrže odu kreme za lice pošto sam tu ultra super uzorna u mazanju, a trošim brzo i proizvode za kosu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, ja recimo baš tretmane za kosu ekstremno sporo trošim. :)

      Delete
  6. Hm, i ja se pridružujem čestitkama za balzame. :D Što se mene tiče najviše trošim losione za telo rekla bih. :D

    ReplyDelete
  7. Iskreno nemam pojma što se kod mene najbrže troši, vjerojatno micelarne i dvofazni skidači. Kad gledam postove ovog tipa čini mi se kako svi puno više/brže sve troše od mene. Pogotovo kad su tuširalice u pitanju, kod nekih kao da se tuširaju 10 puta dnevno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha, ja jako mnogo gela potrošim za jedno tuširanje jer volim da ima mnogo pene. :)

      Delete
  8. Balea balzam izgleda baš zgodno za nošenje u torbi, ali sad vidim da je bolje da ga ne kupujem. :))

    ReplyDelete
  9. Ja volim ove dezodoranse pogotovo u letnjim mesecima,kada mi smanjuju znojenje,a i inace,ali nesto sto me stvarno odusevljava a i pomaze je Biljna rosa,stvarno delotvorna kod glavobolje i zapusenog nosa,najpre sam bila skeptik,ali kad sam probala i iznenadila sam se rezultatima a i odusevila.

    ReplyDelete

Hvala što ste izdvojili vreme i pružili povratnu informaciju. :)


*Komentari sa promo linkovima neće biti objavljeni.