Pre nekoliko meseci sam laganim korakom uplovila u svet delom prirodne kozmetike. U tu priču uveo me je, igrom slučaja, Bioten. Do mene je dospela linija ,,Skin Moisture'' sa 100% prirodnim ekstraktom dunje namenjena normalnoj ka kombinovanoj koži. Svi proizvodi formulisani su bez parabena, parafina i koloranata. Inače, Bioten je već nekoliko godina prisutan na tržištu i skoro su promenili pakovanja na bolje ( bravo za njih) i reformulisali neke svoje proizvode. Reformulisana linija Skin Moisture je podpomognuta Hydro-nutrient-om, inače Biotenovim patentnom, a za funkciju ima obezbeđivanje dugotrajne hidracije.
Pages
▼
29/04/2014
25/04/2014
Smećarnik | Edicija V
Kao što sam i obećala u svom poslednjem smećarniku, danas novi smećarnik! Nema ih mesecima, a onda se zarede... Prolećno čišćenje je u punom jeku!
21/04/2014
Smećarnik | Edicija IV
16/04/2014
10/04/2014
07/04/2014
Balea | Aqua hidrantni serum
Mislim da je moja borba sa ljuspavom kožom već svima dozlojadila, a verujte, meni najviše. U neumornoj potrazi za ultimativnoj hidraciji svašta sam probala. Od prirodnih proizvoda do čiste hemije, kreme, losione, serume, tonike... You name it - I tried it! I uvek mi je koža bila ili iziritirana ili su ljuspice samo prividno uklonjene, a sloj pudera/korektora je otkrivao nove ljuspice. Stalno sam izgledala kao da sam facu gurnula u pogačicu. Konstantno. A onda je usledelo prosvetljenje, potraga i rešenje.
05/04/2014
Konferencija | Pro-Femina 2014
Ovog četvrtka, u hotelu Hyatt Regency, održala se druga po redu konferencija pod nazivom Pro-Femina. Ove godine tema je bila ,,Šta radimo dok čekamo bolja vremena?'' Uz dosta zanimljivih panela i diskusija ovaj dan sam provela u društvu nekoliko blogerki, a okružene smo bile i raznim poznatim ličnostima.
Ovogodišnju Pro-Femina konferenciju otvorila je glavna i odgovorna urednica magazina Lepota i Zdravlje - Lidija Ćulibrk, a glavna tema trebalo je da nas zaintrigira i navede na razmišljanje o položaju žene u savremenom društvu. Da li smo odmakli od stereotipa domaćice iz 50-ih? Prvi panel ,,Znanje i zvanje: Zamke obrazovanja i karijere na Balkanu'' koji je vodila Nina Borovac, direktorka medijske agencije iz Sarajeva, savršeno se uklopio u glavnu temu. Iako je diskusija bila dobra, na kraju se svela na to da žene i muškarci nisu ekvivalentni ni na jednom polju. S tim se ne bih složila. Iako na vrhovnim pozicijama su uglavnom muškarci, to ne znači da žene nemaju nikakav uticaj na krajnji proizvod. Žene, a i muškarci, se bore za svoje pozicije, a verujem da pri odlučivanju koga će zaposliti, izmedju, npr. vrhunski obrazovane žene i prosečno obrazovanog muškarca, poslodavac će zaposliti boljeg radnika/cu, bez obzira na pol.
Drugi panel je taj koji je na mene lično, a verujem i na mnoge druge, ostavio najveći utisak. ,,Bolest kao izazov: Zdravlje kao cilj'', pod vodjstvom novinarke Marine Kosanović, bila je tema panela koja vas jednostavno natera da budete zahvalni što ste zdravi i da je to, zapravo, prava sreća. Potresne priče Andrijana Božović o tome kako joj je u kratkom roku bolest oduzela dve drage osobe i kako je ona uspela da se pomiri sa tim i nastavi dalje, nikoga nisu ostavile ravnodušnim. Prethodno nam se obratila predstavnica organizacije ,,Zvončica'' - Irina Ban, koja nam je objasnila koliko je bitno pomoći roditeljima obolele dece, te kako ti roditelji nisu samo mama i tata, već istraživači, kvazi lekari, zabavljači, madjioničari, itd.
Nakon ovog, krajnje potresnog, panela, bilo je teško vratiti se nekoj vedrini, ali Aleksandar Djikić, zvanični šminker Maybelline-a, je to uspeo. A kako i ne bi? To je čovek koji je skovao braonilo! Šminkao je svog modela - Milicu Đokić, direktorka korporativnih komunikacija Color Press Group i davao male savete, npr. ako držite govor - koristite intenzivniji ruž, jer ćete tako držati fokus slušaocima. Uz par anegdota iz ličnog života, ova diskusija je prošla uz mnogo smeha.
Poslednji panel kome sam prisustvovala bio je ,,Trend: Food is the new Fashion'', koji je predvodio Vjekoslav Kramer, tv voditelj kulinarske emisije ,,Lonci i Poklopci'' na Tv OBN. On je bio primarni razlog zbog kog sam poželela da idem na konferenciju. Obožavam njegovu emisiju, smisao za humor i celokupan karakter. Fascinirao me je svojom pozitivnom energijom i prizemnošću. Priča je trebala da se bazira na trendovima u ishrani, kako odredjene namirnice zasijaju u momentu i dožive neki svoj boom. No, doktorke nutricije nisu mogle da odole, a da ne pričaju o pesticidima, otrovima, manjku ovog i višku onog. Ali, Vjeko je ipak proneo svoju poruku - Kurkuma je glavni hit sezone!
Nakon ovih nekoliko sati, ja sam bila iscrpljena i produžila sa blogokoleginicama na damsku večeru - roštilj u kafani. ;)
U suštini, ovo je bila interesantna konferencija kojoj bih verovatno rado prisustvovala opet. OVDE i OVDE možete saznati više o konferenciji.
Ovogodišnju Pro-Femina konferenciju otvorila je glavna i odgovorna urednica magazina Lepota i Zdravlje - Lidija Ćulibrk, a glavna tema trebalo je da nas zaintrigira i navede na razmišljanje o položaju žene u savremenom društvu. Da li smo odmakli od stereotipa domaćice iz 50-ih? Prvi panel ,,Znanje i zvanje: Zamke obrazovanja i karijere na Balkanu'' koji je vodila Nina Borovac, direktorka medijske agencije iz Sarajeva, savršeno se uklopio u glavnu temu. Iako je diskusija bila dobra, na kraju se svela na to da žene i muškarci nisu ekvivalentni ni na jednom polju. S tim se ne bih složila. Iako na vrhovnim pozicijama su uglavnom muškarci, to ne znači da žene nemaju nikakav uticaj na krajnji proizvod. Žene, a i muškarci, se bore za svoje pozicije, a verujem da pri odlučivanju koga će zaposliti, izmedju, npr. vrhunski obrazovane žene i prosečno obrazovanog muškarca, poslodavac će zaposliti boljeg radnika/cu, bez obzira na pol.
Drugi panel je taj koji je na mene lično, a verujem i na mnoge druge, ostavio najveći utisak. ,,Bolest kao izazov: Zdravlje kao cilj'', pod vodjstvom novinarke Marine Kosanović, bila je tema panela koja vas jednostavno natera da budete zahvalni što ste zdravi i da je to, zapravo, prava sreća. Potresne priče Andrijana Božović o tome kako joj je u kratkom roku bolest oduzela dve drage osobe i kako je ona uspela da se pomiri sa tim i nastavi dalje, nikoga nisu ostavile ravnodušnim. Prethodno nam se obratila predstavnica organizacije ,,Zvončica'' - Irina Ban, koja nam je objasnila koliko je bitno pomoći roditeljima obolele dece, te kako ti roditelji nisu samo mama i tata, već istraživači, kvazi lekari, zabavljači, madjioničari, itd.
Poklon kesice, bez kojih je nekoliko nas, zbog nepažnje, ostalo.
Nakon ovog, krajnje potresnog, panela, bilo je teško vratiti se nekoj vedrini, ali Aleksandar Djikić, zvanični šminker Maybelline-a, je to uspeo. A kako i ne bi? To je čovek koji je skovao braonilo! Šminkao je svog modela - Milicu Đokić, direktorka korporativnih komunikacija Color Press Group i davao male savete, npr. ako držite govor - koristite intenzivniji ruž, jer ćete tako držati fokus slušaocima. Uz par anegdota iz ličnog života, ova diskusija je prošla uz mnogo smeha.
Poslednji panel kome sam prisustvovala bio je ,,Trend: Food is the new Fashion'', koji je predvodio Vjekoslav Kramer, tv voditelj kulinarske emisije ,,Lonci i Poklopci'' na Tv OBN. On je bio primarni razlog zbog kog sam poželela da idem na konferenciju. Obožavam njegovu emisiju, smisao za humor i celokupan karakter. Fascinirao me je svojom pozitivnom energijom i prizemnošću. Priča je trebala da se bazira na trendovima u ishrani, kako odredjene namirnice zasijaju u momentu i dožive neki svoj boom. No, doktorke nutricije nisu mogle da odole, a da ne pričaju o pesticidima, otrovima, manjku ovog i višku onog. Ali, Vjeko je ipak proneo svoju poruku - Kurkuma je glavni hit sezone!
Nakon ovih nekoliko sati, ja sam bila iscrpljena i produžila sa blogokoleginicama na damsku večeru - roštilj u kafani. ;)
Ljudi koji su meni obeležili ovu konferenciju: Aleksandar Djikić i Milica Đokić (gore); Vjekoslav Kramer (dole)
U suštini, ovo je bila interesantna konferencija kojoj bih verovatno rado prisustvovala opet. OVDE i OVDE možete saznati više o konferenciji.
A šta vi radite dok čekate bolja vremena?
kissi&kissi
LeClaire
*Sve fotografije, izuzev poslednje koja je vlasništvo Jelene, pripadaju organizatoru konferencije.
01/04/2014
Beauty event | Penhaligon's parfemi u ,,Metropoliten''-u
U petak uveče održana je promocija noviteta u parfimeriji ,,Metropoliten'', a ovaj put zvezda je bio brend parfema - Penhaligon's. Ovaj brend je u mojim očima ispunio sva očekivanja. Slika Engleske nekog prošlog doba koja je oličenje diskretnosti, finih manira i blagih osmeha punih poštovanja, a koja je još protkana kroz Englesku današnjice, savršeno opisuje Penhaligon's - brend koji je sve to upakovao u predivne bočice, pune priča sa sve mašnicom.